me toooquote:Op zondag 7 november 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik moet nu weer aan de Lama's denken. Bij die blikken in de ogen.
Dat kanquote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
Pheen, kan je nog even 'NL' achter sytycd zetten?
Noem je dat een kus?quote:Op zondag 7 november 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vond het wel mooi.En stefano gaf dr een kus
Een dikke vette tongzoen!quote:
Dat. Ik vond het beter dan de choreo op 'Me ne quitte pas' , maar daar vond ik de muziek weer mooier.quote:
Ja, maar vind z'n muziek stomquote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nou Guus is wel Brabant Reprazent he
quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
Nou Guus is wel Brabant Reprazent he
Dat was mooi.quote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat. Ik vond het beter dan de choreo op 'Me ne quitte pas' , maar daar vond ik de muziek weer mooier.
eensquote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef IbeBen het volgende:
Toch denk ik dat Stefano niet de sms-publiekslieveling is
Lorenzo, Natasha of Florisquote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef IbeBen het volgende:
Toch denk ik dat Stefano niet de sms-publiekslieveling is
Ik ook. Immer. Droogkloot ftw.quote:
Zeker. Ik denk dat dat ook mijn favoriete dans is uit de show.quote:
Edit: hmm, ben beetje murw geloof ikquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Franneh het volgende:
Wie moet er nog? Is iedereen nou geweest? ja toch?
ja tis klaar nuquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Franneh het volgende:
dat is mannelijk.quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef IbeBen het volgende:
Valt me wel op dat Stefano de laatste weken steevast zn baard laat staan.
Niemand - ja - jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Franneh het volgende:
Tot nu toe wel.quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk dat dat ook mijn favoriete dans is uit de show.
iedereen nog een solo.quote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Franneh het volgende:
sexy BITCH is het maar dat hebben ze verkniptquote:
hahahaquote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen moet wel eens naar het toilet, zeg het maar gerust, je kan het aan ons kwijt.
Dat gaat niet over Hetty.quote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
When I see your faaaace, there is not a thing that I would change
Nee dat zeiden ze wel toch? Of dacht ik dat maarquote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
sexy BITCH is het maar dat hebben ze verknipt
Als ik moest plassen had ik dat wel getyptquote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen moet wel eens naar het toilet, zeg het maar gerust, je kan het aan ons kwijt.
ik verstond sexy fridge eigenlijkquote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee dat zeiden ze wel toch? Of dacht ik dat maar
Zie mijn editquote:
HIJ ZIT ONDER DE RODE KNOP.quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
WAAROM MIS IK VIRGIL ELKE KEER OMDAT IK AAN HET TYPEN BEN.
ben blijquote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
WAAROM MIS IK VIRGIL ELKE KEER OMDAT IK AAN HET TYPEN BEN.
Virgil is da BOMB!!!!quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef Cee het volgende:
Pheen, zag je 'm ook weer, met z'n petje zo ploep op z'n kop, als je blaast waait het ervan af?
Ik ook. Vind hem technisch heel erg goed en ik hou van klassiek. Ik betwijfel of hij is wat men zoekt- hij is niet super veelzijdig zoals bijvoorbeeld Chico of Floris. Maar ik ben een sucker voor techniek en ik hou van klassiek, dus ja, ik kijk graag naar hem als hij danst. Zou het jammer vinden als hij eruit gaat vanavond.quote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
Ik ben voor StefanoTwee dansen die ik goed vond deze reeks en hij was in beide dansen.
Na Hettie.quote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik vond die dans van Stefano en Lise zo mooi![]()
Potverdikkie, ik krijg echt ook respect voor Stefano. En ik zou graag een keer Natascha en Chico samen willen zien, twee perfectionisten bij elkaar, kijken wat daar uitkomt.
Voor vanavond mogen Enora en Eldrick van mij er gezamenlijk uit.
Euhm. Ja en?quote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef Franneh het volgende:
Hoe leuk Natascha ook is, ze heeft wel een ontzettend zeik kinderstemmetje.
Die hoor je zeker niet als ze dr mond vol heeft hequote:
"nee, niet daarin!".quote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef Franneh het volgende:
Hoe leuk Natascha ook is, ze heeft wel een ontzettend zeik kinderstemmetje.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eldrick wat mij betreft, hij blijft beperkt, en ik merk tot mijn grote ontsteltenis dat ik Stefano nog een aflevering wil zien dansen, hij mag nog niet weg, begin nu pas goed te zien hoe mooi hij technisch gezien danst!
Neequote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef IbeBen het volgende:
JA JA MENSEN! IK HEB HET LICHT GEZIEN! IK WEET HET.... IK WIL EEN NIEUWE SUZUKI SWIFT![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |