quote:
In een mini-minirok.quote:
quote:
Ze had dan ook gelijk toen ze zei dat ze veel van haarzelf heeft laten zien.quote:
Geen idee, op haar facebook toch?quote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
Pumpkin waar staat dat vinger dansje van Raquel, ik kan t niet vinden..
Bij Virgil denk ik ook altijd aan Cartman.quote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef Franneh het volgende:
omg dat klonkt echt niet.. wat dom..
Dat is gewoon Cartman ©
quote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
GMTA - op de seconde gelijk gepost!
GMTA. Ik zo; 'wtf was dat dan,quote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef Franneh het volgende:
omg dat klonkt echt niet.. wat dom..
Dat is gewoon Cartman ©
Nee manquote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij Virgil denk ik ook altijd aan Cartman.
Ja precies.. waarom he..quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
GMTA. Ik zo; 'wtf was dat dan,'
heb je dr achternaam?quote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Geen idee, op haar facebook toch?
Nee gaat heen, serieus?quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef JaneDoe het volgende:
wisten jullie al dat stefano gay is trouwens?
Nee, mensen hebben geen zin om te stemmen voor 80 cent per stemquote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef IbeBen het volgende:
Altijd het probleem met SMS-stemmen he. Mensen denken altijd van 'oh die krijgt toch wel genoeg stemmen dus ik stem op mn tweede favoriet'. En vervolgens vliegt toch hun favo eruit
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
als floris eruit gaat ga ik een aanslag plegen
Ik heb hier al bommen klaar staan.quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
0900-AIVDquote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |