Hij heeft de vluchten al geboekt, maar heeft vorige week te horen gekregen dat hij een paper mag presenteren op een belangrijke conferentie, en de deadline daarvan is half december, en hij heeft nog geen woord op papier. Voor m'n verjaardag naar Zweden komen zou dus 4 belangrijke werkdagen missen betekenen, wat erg lastig gaat.quote:Op maandag 8 november 2010 08:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
He gets Nynke. Dat is echt balen zeg! Kan ie voor je verjaardag echt geen uitzondering maken?
Dat is de generatiekloof XMquote:Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar... waarom zou je muziek willen luisteren via je pc?. Geen gehoor uit mijn laptopspeakerts en.. ik heb cd's
.
Klopt. Het werkt niet.quote:Op maandag 8 november 2010 09:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoe krijg je die irritante inactiefmelding uit?![]()
Vinkje weghalen werkt niet.
Ook lekker is de zuurkool met zout na een uurtje uitspoelen, een piepkleinbeetje olie er doorheen, uitje, wat kruiden en evt. paprika: krautsalat!quote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef sigme het volgende:
Goddank doe ik het kneden met zout altijd met latex handschoentjes aan. Dat was anders niet goed gekomen.
Ah ok. Dan berust ik daarin.quote:
Ach weet je, uiteindelijk is het helemaal niet zo'n drama natuurlijk...het is maar een verjaardag. Nog maar even denken hoe en wat!quote:Op maandag 8 november 2010 10:09 schreef Tinkepink het volgende:
@nynke:DAn hebben we nog twee weken om te verzinnen hoe jij toch een leuke verjaardag kunt hebben alleen in verreweggistan.
Goede tipquote:Op maandag 8 november 2010 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook lekker is de zuurkool met zout na een uurtje uitspoelen, een piepkleinbeetje olie er doorheen, uitje, wat kruiden en evt. paprika: krautsalat!
quote:Op maandag 8 november 2010 11:10 schreef AKnynke het volgende:
oh, en het is al opgelost, in plaats van dat de duutser naar Zweden komt, kom ik naar Duitsland! werkt ook...
Ken ik volgens mij niet?quote:Op maandag 8 november 2010 12:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toen ik dit las moest ik denken aan "de kassameisjes"
Dat kan niet!quote:Op maandag 8 november 2010 12:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ken ik volgens mij niet?
O, die kassameisjes!quote:Op maandag 8 november 2010 13:03 schreef Perruche het volgende:
Zoek maar eens op "houdoe", van De Vliegende Panters (ben op werk kan even geen linkjes posten!)
~650quote:Op maandag 8 november 2010 13:19 schreef Swietje het volgende:
Hoeveel kcal's zit er in 135gr melk chocolade?
Heb hier zo'n Droste letter die naar mij ligt te loeren, nu ben ik aan het twijfelen in hoeveel stukjes ik hem zal brekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |