Ik kom zaterdagavond 11 december terug! Dus dan zou ik maandag de 13e denk ik kans hebben om iets te kopen en te versturen.quote:Op zondag 7 november 2010 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, wanneer kom je ook alweer terug? Echt pas 3 dagen later dan de door mij bedachte pakjesverstuurdeadline, toch? Zo verkeerd zal dat toch niet gaan, als je het een paar dagen later verstuurt?
Ik heb de datum voor de zekerheid vroeg gezet, maar 10 dagen zouden toch nog genoeg moeten zijn...?quote:Op zondag 7 november 2010 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kom zaterdagavond 11 december terug! Dus dan zou ik maandag de 13e denk ik kans hebben om iets te kopen en te versturen.
Ik dacht alleen dat mensen dat misschien niet leuk zouden vinden - omdat mijn pakje dan misschien laat is
Waar heb je het over?quote:Op zondag 7 november 2010 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil helemaal geen lastfm (wat is het?!) of andere twittertroepmeuk zien van een ander.
QFT.quote:Op zondag 7 november 2010 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
niet zo zeiken, de nieuwe lay-out is de bom
Ik kan je vertellen: hij is verdomd treffend!quote:Op zondag 7 november 2010 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik kwam zomaar een afbeelding van XM tegen!.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 16:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen: hij is verdomd treffend!
ik twitter nietquote:Op zondag 7 november 2010 16:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
QFT.
Maar wel jammer dat je Twittert.
quote:Op zondag 7 november 2010 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik twitter nieten toch volgen mensen me
heb ooit een account aangemaakt omdat ik iets tegen iemand wilde zeggen via een twitterberichtje en om zo NOS nieuws enzo te kunnen volgen voor de Frontpage
Is toch jouw tekst?quote:a large blue bottle (bromvlieg) is haunting my living room.... annoying little creep....
ja, heb wel eens wat 'gezegd' als ik nieuws binnen zat te halen voor de FP, maar kijk ook eens naar de datumvan de laatstequote:
Ziejewelziejewelziejewel!quote:Op zondag 7 november 2010 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, heb wel eens wat 'gezegd' als ik nieuws binnen zat te halen voor de FP, maar kijk ook eens naar de datumvan de laatste!
Probeer het eens met het vinkje profielicons uit (hier: http://forum.fok.nl/user/edit_prefs )quote:Op zondag 7 november 2010 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil helemaal geen lastfm (wat is het?!) of andere twittertroepmeuk zien van een ander.
Ik heb geen twitterquote:Op zondag 7 november 2010 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie heul geen twitter enzo? Ik heb dan ook geen twitter, misschien daarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |