Gratis?quote:Op zondag 7 november 2010 09:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gaan jullie mee naar de dierentuin? Het is gratis vandaag.
Blijdorp is gratis vandaag!quote:Op zondag 7 november 2010 10:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gratis?Hoe dat zo?
Het klinkt als een geslaagde meet.
Oh ik hou van Blijdorpquote:
Met korting kost een retourtje Rotterdam ongeveer 12,- ? Valt toch wel mee?quote:Op zondag 7 november 2010 10:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik hou van Blijdorp. Maar OV is niet gratis, dus ik geloof dat ik dan alsnog meer kwijt ben
.
Ohja?quote:Op zondag 7 november 2010 10:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Met korting kost een retourtje Rotterdam ongeveer 12,- ? Valt toch wel mee?
Ja. Dank je.quote:Op zondag 7 november 2010 01:42 schreef Wolve000 het volgende:
En rip aan de nabestaanden voor mister XM die nuchter in een karaokebar zat.
Wat ga je snel! Ik ben nu van plan de 23e helemaal over te gaan. Als de verhuizer dan ook kan, morgen even afspraken over gaan maken.quote:Op zondag 7 november 2010 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:vanuit mn nieuwe etage!
Heeeeel langzaamaan mn kasten vullen wordt het plan vandaag
Op mn studentenkamer staat nog veel van mn kinderkamer dat nu echt gaar is, dus heb veel bij moeten kopen, dat scheelt wel. Meubels zijn nu in elkaar gezetquote:Op zondag 7 november 2010 11:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat ga je snel! Ik ben nu van plan de 23e helemaal over te gaan. Als de verhuizer dan ook kan, morgen even afspraken over gaan maken.
Eten deze weken is natuurlijk een ramp. Ik wou zeggen dat ik in december vast weer wat meer regelmaat heb, maar dat is december hè...
quote:Op zondag 7 november 2010 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Uniek had foto's gemaakt! Mag ze mij ook wel PMen
WTH?
Het lijkt mij dan juist leuk om je eigen spullen weg te geven + dan heb ik weer tijd dus kan ik het wel organiseren wat ik al eerder zei.quote:Op zondag 7 november 2010 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er gister nog foto's zijn gemaakt staat mijn PM-box open..
En oh, trouwens. Over Secret Driekoningen. Ik vind het zelf minder leuk maar aangezien de meerderheid het blijkbaar liever dan doet dan met kerst, hierbij het nieuwe plan.
Het te besteden bedrag is nog steeds 15 euro inclusief.
Doorgeven of je meedoet voor zondag 21 november 12:00 uur.
Uiterste verzenddatum van het cadeautje donderdag 30 december.
Akkoord?
Als we eigen spullen gaan weggeven doe ik niet mee, in ieder geval. Dus ik vind het prima als je het dan weer overneemt.quote:Op zondag 7 november 2010 15:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het lijkt mij dan juist leuk om je eigen spullen weg te geven + dan heb ik weer tijd dus kan ik het wel organiseren wat ik al eerder zei.
quote:
Je went er wel aanquote:Op zondag 7 november 2010 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Nieuwe layout, ik wil niet!!!!
Dat dus. Ik ga geen eigen spullen weggeven.quote:Op zondag 7 november 2010 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
als men gaat Secret Santa-en doe ik wel mee, maar dan alleen met gekochte cadeaus..
quote:Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
IkXM en Duvel. Superlief van jullie.
Ik kom zaterdagavond 11 december terug! Dus dan zou ik maandag de 13e denk ik kans hebben om iets te kopen en te versturen.quote:Op zondag 7 november 2010 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, wanneer kom je ook alweer terug? Echt pas 3 dagen later dan de door mij bedachte pakjesverstuurdeadline, toch? Zo verkeerd zal dat toch niet gaan, als je het een paar dagen later verstuurt?
Ik heb de datum voor de zekerheid vroeg gezet, maar 10 dagen zouden toch nog genoeg moeten zijn...?quote:Op zondag 7 november 2010 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kom zaterdagavond 11 december terug! Dus dan zou ik maandag de 13e denk ik kans hebben om iets te kopen en te versturen.
Ik dacht alleen dat mensen dat misschien niet leuk zouden vinden - omdat mijn pakje dan misschien laat is
Waar heb je het over?quote:Op zondag 7 november 2010 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil helemaal geen lastfm (wat is het?!) of andere twittertroepmeuk zien van een ander.
QFT.quote:Op zondag 7 november 2010 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
niet zo zeiken, de nieuwe lay-out is de bom
Ik kan je vertellen: hij is verdomd treffend!quote:Op zondag 7 november 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik kwam zomaar een afbeelding van XM tegen!.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 16:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen: hij is verdomd treffend!
ik twitter nietquote:Op zondag 7 november 2010 16:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
QFT.
Maar wel jammer dat je Twittert.
quote:Op zondag 7 november 2010 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik twitter nieten toch volgen mensen me
heb ooit een account aangemaakt omdat ik iets tegen iemand wilde zeggen via een twitterberichtje en om zo NOS nieuws enzo te kunnen volgen voor de Frontpage
Is toch jouw tekst?quote:a large blue bottle (bromvlieg) is haunting my living room.... annoying little creep....
ja, heb wel eens wat 'gezegd' als ik nieuws binnen zat te halen voor de FP, maar kijk ook eens naar de datumvan de laatstequote:
Ziejewelziejewelziejewel!quote:Op zondag 7 november 2010 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, heb wel eens wat 'gezegd' als ik nieuws binnen zat te halen voor de FP, maar kijk ook eens naar de datumvan de laatste!
Probeer het eens met het vinkje profielicons uit (hier: http://forum.fok.nl/user/edit_prefs )quote:Op zondag 7 november 2010 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil helemaal geen lastfm (wat is het?!) of andere twittertroepmeuk zien van een ander.
Ik heb geen twitterquote:Op zondag 7 november 2010 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie heul geen twitter enzo? Ik heb dan ook geen twitter, misschien daarom?
Ik zie die optie nog niet...?quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Probeer het eens met het vinkje profielicons uit (hier: http://forum.fok.nl/user/edit_prefs )
Dat!quote:
Oh, dat helpt niks zie ik.quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Probeer het eens met het vinkje profielicons uit (hier: http://forum.fok.nl/user/edit_prefs )
Ohzo! Nouja ben allang blij dat mijn Feestboek niet zichtbaar lijkt te zijn?quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter, maar zie bij Mo wel van "bekijk motorbloempjes twitter account".
Nou ja, het helpt ook niet, zag ik dus. Zit in tabblad "overig".quote:
Bij nader inzien (het duurde even?) werkt het inderdaad wel. Dus zoek de vink!quote:
Last.fm is tof.quote:Op zondag 7 november 2010 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een programma waarmee je via internet muziek kunt luisteren. Ik geloof dat je (in Nederland) 20 uur per maand ofzo gratis kunt luisteren met reclames tussendoor, en voor een paar euro kan het onbeperkt zonder reclame. Er is heel veel muziek op te vinden, en je kunt meteen luisteren. Ik vind het ideaal.quote:Op zondag 7 november 2010 17:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is Spotify dan?
Ik word echt oud geloof ik
Waar is mn normale quote?quote:Op zondag 7 november 2010 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Nieuwe layout, ik wil niet!!!!
Ik heb alleen een pc, geen stereoset ofzoquote:Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar... waarom zou je muziek willen luisteren via je pc?. Geen gehoor uit mijn laptopspeakerts en.. ik heb cd's
.
Op dit moment heb ik alleen een laptop en mijn cd's zijn in Nederland, dus nu luister ik nog veel meer dan normaal, maar goed. Thuis had ik ook heel lang speakers aan mijn computer hangen en geen aparte stereo. Nu hebben we wel een goede geluidsinstallatie (of hoe je dat ook noemt, versterker en speakers) maar dan hang je daar de laptop gewoon aan en heb je ineens tienduizenden nummers tot je beschikking.quote:Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar... waarom zou je muziek willen luisteren via je pc?. Geen gehoor uit mijn laptopspeakerts en.. ik heb cd's
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |