Zijn heerlijkquote:
*boksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Klopt, had 2 zakken... samen lekker opgepuizeld (t)quote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
60 cent voor 500 gram bij de Lidl vorige weekdus die moeten maar 's op
Goedkoop eten na de meet![]()
ja, wanneer is 't feestje?quote:Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Was die sms van bf uniek nu serieus bedoeld of niet?.
En nu zie ik dat het gewoon allemaal andere posts waren, die ik dan eerst helemaal niet zag/wegvielen. Nou, ik ben er nog niet kapot van, deze nieuwe lay-outquote:Op zondag 7 november 2010 19:56 schreef Laureline het volgende:
Ik zie ook de hele tijd grote grijze lege stukken tussen sommige posts?
Beetje teleurgesteld maar wist het: Neequote:Op zondag 7 november 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Was die sms van bf uniek nu serieus bedoeld of niet?.
Maar... ik kon niet!quote:Op zondag 7 november 2010 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een foto van jou gemaakt.
En eens met MoBlo: alleen voor degenen die er waren. Had de rest ook maar moeten komen.
OK, dank je! Ik kwam inderdaad pas later!quote:Op zondag 7 november 2010 20:03 schreef sigme het volgende:
Oh ja Duvel, sorry van zojuist, ik vergiste mij (ik dacht, dat heb ik je toch gister verteld?!) Al die slankiemannen ook..
Dat mag uniek zelf gaan vertellen, als ze dat wil tenminstequote:Op zondag 7 november 2010 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat stond er in de sms van de bf van uniek?.
Wordt zuurkool van witte kool gemaakt?quote:Op zondag 7 november 2010 20:22 schreef Duvel het volgende:
Hoe lang moet de witte kool in het zout eigenlijk voor het zuurkool is?
Auw godverdomme! Een knokkel en een duim!quote:Op zondag 7 november 2010 20:22 schreef Duvel het volgende:
Hoe lang moet de witte kool in het zout eigenlijk voor het zuurkool is?
Dan ben ik wel benieuwd wat jij dacht?quote:Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wordt zuurkool van witte kool gemaakt?.
*weer eens wat geleerd*
Ik krijg die kool wel klein!quote:
Ik verberg mijn handen altijdquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Sigme hoe doe je dat op je werk?
Bij mij kijken ze altijd zo gek als ik met oorlogswonden kom.
Of rode handen ofzo.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik krijg die kool wel klein!
[ afbeelding ]
Mooi! Van wie is dat?quote:Op zondag 7 november 2010 20:41 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik dus op een hele grote mdf plaat behangen en komt dan straks in m'n woonkamer
quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik verberg mijn handen altijd. En ik haal nooit koffie voor anderen.
Van Klimt. Er is ook van een ander schilderij van hem zo'n muurposter/posterbehang en die wil ik eigenlijk ook, maar twee is misschien wat veel, dus ik wacht even af hoe dit staat en dan komt de andere er daarna misschien nog bij.quote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mooi! Van wie is dat?
Ik heb laatst een poster hiervan gekocht om thuis in te lijsten en op te hangen, als herinnering aan de VS.
[ afbeelding ]
Oh ja! Ik kwam niet op de naam maar ik dacht al dat hij het was. Niet dat ik zo'n kunstkenner ben maar ik heb laatst wat dingen van hem gezien in een museum in Washington en die vond ik ook al zo mooi.quote:Op zondag 7 november 2010 20:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Van Klimt. Er is ook van een ander schilderij van hem zo'n muurposter/posterbehang en die wil ik eigenlijk ook, maar twee is misschien wat veel, dus ik wacht even af hoe dit staat en dan komt de andere er daarna misschien nog bij.
Leuke souvenir! Zeker zo als herinnering. Ik snap mensen die Amerika-dingen in huis hebben die er zelf nooit geweest zijn nooit zo goed. Zo'n grote poster van New York als je er zelf verder niks mee hebt bijvoorbeeld. Maar die van jou is dus goedgekeurd
Oh die is ook mooi!quote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooi Mini! En die van Merel ook, wou zelf ook een Klimt poster www.easyart.nl/posters/Gu(...)mpagna-con-girasoli-(details)-84166.html deze (op mobiel, dus kan geen mooi linkje maken), weet ook al een mooi plekje
Dat klonkt voor geen meterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |