Jawel, ik heb een foto van jou gemaaktquote:Op zondag 7 november 2010 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Foto's pm ik nog naar degene wie erbij waren en die moeten maar zien of ze die doorsturen.
Mij kan het niet schelen, sta er toch niet op![]()
Moet ze nog van de telefoon afhalen dat gebeurd denk ik niet eerder dan donderdag (of als donderdag)
Taalbarbaar die ik ben
Het regende, dus neequote:Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie Vik nou ook nog Den Haag laten zien? Of was dat gewoon een excuus om een zuipmeet te plannen?
jij snapt 'mquote:Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
Hebben jullie Vik nou ook nog Den Haag laten zien? Of was dat gewoon een excuus om een zuipmeet te plannen?
Ik heb het droog gehouden gister!quote:Op zondag 7 november 2010 19:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij snapt 'm![]()
maar nee duswas echt jammer, maar 't kwam met bakken uit de hemel!
quote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jij bent ook leuk! En sigme ook, maar die moest veel te snel weg. Misschien moeten we een boerderij voor haar bouwen in het Haagsche Bos, ziet dat er meteen ook weer een beetje gezellig uit.
En bizar niet vanwege het uiterlijk van alle (slanke!) figuren, maar dat ik het zo bizar vond om te schakelen van veilig typen vanachter een scherm naar ineens 'echte' personen. Jullie zouden allemaal toch fictief kunnen blijken te zijn natuurlijk![]()
En XM, ik was dan ook de oudste aan tafel hèZo'n bezadigde moeke
Mijn broek was niet veel minder nat dan wanneer je 'm gewoon in een emmer water gooitquote:Op zondag 7 november 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb het droog gehouden gister!Maar in plaats van een strandwandeling heb ik ook gewoon heel veel gezopen
Heel fijn ja.quote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
ze was er idd een keer doordeweeks geweesten toen waren die mannetjes er niet
!
Hahaha, jullie zijn echt te grappig vanavondquote:Op zondag 7 november 2010 19:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel fijn ja.
Was de karaokebar ook een tip van je moeder?
Scheisse!quote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb een conclusie:
Van veel zuipen word je slank
Tof
Stamppot, kip of vis met groenten wokken, pasta, lekker stukje vlees met groente, ovenschotel?quote:Op zondag 7 november 2010 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
fijn dat de meet leuk was
Ik zit een boodschappenlijstje te maken maar verder dan frites op zaterdag en bloemkool op donderdag kom ik niethelp!
Smerigquote:Op zondag 7 november 2010 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn broek was niet veel minder nat dan wanneer je 'm gewoon in een emmer water gooit![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 19:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel fijn ja.
Was de karaokebar ook een tip van je moeder?
• Hutspotquote:Op zondag 7 november 2010 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stamppot, kip of vis met groenten wokken, pasta, lekker stukje vlees met groente, ovenschotel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |