Moet eigenlijk verplicht worden!quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Misstique het volgende:
Eindelijk iemand die buiten haar stijl gaat.
We sturen Virgil wel op je af!quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
Argh ik heb het gemist. want want, ik moest wat typen en
D'OH!quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En Lise teleurstellend. Wel weer in bh
quote:Ah ja, niet vergeten: je bent neger blank meisje dus je moet met ontbloot bovenlijfin buhu
Wat? Nee echt? Oh my. Shocking!!!quote:
Niets van gemerktquote:
Jij op FOK!quote:
Eensch. Ik denk ook Hettie en Eldrickquote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef Franneh het volgende:
Ik vond het wel grappig van jan
Hettie en Eldrick ja denk ik ook.
bunga bunga feessie?quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef IbeBen het volgende:
Bel Shownieuws. Albert Verlinde wil vast wel n kwartiertje vrijmaken voor Stafano
Ik heb gisteren geen RTL gekeken, dus ik weet niet wat dat isquote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
bunga bunga feessie?
heb gister tijdens een avondje rtl geleerd wat dat is
quote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Franneh het volgende:
WAT NOU FLORIS STOMME BOER VAN EEN GERRIS
Zeker.quote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Misstique het volgende:
Ze zouden trouwens ook gewoon de één man-één vrouw regel moeten laten vallen, geef ons een koppel van twee mannen of twee vrouwen, krijg je heel toffe choreo's bij.
"Dude looks like a lady" als muziek, lijkt me top!quote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Misstique het volgende:
Ze zouden trouwens ook gewoon de één man-één vrouw regel moeten laten vallen, geef ons een koppel van twee mannen of twee vrouwen, krijg je heel toffe choreo's bij.
Marco. Die zoekt altijd wat om te zeiken op Stefano,quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef Misstique het volgende:
Maar wel van Stefano een goede fuck you naar de "je bent niet mannelijk genoeg" jury.
En die belgische gast in de jury, Remco? Kan die niet weg? Die hoeft volgend jaar niet terug te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |