Nja het is verder nergens officieelquote:Op maandag 8 november 2010 15:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wou net zeggen man
Dat heb je mis
Hij zet zich gewoon af.quote:Op maandag 8 november 2010 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij kwam met z'n elleboog in, dan kan en mag nog, maar je ziet dat hij zien elleboog extra omhoog doet zodat hij de andere speler raakt.
Probleem bij Mido: als hij hem terug legt, zie de bal dan nog maar eens om Mido heen te krullen...quote:Op maandag 8 november 2010 14:59 schreef heloef het volgende:
Laat die Mido (als ie fit is) gewoon in de spits spelen met 1 opdracht hou die bal vast. Zet El Ham daar achter en laat die zijn ding doen. Daar door kan van der Wiel vaker opkomen komt Suarez beter in zijn spel wordt Ajax gevaarlijker en zal het beter gaan.
Mwah Cvitanich was redelijk balvast maar als El Hamdaoui wordt gevraagd zo te spelen kan hij dat minimaal net zo goed. Hij kon verrassend goed koppen voor zo een klein ventje maar in de punt staan deed tie niet echt.quote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Cvitanich was wel balvast vond ik .. bleef in de punt staan en kon redelijk koppen. of heb ik het helemaal mis?
Suarez heeft wel een goede curve in z'n schoten, hij zal er geen last van hebben. De Jong en De Zeeuw wel.quote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Probleem bij Mido: als hij hem terug legt, zie de bal dan nog maar eens om Mido heen te krullen...
Jol wou Rommendahl en Pantelic houden.quote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jol zit ook steeds te zeggen dat Micky meer een spits of een 10 is. Op welke positie was hij steeds zo goed bij Heerenveen? Juist op linksbuiten, maar meneer Jol heeft geen goede vleugelspeler en laat vervolgens Rommedahl gaan om er 4e garnituur spits voor terug te halen (Mido).
Dat gaat ie niet doen en daar ligt ook niet zijn kwaliteit desnoods Suk in de spits met de opdracht bal vast houden.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
El Ham veel meer in dienst van het elftal spelen aub
ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef appelvla het volgende:
Er gaat nu een petitie rond op het internet met de oproep om het bestuur op te laten stappen. In korte tijd al 400 keer ondertekend. Heb het net zelf ook ondertekend. Mag ik de link hier gewoon plaatsen?
PM het anders even.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef appelvla het volgende:
Er gaat nu een petitie rond op het internet met de oproep om het bestuur op te laten stappen. In korte tijd al 400 keer ondertekend. Heb het net zelf ook ondertekend. Mag ik de link hier gewoon plaatsen?
Doe maar hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef appelvla het volgende:
En dan komt er een nieuw bestuur en dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:27 schreef appelvla het volgende:
Ach die lui hebben allemaal een enorm salaris, ze kunnen nergens zoveel verdienen als bij Ajax. Natuurlijk blijven die lui gewoon zitten, en natuurlijk gaat Ajax nooit akkoord met de ideeën van Cruijf om de schop er door heen te halen. Misschien is Ajax wel een zinkend schip aan het worden wat hun hele traditie aan het verkloten is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Weheh wat een kansloze actie. Net of dat die bestuurders hun baan opzeggen omdat er 1000 van die klootviolen een petitie tekent.
Dan moet je je toch echt eens meer verdiepen... Ze zitten daar voor meerdere eer en glorie voor zichzelf. Niet voor het geld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach die lui hebben allemaal een enorm salaris, ze kunnen nergens zoveel verdienen als bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |