I'm a dancahquote:Op zondag 7 november 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
Ze zingt en danst zoals Herman van Idols.
Die bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet deze?
[ afbeelding ]
Ik ben nog op zoek naar sterke punten. Misschien in 2109 dat ik daar nog op terugkom.quote:Op zondag 7 november 2010 22:14 schreef Misstique het volgende:
Kan deze Shakirakloon met Britney Spearsmuziek en hamsterwang van het podium geslagen?
Nu is de kutregie een zegen. Dan hoef je niet te kijken naar haar.
Live zingen is niet haar sterkste punt trouwens.
Je hebt een natuurlijk Virgil afweersysteem in je lichaam. Ik zou 't koesteren als ik jou was.quote:Op zondag 7 november 2010 22:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
WAT. Nee, even serieus, echt? Ik heb hem weer gemist![]()
![]()
Ik wilde hem wel even een keertje zienquote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt een natuurlijk Virgil afweersysteem in je lichaam. Ik zou 't koesteren als ik jou was.
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 7 november 2010 22:17 schreef Misstique het volgende:
En waarom zat Boezem trouwens bij Jan op schoot die verwoede pogingen deed om heet te kijken en daar falikant in faalde?
Buttplugfailure.quote:Op zondag 7 november 2010 22:17 schreef Misstique het volgende:
En waarom zat Boezem trouwens bij Jan op schoot die verwoede pogingen deed om heet te kijken en daar falikant in faalde?
Dat ge-rek ook altijd.quote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo dom dat eeuwige 'je moet nog even wachten',.
Vinger je kruis maarrrrrquote:
Idd. Of Hettie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |