En ongewild een boezem grijpen!quote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Misstique het volgende:
Ah ja, niet vergeten: je bent neger dus je moet met ontbloot bovenlijf.
hehehehehehequote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
Ja kom hey, dat was geen dansen. Maar wel vet. Check 'm die chick hosselen!
Nouja, al die meisjes in hun broekje en topje met contrasterende BH vind ik ook wel typisch altijdquote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef Misstique het volgende:
Ah ja, niet vergeten: je bent neger dus je moet met ontbloot bovenlijf.
Wat dacht je van Natascha, die staat al 2 weken achter elkaar in praktisch niets anders op het podium dan in haar bh...quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, al die meisjes in hun broekje en topje met contrasterende BH vind ik ook wel typisch altijd
Wat heb ik gemistquote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ze vroeg er zelf omdat zag iedereen
Dat zeg ik, al die meisjesquote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat dacht je van Natascha, die staat al 2 weken achter elkaar in praktisch niets anders op het podium dan in haar bh...
Dat wordt straks tango'en in de bezemhok met Chico!quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ze vroeg er zelf omdat zag iedereen
Als je vrouw bent dan moet je voornamelijk over de grond rollen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, al die meisjes in hun broekje en topje met contrasterende BH vind ik ook wel typisch altijd
Niet met synoniemen gooien!quote:
En toch vind ik het er leuk uitzien.quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat dacht je van Natascha, die staat al 2 weken achter elkaar in praktisch niets anders op het podium dan in haar bh...
Tjieko krijgt het dan nog druk vanavond met zn chocoladeprinsquote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt straks tango'en in de bezemhok met Chico!
Ja, de huishoudelijke taak van de vrouw moet wel getoond worden natuurlijkquote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je vrouw bent dan moet je voornamelijk over de grond rollen.
pleonasme, tautologie wat was t ook al weerquote:
Over de grond rollen en je benen zo omhoog tillen zodat we je ondergoed kunnen zien.quote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je vrouw bent dan moet je voornamelijk over de grond rollen.
Ik vind dit een goede solo van Hettie trouwesn, stukken beter dan dat ding van Raquel.
Doe mij dan maar Enora in bh, die is echt bloedmooi.quote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
En toch vind ik het er leuk uitzien.
Ik ook!quote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Don't get me wrong, ik vind Chico zonder shirt ook wel leuk hoor!quote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
OH YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
DIT WAS VETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik schrok wel
Hij fuckt wel lekker met het publiek.quote:
Ja maar we hadden het nog niet 100000 x gezien.quote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef IbeBen het volgende:
Smerig die knietrucHeeft ie toch helemaal niet nodig in zn solo's?
Moet eigenlijk verplicht worden!quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Misstique het volgende:
Eindelijk iemand die buiten haar stijl gaat.
We sturen Virgil wel op je af!quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
Argh ik heb het gemist. want want, ik moest wat typen en
D'OH!quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En Lise teleurstellend. Wel weer in bh
quote:Ah ja, niet vergeten: je bent neger blank meisje dus je moet met ontbloot bovenlijfin buhu
Wat? Nee echt? Oh my. Shocking!!!quote:
Niets van gemerktquote:
Jij op FOK!quote:
Eensch. Ik denk ook Hettie en Eldrickquote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef Franneh het volgende:
Ik vond het wel grappig van jan
Hettie en Eldrick ja denk ik ook.
bunga bunga feessie?quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef IbeBen het volgende:
Bel Shownieuws. Albert Verlinde wil vast wel n kwartiertje vrijmaken voor Stafano
Ik heb gisteren geen RTL gekeken, dus ik weet niet wat dat isquote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
bunga bunga feessie?
heb gister tijdens een avondje rtl geleerd wat dat is
quote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Franneh het volgende:
WAT NOU FLORIS STOMME BOER VAN EEN GERRIS
Zeker.quote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Misstique het volgende:
Ze zouden trouwens ook gewoon de één man-één vrouw regel moeten laten vallen, geef ons een koppel van twee mannen of twee vrouwen, krijg je heel toffe choreo's bij.
"Dude looks like a lady" als muziek, lijkt me top!quote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Misstique het volgende:
Ze zouden trouwens ook gewoon de één man-één vrouw regel moeten laten vallen, geef ons een koppel van twee mannen of twee vrouwen, krijg je heel toffe choreo's bij.
Marco. Die zoekt altijd wat om te zeiken op Stefano,quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef Misstique het volgende:
Maar wel van Stefano een goede fuck you naar de "je bent niet mannelijk genoeg" jury.
En die belgische gast in de jury, Remco? Kan die niet weg? Die hoeft volgend jaar niet terug te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |