Gratis?quote:Op zondag 7 november 2010 09:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gaan jullie mee naar de dierentuin? Het is gratis vandaag.
Blijdorp is gratis vandaag!quote:Op zondag 7 november 2010 10:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gratis?Hoe dat zo?
Het klinkt als een geslaagde meet.
Oh ik hou van Blijdorpquote:
Met korting kost een retourtje Rotterdam ongeveer 12,- ? Valt toch wel mee?quote:Op zondag 7 november 2010 10:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik hou van Blijdorp. Maar OV is niet gratis, dus ik geloof dat ik dan alsnog meer kwijt ben
.
Ohja?quote:Op zondag 7 november 2010 10:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met korting kost een retourtje Rotterdam ongeveer 12,- ? Valt toch wel mee?
Ja. Dank je.quote:Op zondag 7 november 2010 01:42 schreef Wolve000 het volgende:
En rip aan de nabestaanden voor mister XM die nuchter in een karaokebar zat.
Wat ga je snel! Ik ben nu van plan de 23e helemaal over te gaan. Als de verhuizer dan ook kan, morgen even afspraken over gaan maken.quote:Op zondag 7 november 2010 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:vanuit mn nieuwe etage!
Heeeeel langzaamaan mn kasten vullen wordt het plan vandaag
Op mn studentenkamer staat nog veel van mn kinderkamer dat nu echt gaar is, dus heb veel bij moeten kopen, dat scheelt wel. Meubels zijn nu in elkaar gezetquote:Op zondag 7 november 2010 11:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat ga je snel! Ik ben nu van plan de 23e helemaal over te gaan. Als de verhuizer dan ook kan, morgen even afspraken over gaan maken.
Eten deze weken is natuurlijk een ramp. Ik wou zeggen dat ik in december vast weer wat meer regelmaat heb, maar dat is december hè...
quote:Op zondag 7 november 2010 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Uniek had foto's gemaakt! Mag ze mij ook wel PMen
WTH?
Het lijkt mij dan juist leuk om je eigen spullen weg te geven + dan heb ik weer tijd dus kan ik het wel organiseren wat ik al eerder zei.quote:Op zondag 7 november 2010 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er gister nog foto's zijn gemaakt staat mijn PM-box open..
En oh, trouwens. Over Secret Driekoningen. Ik vind het zelf minder leuk maar aangezien de meerderheid het blijkbaar liever dan doet dan met kerst, hierbij het nieuwe plan.
Het te besteden bedrag is nog steeds 15 euro inclusief.
Doorgeven of je meedoet voor zondag 21 november 12:00 uur.
Uiterste verzenddatum van het cadeautje donderdag 30 december.
Akkoord?
Als we eigen spullen gaan weggeven doe ik niet mee, in ieder geval. Dus ik vind het prima als je het dan weer overneemt.quote:Op zondag 7 november 2010 15:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het lijkt mij dan juist leuk om je eigen spullen weg te geven + dan heb ik weer tijd dus kan ik het wel organiseren wat ik al eerder zei.
quote:
Je went er wel aanquote:Op zondag 7 november 2010 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Nieuwe layout, ik wil niet!!!!
Dat dus. Ik ga geen eigen spullen weggeven.quote:Op zondag 7 november 2010 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
als men gaat Secret Santa-en doe ik wel mee, maar dan alleen met gekochte cadeaus..
quote:Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
IkXM en Duvel. Superlief van jullie.
Ik kom zaterdagavond 11 december terug! Dus dan zou ik maandag de 13e denk ik kans hebben om iets te kopen en te versturen.quote:Op zondag 7 november 2010 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, wanneer kom je ook alweer terug? Echt pas 3 dagen later dan de door mij bedachte pakjesverstuurdeadline, toch? Zo verkeerd zal dat toch niet gaan, als je het een paar dagen later verstuurt?
Ik heb de datum voor de zekerheid vroeg gezet, maar 10 dagen zouden toch nog genoeg moeten zijn...?quote:Op zondag 7 november 2010 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kom zaterdagavond 11 december terug! Dus dan zou ik maandag de 13e denk ik kans hebben om iets te kopen en te versturen.
Ik dacht alleen dat mensen dat misschien niet leuk zouden vinden - omdat mijn pakje dan misschien laat is
Waar heb je het over?quote:Op zondag 7 november 2010 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil helemaal geen lastfm (wat is het?!) of andere twittertroepmeuk zien van een ander.
QFT.quote:Op zondag 7 november 2010 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
niet zo zeiken, de nieuwe lay-out is de bom
Ik kan je vertellen: hij is verdomd treffend!quote:Op zondag 7 november 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik kwam zomaar een afbeelding van XM tegen!.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 16:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen: hij is verdomd treffend!
ik twitter nietquote:Op zondag 7 november 2010 16:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
QFT.
Maar wel jammer dat je Twittert.
quote:Op zondag 7 november 2010 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik twitter nieten toch volgen mensen me
heb ooit een account aangemaakt omdat ik iets tegen iemand wilde zeggen via een twitterberichtje en om zo NOS nieuws enzo te kunnen volgen voor de Frontpage
Is toch jouw tekst?quote:a large blue bottle (bromvlieg) is haunting my living room.... annoying little creep....
ja, heb wel eens wat 'gezegd' als ik nieuws binnen zat te halen voor de FP, maar kijk ook eens naar de datumvan de laatstequote:
Ziejewelziejewelziejewel!quote:Op zondag 7 november 2010 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, heb wel eens wat 'gezegd' als ik nieuws binnen zat te halen voor de FP, maar kijk ook eens naar de datumvan de laatste!
Probeer het eens met het vinkje profielicons uit (hier: http://forum.fok.nl/user/edit_prefs )quote:Op zondag 7 november 2010 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil helemaal geen lastfm (wat is het?!) of andere twittertroepmeuk zien van een ander.
Ik heb geen twitterquote:Op zondag 7 november 2010 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie heul geen twitter enzo? Ik heb dan ook geen twitter, misschien daarom?
Ik zie die optie nog niet...?quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Probeer het eens met het vinkje profielicons uit (hier: http://forum.fok.nl/user/edit_prefs )
Dat!quote:
Oh, dat helpt niks zie ik.quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Probeer het eens met het vinkje profielicons uit (hier: http://forum.fok.nl/user/edit_prefs )
Ohzo! Nouja ben allang blij dat mijn Feestboek niet zichtbaar lijkt te zijn?quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter, maar zie bij Mo wel van "bekijk motorbloempjes twitter account".
Nou ja, het helpt ook niet, zag ik dus. Zit in tabblad "overig".quote:
Bij nader inzien (het duurde even?) werkt het inderdaad wel. Dus zoek de vink!quote:
Last.fm is tof.quote:Op zondag 7 november 2010 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een programma waarmee je via internet muziek kunt luisteren. Ik geloof dat je (in Nederland) 20 uur per maand ofzo gratis kunt luisteren met reclames tussendoor, en voor een paar euro kan het onbeperkt zonder reclame. Er is heel veel muziek op te vinden, en je kunt meteen luisteren. Ik vind het ideaal.quote:Op zondag 7 november 2010 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is Spotify dan?
Ik word echt oud geloof ik
Waar is mn normale quote?quote:Op zondag 7 november 2010 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Nieuwe layout, ik wil niet!!!!
Ik heb alleen een pc, geen stereoset ofzoquote:Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar... waarom zou je muziek willen luisteren via je pc?. Geen gehoor uit mijn laptopspeakerts en.. ik heb cd's
.
Op dit moment heb ik alleen een laptop en mijn cd's zijn in Nederland, dus nu luister ik nog veel meer dan normaal, maar goed. Thuis had ik ook heel lang speakers aan mijn computer hangen en geen aparte stereo. Nu hebben we wel een goede geluidsinstallatie (of hoe je dat ook noemt, versterker en speakers) maar dan hang je daar de laptop gewoon aan en heb je ineens tienduizenden nummers tot je beschikking.quote:Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar... waarom zou je muziek willen luisteren via je pc?. Geen gehoor uit mijn laptopspeakerts en.. ik heb cd's
.
Ja, hier ook.quote:Op zondag 7 november 2010 18:13 schreef Chicolate het volgende:
Ik krijg de melding van inactief niet gesloopt. Vink het wel af, maar hij vinkt het zelf net zo lief weer aan. Grml.
Omdat je het nog niet uitgezet hebt.quote:Op zondag 7 november 2010 19:09 schreef Laureline het volgende:
Waarom staat er ineens zo'n faceboekerig 'vind ik leuk-'dingetje boven mijn reageervenster?
God, moet ik me daar ook weer in verdiepenquote:Op zondag 7 november 2010 19:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat je het nog niet uitgezet hebt.
Jij bent ook leuk! En sigme ook, maar die moest veel te snel weg. Misschien moeten we een boerderij voor haar bouwen in het Haagsche Bos, ziet dat er meteen ook weer een beetje gezellig uit.quote:Op zondag 7 november 2010 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Lau! Bizar? Hahaha, het is niet het " ik zie er bizar uit" topic
Jij bent leuk
quote:Op zondag 7 november 2010 19:20 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, ik vind jou ook een dame, je kleed je elegant je ziet er vreselijk goed uit.. ja je bent echt een mooie vrouw! Niet vergeten he?
Jawel, ik heb een foto van jou gemaaktquote:Op zondag 7 november 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Foto's pm ik nog naar degene wie erbij waren en die moeten maar zien of ze die doorsturen.
Mij kan het niet schelen, sta er toch niet op![]()
Moet ze nog van de telefoon afhalen dat gebeurd denk ik niet eerder dan donderdag (of als donderdag)
Taalbarbaar die ik ben
Het regende, dus neequote:Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie Vik nou ook nog Den Haag laten zien? Of was dat gewoon een excuus om een zuipmeet te plannen?
jij snapt 'mquote:Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie Vik nou ook nog Den Haag laten zien? Of was dat gewoon een excuus om een zuipmeet te plannen?
Ik heb het droog gehouden gister!quote:Op zondag 7 november 2010 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij snapt 'm![]()
maar nee duswas echt jammer, maar 't kwam met bakken uit de hemel!
quote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jij bent ook leuk! En sigme ook, maar die moest veel te snel weg. Misschien moeten we een boerderij voor haar bouwen in het Haagsche Bos, ziet dat er meteen ook weer een beetje gezellig uit.
En bizar niet vanwege het uiterlijk van alle (slanke!) figuren, maar dat ik het zo bizar vond om te schakelen van veilig typen vanachter een scherm naar ineens 'echte' personen. Jullie zouden allemaal toch fictief kunnen blijken te zijn natuurlijk![]()
En XM, ik was dan ook de oudste aan tafel hèZo'n bezadigde moeke
Mijn broek was niet veel minder nat dan wanneer je 'm gewoon in een emmer water gooitquote:Op zondag 7 november 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het droog gehouden gister!Maar in plaats van een strandwandeling heb ik ook gewoon heel veel gezopen
Heel fijn ja.quote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
ze was er idd een keer doordeweeks geweesten toen waren die mannetjes er niet
!
Hahaha, jullie zijn echt te grappig vanavondquote:Op zondag 7 november 2010 19:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel fijn ja.
Was de karaokebar ook een tip van je moeder?
Scheisse!quote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb een conclusie:
Van veel zuipen word je slank
Tof
Stamppot, kip of vis met groenten wokken, pasta, lekker stukje vlees met groente, ovenschotel?quote:Op zondag 7 november 2010 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
fijn dat de meet leuk was
Ik zit een boodschappenlijstje te maken maar verder dan frites op zaterdag en bloemkool op donderdag kom ik niethelp!
Smerigquote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn broek was niet veel minder nat dan wanneer je 'm gewoon in een emmer water gooit![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 19:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel fijn ja.
Was de karaokebar ook een tip van je moeder?
• Hutspotquote:Op zondag 7 november 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stamppot, kip of vis met groenten wokken, pasta, lekker stukje vlees met groente, ovenschotel?
Zijn heerlijkquote:
*boksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Klopt, had 2 zakken... samen lekker opgepuizeld (t)quote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
60 cent voor 500 gram bij de Lidl vorige weekdus die moeten maar 's op
Goedkoop eten na de meet![]()
ja, wanneer is 't feestje?quote:Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Was die sms van bf uniek nu serieus bedoeld of niet?.
En nu zie ik dat het gewoon allemaal andere posts waren, die ik dan eerst helemaal niet zag/wegvielen. Nou, ik ben er nog niet kapot van, deze nieuwe lay-outquote:Op zondag 7 november 2010 19:56 schreef Laureline het volgende:
Ik zie ook de hele tijd grote grijze lege stukken tussen sommige posts?
Beetje teleurgesteld maar wist het: Neequote:Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Was die sms van bf uniek nu serieus bedoeld of niet?.
Maar... ik kon niet!quote:Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een foto van jou gemaakt.
En eens met MoBlo: alleen voor degenen die er waren. Had de rest ook maar moeten komen.
OK, dank je! Ik kwam inderdaad pas later!quote:Op zondag 7 november 2010 20:03 schreef sigme het volgende:
Oh ja Duvel, sorry van zojuist, ik vergiste mij (ik dacht, dat heb ik je toch gister verteld?!) Al die slankiemannen ook..
Dat mag uniek zelf gaan vertellen, als ze dat wil tenminstequote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat stond er in de sms van de bf van uniek?.
Wordt zuurkool van witte kool gemaakt?quote:Op zondag 7 november 2010 20:22 schreef Duvel het volgende:
Hoe lang moet de witte kool in het zout eigenlijk voor het zuurkool is?
Auw godverdomme! Een knokkel en een duim!quote:Op zondag 7 november 2010 20:22 schreef Duvel het volgende:
Hoe lang moet de witte kool in het zout eigenlijk voor het zuurkool is?
Dan ben ik wel benieuwd wat jij dacht?quote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wordt zuurkool van witte kool gemaakt?.
*weer eens wat geleerd*
Ik krijg die kool wel klein!quote:
Ik verberg mijn handen altijdquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Sigme hoe doe je dat op je werk?
Bij mij kijken ze altijd zo gek als ik met oorlogswonden kom.
Of rode handen ofzo.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik krijg die kool wel klein!
[ afbeelding ]
Mooi! Van wie is dat?quote:Op zondag 7 november 2010 20:41 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik dus op een hele grote mdf plaat behangen en komt dan straks in m'n woonkamer
quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik verberg mijn handen altijd. En ik haal nooit koffie voor anderen.
Van Klimt. Er is ook van een ander schilderij van hem zo'n muurposter/posterbehang en die wil ik eigenlijk ook, maar twee is misschien wat veel, dus ik wacht even af hoe dit staat en dan komt de andere er daarna misschien nog bij.quote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mooi! Van wie is dat?
Ik heb laatst een poster hiervan gekocht om thuis in te lijsten en op te hangen, als herinnering aan de VS.
[ afbeelding ]
Oh ja! Ik kwam niet op de naam maar ik dacht al dat hij het was. Niet dat ik zo'n kunstkenner ben maar ik heb laatst wat dingen van hem gezien in een museum in Washington en die vond ik ook al zo mooi.quote:Op zondag 7 november 2010 20:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Van Klimt. Er is ook van een ander schilderij van hem zo'n muurposter/posterbehang en die wil ik eigenlijk ook, maar twee is misschien wat veel, dus ik wacht even af hoe dit staat en dan komt de andere er daarna misschien nog bij.
Leuke souvenir! Zeker zo als herinnering. Ik snap mensen die Amerika-dingen in huis hebben die er zelf nooit geweest zijn nooit zo goed. Zo'n grote poster van New York als je er zelf verder niks mee hebt bijvoorbeeld. Maar die van jou is dus goedgekeurd
Oh die is ook mooi!quote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi Mini! En die van Merel ook, wou zelf ook een Klimt poster www.easyart.nl/posters/Gu(...)mpagna-con-girasoli-(details)-84166.html deze (op mobiel, dus kan geen mooi linkje maken), weet ook al een mooi plekje
Dat klonkt voor geen meterquote:
Hij heeft de vluchten al geboekt, maar heeft vorige week te horen gekregen dat hij een paper mag presenteren op een belangrijke conferentie, en de deadline daarvan is half december, en hij heeft nog geen woord op papier. Voor m'n verjaardag naar Zweden komen zou dus 4 belangrijke werkdagen missen betekenen, wat erg lastig gaat.quote:Op maandag 8 november 2010 08:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
He gets Nynke. Dat is echt balen zeg! Kan ie voor je verjaardag echt geen uitzondering maken?
Dat is de generatiekloof XMquote:Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Klopt. Het werkt niet.quote:Op maandag 8 november 2010 09:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoe krijg je die irritante inactiefmelding uit?![]()
Vinkje weghalen werkt niet.
Ook lekker is de zuurkool met zout na een uurtje uitspoelen, een piepkleinbeetje olie er doorheen, uitje, wat kruiden en evt. paprika: krautsalat!quote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef sigme het volgende:
Goddank doe ik het kneden met zout altijd met latex handschoentjes aan. Dat was anders niet goed gekomen.
Ah ok. Dan berust ik daarin.quote:
Ach weet je, uiteindelijk is het helemaal niet zo'n drama natuurlijk...het is maar een verjaardag. Nog maar even denken hoe en wat!quote:Op maandag 8 november 2010 10:09 schreef Tinkepink het volgende:
@nynke:DAn hebben we nog twee weken om te verzinnen hoe jij toch een leuke verjaardag kunt hebben alleen in verreweggistan.
Goede tipquote:Op maandag 8 november 2010 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook lekker is de zuurkool met zout na een uurtje uitspoelen, een piepkleinbeetje olie er doorheen, uitje, wat kruiden en evt. paprika: krautsalat!
quote:Op maandag 8 november 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:
oh, en het is al opgelost, in plaats van dat de duutser naar Zweden komt, kom ik naar Duitsland! werkt ook...
Ken ik volgens mij niet?quote:Op maandag 8 november 2010 12:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toen ik dit las moest ik denken aan "de kassameisjes"
Dat kan niet!quote:Op maandag 8 november 2010 12:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ken ik volgens mij niet?
O, die kassameisjes!quote:Op maandag 8 november 2010 13:03 schreef Perruche het volgende:
Zoek maar eens op "houdoe", van De Vliegende Panters (ben op werk kan even geen linkjes posten!)
~650quote:Op maandag 8 november 2010 13:19 schreef Swietje het volgende:
Hoeveel kcal's zit er in 135gr melk chocolade?
Heb hier zo'n Droste letter die naar mij ligt te loeren, nu ben ik aan het twijfelen in hoeveel stukjes ik hem zal brekenquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 13:27 schreef -marz- het volgende:
Hoe komt het Tink?
Morgen geen halve zak chips dan maar?
Vrouwen en chocoladequote:Op maandag 8 november 2010 13:34 schreef Swietje het volgende:
[..]
Heb hier zo'n Droste letter die naar mij ligt te loeren, nu ben ik aan het twijfelen in hoeveel stukjes ik hem zal breken
Zes stukjes. Ongeveer 100 kcal is mooi voor een (lekker) tussendoortje.quote:Op maandag 8 november 2010 13:34 schreef Swietje het volgende:
[..]
Heb hier zo'n Droste letter die naar mij ligt te loeren, nu ben ik aan het twijfelen in hoeveel stukjes ik hem zal breken
Is ie ook. Overigens ben ik de laatste tijd zelf ook een beetje braaf qua kleedstijl. Loop meestal in pak, mantelpakje oid.quote:
Wat voor kleur? Vind bruin moeilijk te combinerenquote:Op maandag 8 november 2010 13:49 schreef Syrena het volgende:
Ik vind 'm leuk TinkGekleurde ketting erop of een tint je panty's?
Ja dat dacht ik dus alquote:Op maandag 8 november 2010 13:51 schreef sigme het volgende:
Voorlopige teruggaaf kan je zelf aanvragen. Hoeft geen meneer voor je te doen.
Ja. Of betalen zij geen WOZ?quote:Op maandag 8 november 2010 13:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus alThuis maar ff het programmaatje downloaden.
En dan nu de WOZ proberen te achterhalen. De woningstichting waar ik van gekocht heb zou dat toch ook moeten weten neem ik aan.
Ik vind er ook niks over, maar mss staat dat wel in het programma. Ik kan het alleen *nu* niet installeren, want ik ben op mijn werk en daar is dat Verbotenquote:Op maandag 8 november 2010 13:52 schreef sigme het volgende:
Ik zie ook niet direct het verband tussen WOZ en VT. VT is afhankelijk van de hoeveelheid rente toch, en verder niks?
Tschibo. Een Duitse keten die naast koffie ook kleding, schoenen en Blokker-spul verkoopt (iedere week iets anders).quote:Op maandag 8 november 2010 13:54 schreef Swietje het volgende:
Tink, van welk merk is 'ie? Ik vind 'm leuk!![]()
En ik heb m'n choco letter in 7 stukjes gebroken
Heb even wat gegoogeld, zo te zien wordt er inderdaad om WOZ gevraagd.quote:Op maandag 8 november 2010 13:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks over, maar mss staat dat wel in het programma. Ik kan het alleen *nu* niet installeren, want ik ben op mijn werk en daar is dat Verboten
WOZ kun je ook een smsje voor sturen tegenwoordig kost je wel 4,50.quote:Op maandag 8 november 2010 13:48 schreef Syrena het volgende:
De hypomeneer wil de WOZ-waarde van mijn huis weten om zo een voorlopige teruggaaf voor me aan te vragen. Maar ik kan dat toch zelf makkelijk aanvragen of niet? (die teruggaaf bedoel ik, WOZ moet ik kijken hoe ik daaraan kom zonder dat de gemeente geld wil zien ervoor).
Waarom dan vragen naar de bekende weg?quote:
Leuke dusterquote:Op maandag 8 november 2010 13:44 schreef Tinkepink het volgende:
Heb net deze jurk gekocht (staat mij beter dan het model), maar ik twijfel toch een beetje. Saai?
[ afbeelding ]
Kan ook met riempje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik ook een keerquote:Op maandag 8 november 2010 14:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom dan vragen naar de bekende weg?
quote:Op maandag 8 november 2010 14:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Leuke dusterOke, hij gaat terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
1. hij heeft EN lange mouwen EN op de knie EN een col. To much!quote:
De kleur vind ik eigenlijk het grootste probleem. Ik hou heel erg van jurkjes tot op de knie met lange mouwenquote:Op maandag 8 november 2010 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
1. hij heeft EN lange mouwen EN op de knie EN een col. To much!
2. Daarnaast is hij ook nog bruin, bruin........ de kleur van de degelijkheid
Welzekerquote:
Gniffel het word tijd dat ik naar huis gaquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 14:27 schreef sigme het volgende:
De vingers verbergen is trouwens niet echt gelukt, een verbandje om een duimtop valt toch op.
Zo snel is zuurkool niet klaar hoor!quote:Op maandag 8 november 2010 14:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat heb je gezegd?
Ik ga mijn auto inenne ik koop vanavond een witte kool, vrijdag sauerkraut
Euh dat ja OMGquote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zo snel is zuurkool niet klaar hoor!
Krautsalat wel!
quote:Op maandag 8 november 2010 13:52 schreef sigme het volgende:
Ik zie ook niet direct het verband tussen WOZ en VT. VT is afhankelijk van de hoeveelheid rente toch, en verder niks?
quote:Op maandag 8 november 2010 13:54 schreef Syrena het volgende:
Ik vind er ook niks over, maar mss staat dat wel in het programma. Ik kan het alleen *nu* niet installeren, want ik ben op mijn werk en daar is dat Verboten
Dat het een hele grote kaasschaaf was..quote:Op maandag 8 november 2010 14:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wat heb je gezegd?
Ik ga mijn auto inenne ik koop vanavond een witte kool, vrijdag sauerkraut
Het eigenwoningforfait ken ik wel, daar ben ik oud genoeg voorquote:Op maandag 8 november 2010 14:42 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
[..]
![]()
WOZ-waarde is nodig om je 'Eigenwoningforfait' te bepalen. 0.55% van de, daar isie, WOZ waarde wordt bij je inkomen opgeteld. En daar betaal je dus belasting over.
Zie het als een soort van belasting over je 'woongenot als eigen woning bezitter'. Hey, don't blame the messenger!![]()
Voor de VT van 2010 moet je de WOZ waarde met als peildatum 01-01-2009 hebben( wat was volgens de gemeente je huis waard op 01-01-2009 ).
Voorbeeld: WOZ waarde van ¤ 130.000 maal 0.55% = ¤ 715,- wordt bij je inkomen opgeteld.
http://www.belastingdiens(...)/wonen/wonen-04.html
Oeh, dat klinkt ook lekker.quote:Op maandag 8 november 2010 14:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat het een hele grote kaasschaaf was..
Heb zojuist de koolsalade gegeten, niet naar recept van Tink want ik heb de overgebleven stukjes kool gebruikt, die niet fijngeschaafd / gezouten / gekneusd waren. Beetje kleiner gesneden, gehusseld met mayonaise en mosterd, nacht laten staan.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:47 schreef sigme het volgende:
Het eigenwoningforfait ken ik wel, daar ben ik oud genoeg voor.
Dat is een héle logische constructie, immers, dat huis waarin je woont hád je ook kunnen verhuren en dán zou je er inkomsten uit kunnen genereren en omdat je dat nalaat breng je minder belasting op dan had gekund. Dus dat moet gecompenseerd worden, dat snapt een kind.
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 14:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Het eigenwoningforfait ken ik wel, daar ben ik oud genoeg voor.
Dat is een héle logische constructie, immers, dat huis waarin je woont hád je ook kunnen verhuren en dán zou je er inkomsten uit kunnen genereren en omdat je dat nalaat breng je minder belasting op dan had gekund. Dus dat moet gecompenseerd worden, dat snapt een kind.
Je lunch klinkt lekkerrrrquote:Op maandag 8 november 2010 15:05 schreef Perruche het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O: allbran en soyamelk
T: fruitreepje
L: gepofte aardappel, 3 bonensalade (sperziebonen, kidney en chickpeas met bosui)
T: plakje cake
D: iets met alleen maar groenten en vis
ja klinkt lekker maar het is best wel viesss, engels prefab eten. De aardappel was wel lekker trouwens! ik houd van aardappelsquote:
Liever de bonen dan aardappels. Aardappels zijn pas viessssquote:Op maandag 8 november 2010 15:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja klinkt lekker maar het is best wel viesss, engels prefab eten. De aardappel was wel lekker trouwens! ik houd van aardappels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |