quote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Dude looks like a lady" als muziek, lijkt me top!
/care?quote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
oh ik had niet eens de lapo ofwel??
quote:
Ja, hallo, daarvoor heeft in de gevangenis gezeten en z'n straf is nu klaar, niet elke keer weer daarmee aan komen zetten natuurlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
Eldrick heeft z'n ding gedaan, dát is verkeerd.
Ik wilde een smsje wagen voor Stefano.quote:
respect, sirieus jeweettochhhhhquote:
quote:
Die is zo klein, die heeft niet eens ideale pijphoogtequote:Op zondag 7 november 2010 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Damn lekkere show vandaag en dan dadelijk nog Kat DeLuna
Waarom een uur?quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik moet zo een uur lopen met de hond
Je hond een horloge geven en de deur open doen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik moet zo een uur lopen met de hond
Dat nou namelijk onder verkrachting vallen wou je zeggen?quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is zo klein, die heeft niet eens ideale pijphoogte
quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hond een horloge geven en de deur open doen.
[..]
Ik bedoel het feit dat hij 'm'n ding doen' als uitspraak gebruikte. Chill.quote:Op zondag 7 november 2010 22:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, hallo, daarvoor heeft in de gevangenis gezeten en z'n straf is nu klaar, niet elke keer weer daarmee aan komen zetten natuurlijk.
Omdat ik vanmiddag niet ben gegaan en mijn hond een zeikerd isquote:
[..]
[..]
MOET JE DIE AAN VOOR JE WERK WAT DOE JE VOOR WERK DAN DUSHIquote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef IbeBen het volgende:
[..]
IK WAS MIJN BAZENPAK KLAARHANGEN VOOR MORGEN
quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Omdat ik vanmiddag niet ben gegaan en mijn hond een zeikerd isdie gaat dan janken als een kat als die niet eventjes buiten is.
Niet hatenquote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is zo klein, die heeft niet eens ideale pijphoogte
Zie PI.quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedoel het feit dat hij 'm'n ding doen' als uitspraak gebruikte. Chill.
okquote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
KUNNEN JULLIE Ff niet zo schreeuwen, t is weer begonnen..
JA VOOR MIJN WERK CHICK!quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Franneh het volgende:
[..]
MOET JE DIE AAN VOOR JE WERK WAT DOE JE VOOR WERK DAN DUSHI
Jij moet je hond uitlaten.quote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Je mag hem wel eens in mijn kontje steken.
sorry schatquote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
KUNNEN JULLIE Ff niet zo schreeuwen, t is weer begonnen..
Bowmore uit de 2000 Berry's Own Selection seriequote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Oehhh verleidelijk! Welke whisky neem je?
en dat je t al 1,5 jaar zonder moet doenquote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef Ewelina het volgende:
Ja Stefano, nu weten we wel dat je geobsedeerd bent door seks
mama mia op 4quote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef Misstique het volgende:
De buurvrouw heeft trouwens net keihard Abba opgezet.
Ben niet zo van de Bowmore's. Alhoewel ik die editie niet kenquote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bowmore uit de 2000 Berry's Own Selection serie
Idd :'DDquote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef Franneh het volgende:
Wat een lelijk hoofd heeft ze en wat doet Stefano ineens überhomo
Ik zou ook homo worden als dat minderjarige kind voor me stond.quote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef Franneh het volgende:
Wat een lelijk hoofd heeft ze en wat doet Stefano ineens überhomo
Hah! Ik weet precies wie je bedoelt!quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef Franneh het volgende:
Die Kat doet me denken aan dat wijf wat helemaal geplastischchirurregt is
Jaaaaaaaaa Lil' Kim, had ik ook!quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef Franneh het volgende:
Die Kat doet me denken aan dat wijf wat helemaal geplastischchirurregt is
Ik ben nieuwsgierig dus pm maarquote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Als je het graag wilt weten wil ik het je wel PM-en hoor
Best zacht deze, normaal ben ik meer van den straffen turf.quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ben niet zo van de Bowmore's. Alhoewel ik die editie niet ken
Bedoelt ze niet deze?quote:
I'm a dancahquote:Op zondag 7 november 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
Ze zingt en danst zoals Herman van Idols.
Die bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet deze?
[ afbeelding ]
Ik ben nog op zoek naar sterke punten. Misschien in 2109 dat ik daar nog op terugkom.quote:Op zondag 7 november 2010 22:14 schreef Misstique het volgende:
Kan deze Shakirakloon met Britney Spearsmuziek en hamsterwang van het podium geslagen?
Nu is de kutregie een zegen. Dan hoef je niet te kijken naar haar.
Live zingen is niet haar sterkste punt trouwens.
Je hebt een natuurlijk Virgil afweersysteem in je lichaam. Ik zou 't koesteren als ik jou was.quote:Op zondag 7 november 2010 22:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
WAT. Nee, even serieus, echt? Ik heb hem weer gemist![]()
![]()
Ik wilde hem wel even een keertje zienquote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt een natuurlijk Virgil afweersysteem in je lichaam. Ik zou 't koesteren als ik jou was.
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 7 november 2010 22:17 schreef Misstique het volgende:
En waarom zat Boezem trouwens bij Jan op schoot die verwoede pogingen deed om heet te kijken en daar falikant in faalde?
Buttplugfailure.quote:Op zondag 7 november 2010 22:17 schreef Misstique het volgende:
En waarom zat Boezem trouwens bij Jan op schoot die verwoede pogingen deed om heet te kijken en daar falikant in faalde?
Dat ge-rek ook altijd.quote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo dom dat eeuwige 'je moet nog even wachten',.
Vinger je kruis maarrrrrquote:
Idd. Of Hettie.quote:
quote:
In een mini-minirok.quote:
quote:
Ze had dan ook gelijk toen ze zei dat ze veel van haarzelf heeft laten zien.quote:
Geen idee, op haar facebook toch?quote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
Pumpkin waar staat dat vinger dansje van Raquel, ik kan t niet vinden..
Bij Virgil denk ik ook altijd aan Cartman.quote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef Franneh het volgende:
omg dat klonkt echt niet.. wat dom..
Dat is gewoon Cartman ©
quote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
GMTA - op de seconde gelijk gepost!
GMTA. Ik zo; 'wtf was dat dan,quote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef Franneh het volgende:
omg dat klonkt echt niet.. wat dom..
Dat is gewoon Cartman ©
Nee manquote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij Virgil denk ik ook altijd aan Cartman.
Ja precies.. waarom he..quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
GMTA. Ik zo; 'wtf was dat dan,'
heb je dr achternaam?quote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Geen idee, op haar facebook toch?
Nee gaat heen, serieus?quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef JaneDoe het volgende:
wisten jullie al dat stefano gay is trouwens?
Nee, mensen hebben geen zin om te stemmen voor 80 cent per stemquote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef IbeBen het volgende:
Altijd het probleem met SMS-stemmen he. Mensen denken altijd van 'oh die krijgt toch wel genoeg stemmen dus ik stem op mn tweede favoriet'. En vervolgens vliegt toch hun favo eruit
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
als floris eruit gaat ga ik een aanslag plegen
Ik heb hier al bommen klaar staan.quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
0900-AIVDquote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
Ik kan nu niet opzoeken :'D. Ik moet zo met de hond naar buitenquote:
bewijsmateriaalquote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik kan nu niet opzoeken :'D. Ik moet zo met de hond naar buitenIk ga zo haar facebook hier plaatsen als ik hem heb.
Kom op, lantaarnpalen in Timboektoe wisten dat Stefano homo is. Als z'n coming out een verrassing zou zijn dan had je gelijk.quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef IbeBen het volgende:
Misschien gewoon een slimme actie van 'em. Zijn public coming out kan em best weleens stemmen opgeleverd hebben.
Ik dacht al dat ik de enige was,quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Misstique het volgende:
Nou, Eldrick, pak je koffers maar. Hoewel ik Chico ook niet zal missen met z'n sterrengedrag.
dat wordt steeds wat meer ja, erg jammer hoor van tjiekoo.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Misstique het volgende:
Nou, Eldrick, pak je koffers maar. Hoewel ik Chico ook niet zal missen met z'n sterrengedrag.
quote:
Mja, maar het toch duidelijk uitspreken is wel iets anders.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kom op, lantaarnpalen in Timboektoe wisten dat Stefano homo is. Als z'n coming out een verrassing zou zijn dan had je gelijk.
KUT HOEREN NEDERLAND/BELGIE KUT PUBERSquote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Franneh het volgende:
DAT KAN ECHT NIET HOOR WTF IK ZIT MET OPEN MOND
Dit inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou dit hoef je dus ook niet meer serieus te nemen :S
In dit geval terechtquote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef Misstique het volgende:
Anders minacht je de mening van het publiek effe.
Inderdaad. Opflikkeren met die josti's die niet weten waar ze naar kijken. Bij de USA en Canada versie ging het ook helemaal mis.quote:Op zondag 7 november 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
Nou, da publiekstemmen mag van mij ook weg. Anne gaat janken. Jan ook.
BrEeZaHquote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Franneh het volgende:
OHNEE IK LAAT EEN TRAAN ik ben net zo erg als de andere chickies daar
Deze visionair quote zijn eigen post nog maar eens voor het nageslacht.quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef IbeBen het volgende:
Altijd het probleem met SMS-stemmen he. Mensen denken altijd van 'oh die krijgt toch wel genoeg stemmen dus ik stem op mn tweede favoriet'. En vervolgens vliegt toch hun favo eruit
ik denk dat er andere dansers in hun handjes mogen klappenquote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Lorenze mag in zn handjes klappen want 1 grote concurrent weg.
Nee, hebben ze helemaal aan zichzelf te danken, Eldrick plaats zich steeds goed in het schatje en underdogsegment.quote:
dat ook maar die dansers zijn er denk ik eerder uit, ik noem een Eldrickquote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik denk dat er andere dansers in hun handjes mogen klappen
Feit blijft dat er publiek is dat geen idee heeft waar ze op stemmen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, hebben ze helemaal aan zichzelf te danken, Eldrick plaats zich steeds goed in het schatje en underdogsegment.
En Chico werd steeds arroganter en de jury blijft maar pushen hoe goed Chico is. Dat werkt tegen je.
Mag ik je troostenquote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Franneh het volgende:
OHNEE IK LAAT EEN TRAAN ik ben net zo erg als de andere chickies daar
Ja dat!quote:
Dat moeten we nog maar eens zienquote:
Op het kontje van Wouter Bos en de bril van Eldrick.quote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Feit blijft dat er publiek is dat geen idee heeft waar ze op stemmen.
Ja mijn poesje met een hoed van Lindgrenquote:Op zondag 7 november 2010 22:34 schreef Ewelina het volgende:
Heel offtopic franneh, maar ik vind je ava zo schattig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |