Ik kan nu niet opzoeken :'D. Ik moet zo met de hond naar buitenquote:
bewijsmateriaalquote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
als floris eruit gaat ga ik een aanslag plegen
quote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik kan nu niet opzoeken :'D. Ik moet zo met de hond naar buitenIk ga zo haar facebook hier plaatsen als ik hem heb.
Kom op, lantaarnpalen in Timboektoe wisten dat Stefano homo is. Als z'n coming out een verrassing zou zijn dan had je gelijk.quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef IbeBen het volgende:
Misschien gewoon een slimme actie van 'em. Zijn public coming out kan em best weleens stemmen opgeleverd hebben.
Ik dacht al dat ik de enige was,quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Misstique het volgende:
Nou, Eldrick, pak je koffers maar. Hoewel ik Chico ook niet zal missen met z'n sterrengedrag.
dat wordt steeds wat meer ja, erg jammer hoor van tjiekoo.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Misstique het volgende:
Nou, Eldrick, pak je koffers maar. Hoewel ik Chico ook niet zal missen met z'n sterrengedrag.
quote:
Mja, maar het toch duidelijk uitspreken is wel iets anders.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kom op, lantaarnpalen in Timboektoe wisten dat Stefano homo is. Als z'n coming out een verrassing zou zijn dan had je gelijk.
KUT HOEREN NEDERLAND/BELGIE KUT PUBERSquote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Franneh het volgende:
DAT KAN ECHT NIET HOOR WTF IK ZIT MET OPEN MOND
Dit inderdaad.quote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou dit hoef je dus ook niet meer serieus te nemen :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |