abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88514670
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan moet je je toch echt eens meer verdiepen... Ze zitten daar voor meerdere eer en glorie voor zichzelf. Niet voor het geld.
Wat kwam er laatst ook al weer in de media over wat Rick van der Boog zou verdienen aan bonussen bij Ajax?
pi_88515131
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:09 schreef Vjenne12345 het volgende:

Wat kwam er laatst ook al weer in de media over wat Rick van der Boog zou verdienen aan bonussen bij Ajax?
Geen schokkend bedrag, want ik kan mij het niet meer herinneren.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_88522679
Wat is dit voor iets doms?

Ik zou het snappen als het ging om: Cruijff moet 'aangenomen' worden.

Maar dit? :')
★★★
pi_88522801
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan moet je je toch echt eens meer verdiepen... Ze zitten daar voor meerdere eer en glorie voor zichzelf. Niet voor het geld.
Nou dat weet ik niet hoor. Oke, het zal niet hun grootste inkomsten bron zijn omdat ze al jaren incompetent werk leveren. Maar heb wel het idee als ze wat achterover kunnen drukken dat ze dat wel doen.Ik zie ze niet 1 of 2 keer modaal mee naar huis nemen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_88522979
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:59 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Misschien is Ajax wel een zinkend schip aan het worden wat hun hele traditie aan het verkloten is.
Die kant gaan we idd in een rap tempo op, helaas.
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:45:41 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88523024
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:50 schreef appelvla het volgende:
Ok, de petitie is hier te vinden:

http://www.petitiononline.com/1243824/petition.html

Inmiddels al de 600 gepasseerd :)
Waarom wordt er in zin 4 gesproken over het machtsvoetbal van de ploeg van Henk ten Cate? Konden ze geen grotere namen verzinnen? :') Maar hij is inderdaad wel de laatste coach die Ajax fatsoenlijk heeft laten voetballen een heel seizoen. Als ze Jol ontslaan gewoon Ten Cate een tweede kans geven ook al verdiende zijn vertrek geen schoonheidsprijs.

Ik onderteken het trouwens wel maar als het nou nut heeft ik denk het niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88523072
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zie ze niet 1 of 2 keer modaal mee naar huis nemen.
De stelling was dat ze bij ajax veel meer konden verdienen dan elders. 2x modaal is geen bestuurderssalaris. Dat is een manager. Een hele lage....
pi_88523137
De column waar ik eerder naar verwees. Uit de tijd van Ten Cate (ook geen oplossing dus):

Weekendhobby

De Kroaat Mandzukic kamde eerst zijn haren, strikte daarna zijn veters, pakte toen zijn mobiele telefoon om naar zijn mokkeltje in Zagreb te bellen dat hij de 2-0 tegen Ajax ging scoren en daarna kopte hij de bal er in. Ik heb in mijn lange supportersbestaan veel voetballers vrij zien staan, maar dit was werkelijk onthutsend.
Dat gaan we bij Chelsea heel anders doen was de enige gedachte die coach Henk ten Cate op dat moment had en keek op zijn horloge hoe lang hij nog moest.
Ajax-voorzitter Jaakke vroeg op datzelfde moment aan iemand naast hem op de tribune wat er fout ging, maar kreeg geen antwoord. Zijn buurman was met zijn hoofd bij de overname van de sponsor door een clubje Belgen. Aan zijn andere kant zat Ajax-directeur Maarten Fontein met Maleisië te bellen. Hij wil het product Ajax in het Verre Oosten beter wegzetten en volgens hem gaat dat lekker.
Net op het moment dat Fontein aan Jaakke vroeg hoeveel het stond en deze antwoordde dat het 2-0 was werd het derde Kroatische doelpunt gemaakt.
Dus nu is het 3-0?, opperde Fontein.
Of is dit de herhaling?, vroeg John aan de sponsormeneer.
Nee, want de vorige was een kopbal en dit was een schot, zei iemand achter hen.
Schot! Leuk woord, zei de sponsormeneer, de Schotten doen ook mee. Die nemen ook een stukje van de bank over!
Dom, dom, dom, dacht John bij zichzelf, een live herhaling in het stadion kan natuurlijk niet. Toch gaat het al veel beter. Bij zijn eerste wedstrijd als Ajax-voorzitter was hij na een overtreding opgesprongen en had hij per ongeluk heel hard strafcorner geroepen. Dat klonk in eerste instantie heel charmant met dat warme aardappeltje in zijn keel. En toe hij het slim oploste door heel olijk geintje te roepen was iedereen gaan lachen. John dacht dat hij succes had. Hij zag het medelijden niet.
Wat ik wel leuk vind, dacht Maarten Fontein bij zichzelf, dat als we volgende week een nieuwe trainer krijgen dat ik dan weer op de foto mag als het contract getekend wordt.
Maarten is de wethouder Hekking van Ajax. Geen foto zonder een glunderende directeur, die overigens volgende maand naar Reykjavik reist om Ajax beter in de IJslandse markt te proportioneren. Even piekerde hij of de supporters boos zouden zijn na deze wanprestatie, maar op hetzelfde moment wuifde hij die gedachte weg. Deze wedstrijd was gratis, dus moesten ze niet zeuren.
Ik vind die supporters van de tegenstander behoorlijk aan de ordinaire kant, fluisterde John in het oor van Maarten, zij maken met zijn negenhonderden meer lawaai dan onze negenenveertigduizend supporters.
Wat dat betreft waren de heren zeer tevreden over het Ajax-publiek. Die hoorde je al jaren niet meer. Of ze nou wonnen of verloren, het maakte niemand wat uit. Altijd hing er die heerlijke lethargische sfeer.
Kunnen we protesteren bij de UEFA? Dat de supporters van de tegenstanders te hard gejuicht hebben. Dat dat onze jongens tijdens de wedstrijd heel erg afleidde!, vroeg Maarten aan de toevallig aan komen lopende huisjurist van de club. De man wees op zijn volle mond. Hij kwam net uit een skybox en had daar zijn laatste hapje overheerlijke hazelnootparfait genomen. Hij ging trouwens even terug naar de box om te vertellen dat het 3-0 was geworden.
Weet je wat zo geestig is, vroeg de sponsormeneer de aandacht, ik lees in het woord F-side steeds het woord f-side. Zijn dit geen desastreuze cijfers voor de club?
De cijfers zijn nog niet bekend, antwoordde Maarten geïrriteerd, de jaarcijfers worden pas in maart gepubliceerd.
Terwijl Huntelaar nog twee keer scoorde waren John en Maarten op weg naar het herentoilet.
Dat scheelt een hoop avondjes weg!, versprak Maarten zich, ik heb voor mijn ijsjes genoeg gereisd.
Precies wat je zegt, zei John, het moet een weekendhobby blijven!
En allebei probeerden de heren het ingebakken vliegje in de pleepot te raken.
pi_88523655
Wil Ajax met mooi voetbal kampioen worden dan zal Cruijff, Jol moeten adviseren.

Een andere mogelijkheid is een trainer als Van Gaal, Co Adriaanse te halen. Van Gaal zal het niet doen, Adriaanse wel.
★★★
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:07:57 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88523731
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Wil Ajax met mooi voetbal kampioen worden dan zal Cruijff, Jol moeten adviseren.

Een andere mogelijkheid is een trainer als Van Gaal, Co Adriaanse te halen. Van Gaal zal het niet doen, Adriaanse wel.
Adriaanse ook niet verdient genoeg in de zandbak is nu enkel bezig met zijn zakken te vullen.
C'est la vie
pi_88523834
Adriaanse wil wel. Maar dan moet je hem de rol geven die Louis van Gaal eerder had en duidelijk maken dat hij de tijd krijgt om de zaak op de rails te zetten.

Maar goed, dat zie ik niet gebeuren.
pi_88524126
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:52 schreef DS4 het volgende:
[..]

Mido is gewoon een miskoop.
Helemaal niet man, hij zorgt voor 50% van alle humor die er in de Arena gebeurd.
pi_88524180
Ik dacht anders altijd dat er niets boven amsterdamse humor gaat...
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:13:24 #264
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_88526491
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:59:18 #265
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_88531622
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 13:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weheh wat een kansloze actie. Net of dat die bestuurders hun baan opzeggen omdat er 1000 van die klootviolen een petitie tekent.
Joh, doe eens niet zo kansloos.

Bij Van den Herik is het ook ergens begonnen. Daar hebben we niet eens 1000 man voor nodig gehad.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:09:38 #266
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_88535092
Die wissels van Jol waren wel weer om te huilen trouwens. Hield Emanuelson nog enigszins de breedte erin, zet hij sulejmani er in in de 2e helft en toen ging het nog 2x zo slecht.
En waarom haalde hij de Zeeuw die tenminste nog een beetje redelijk speelde eruit, terwijl hij eigenlijk lindgren of de jong had moeten wisselen?
En waar zijn vleugelspelers uit de jeugd zoals josefszoon?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:14:59 #267
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88535371
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die heeft niet de ervaring dat Sulejmani heeft :')
AFC AJAX
pi_88537242
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 22:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die wissels van Jol waren wel weer om te huilen trouwens. Hield Emanuelson nog enigszins de breedte erin, zet hij sulejmani er in in de 2e helft en toen ging het nog 2x zo slecht.
En waarom haalde hij de Zeeuw die tenminste nog een beetje redelijk speelde eruit, terwijl hij eigenlijk lindgren of de jong had moeten wisselen?
Alle buitenspelers worden verkocht zodat we kunnen klagen dat we geen buitenspelers hebben.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  donderdag 11 november 2010 @ 20:04:35 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88608034
Mido :D
C'est la vie
pi_88609508
Gaat een zware pot worden tegen AZ... :{
Was vrij moeizaam tegen Veendam.
pi_88609547
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik vind Mido beter een bal vasthouden en een aanspeel punt dan El Hamlap. Van mij mag Mido blijven staan en El Hamlap op de bank
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 11 november 2010 @ 20:35:15 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88609592
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tweede helft was aardig eerste helft was inderdaad vreselijk onder de maat. Maar Mido moet er zondag wel in want het begon na zijn binnenkomst meteen te lopen. Suljiemani speelde trouwens een meer dan prima wedstrijd.
C'est la vie
  donderdag 11 november 2010 @ 20:35:45 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88609620
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik vind Mido beter een bal vasthouden en een aanspeel punt dan El Hamlap. Van mij mag Mido blijven staan en El Hamlap op de bank
El Ham gewoon achter Mido zetten als schaduwspits.
C'est la vie
pi_88609649
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef heloef het volgende:

[..]

El Ham gewoon achter Mido zetten als schaduwspits.
Of El Ham op links.
  donderdag 11 november 2010 @ 20:42:01 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88609953
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Of El Ham op links.
Nee joh Mickey heeft vandaag laten zien dat ie daar gevaarlijk kan zijn.

De beste opstelling op dit moment(naar mijn mening):

---------------------------Mido----------------------------
-----Suljemani------El Ham---------Suarez------
-----------------Enoh----------De Zeeuw-------------
Anita-Verthongen-Alderweireld-Van der Wiel
-------------------Stekelenburg-------------------------
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')