quote:Op zondag 7 november 2010 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Uniek had foto's gemaakt! Mag ze mij ook wel PMen
WTH?
Het lijkt mij dan juist leuk om je eigen spullen weg te geven + dan heb ik weer tijd dus kan ik het wel organiseren wat ik al eerder zei.quote:Op zondag 7 november 2010 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als er gister nog foto's zijn gemaakt staat mijn PM-box open..
En oh, trouwens. Over Secret Driekoningen. Ik vind het zelf minder leuk maar aangezien de meerderheid het blijkbaar liever dan doet dan met kerst, hierbij het nieuwe plan.
Het te besteden bedrag is nog steeds 15 euro inclusief.
Doorgeven of je meedoet voor zondag 21 november 12:00 uur.
Uiterste verzenddatum van het cadeautje donderdag 30 december.
Akkoord?
Als we eigen spullen gaan weggeven doe ik niet mee, in ieder geval. Dus ik vind het prima als je het dan weer overneemt.quote:Op zondag 7 november 2010 15:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het lijkt mij dan juist leuk om je eigen spullen weg te geven + dan heb ik weer tijd dus kan ik het wel organiseren wat ik al eerder zei.
quote:
Je went er wel aanquote:Op zondag 7 november 2010 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Nieuwe layout, ik wil niet!!!!
Dat dus. Ik ga geen eigen spullen weggeven.quote:Op zondag 7 november 2010 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
als men gaat Secret Santa-en doe ik wel mee, maar dan alleen met gekochte cadeaus..
quote:Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:
IkXM en Duvel. Superlief van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |