Ik kan nog links en rechts uitstroomopeningen maken ipv alleen in het middenquote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik moet hem aan de bestuurderskant ook eens schoonmaken. Gaat steeds stroever. Maar het fixen van mn kachel heeft iets grotere prioriteit.
Scheelt veel he?quote:Op zondag 7 november 2010 20:30 schreef Empathologica het volgende:
Zo kom ook is weer langs. Gisteren auto beetje opgeknapt, banden uitgebalanceerd (dat dat zo veel verschil uit kon maken, damn!), spoiler geplakt,, sportstoelen erin. Nu wil m'n broer het hele interieur zwart maken
zegt genoegquote:Enneh, stomme vraag vast maar wat is het voordeel van winterbanden?
Rij zelf km of 100 per dag, moet filerijden op een steile helling en nog meer files, dus een slipcursus leek me wel verstandig. Maar winterbanden?
Die heb ik standaard wel, maar daar komt alleen koude lucht uit... Mn kachelradiateur is niet aangesloten omdat hij lek isquote:Op zondag 7 november 2010 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan nog links en rechts uitstroomopeningen maken ipv alleen in het midden.. Moet ik alleen wel die roostertjes, slangen en grotere kachelventilator hebben
Ik denk dat ik nog wel iemand weet met een setje winterbanden. Hij heeft ze onder een corsa gehad. Ze hebben nu nog maar 3000 km geredenquote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef Empathologica het volgende:
@ L0we; Opel corsa uit '97.
Broer is type van flink verlagen, flinke subwoofers er in en gassen maar. Maar voor mij hoeft dat niet zo, dus ik hou het bij schoonheidsfoutjes wegwerken. Hij had nog wel het geniale plan om er een 1,6 nogwattus in te zetten ipv de 1,4 die ik heb, maar dan mag hij betalen.
En die winterbanden maakt echt verschil uit, toch maar ff keer naar gaan kijken dan (maw; sparen).
pics van je corsa?quote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef Empathologica het volgende:
@ L0we; Opel corsa uit '97.
Broer is type van flink verlagen, flinke subwoofers er in en gassen maar. Maar voor mij hoeft dat niet zo, dus ik hou het bij schoonheidsfoutjes wegwerken. Hij had nog wel het geniale plan om er een 1,6 nogwattus in te zetten ipv de 1,4 die ik heb, maar dan mag hij betalen.
En die winterbanden maakt echt verschil uit, toch maar ff keer naar gaan kijken dan (maw; sparen).
Prima hoorquote:Op zondag 7 november 2010 21:11 schreef Empathologica het volgende:
Ik laat m'n broer ff kijken bij garages waar ie veel komt, als dat op niks uit loopt zal ik wel ff berichtje sturenToch bedankt voor het aanbod
Niet zoveel bijzonders, hier was ie nog schoon en met suicidale olifantquote:
Dan verwar ik je met iemand anders.quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Empathologica het volgende:
Eh neeWas het maar zo!
Hmn, andere velgen is misschien wel slim. Vieze dingen daar..
Ziet er netjes uit!quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonders, hier was ie nog schoon en met suicidale olifant
[ afbeelding ]
Zitten nu dus andere stoelen in, zwarte kuipstoeltjes en de bijpassende achterbank wordt nog gezocht. Van ene kant kriebelt het om de buitenkant wel te doen, maar het is zo'n degelijk autootje
Ja, plastic inderdaad, bijvoorbeeld mooiere bumper en uitlaat.quote:Op zondag 7 november 2010 23:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit!
hoe bedoel je de buitenkant? plastic enzo?
Ik had ook mijn grijze stoelen vervangen voor zwarte sportstoelen en heb inmiddels wel een zwarte achterbank gevonden en deur panelen, knapt tie echt van op, Succes met zoeken
Mooie auto!quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Niet zoveel bijzonders, hier was ie nog schoon en met suicidale olifant
[ afbeelding ]
Zitten nu dus andere stoelen in, zwarte kuipstoeltjes en de bijpassende achterbank wordt nog gezocht. Van ene kant kriebelt het om de buitenkant wel te doen, maar het is zo'n degelijk autootje
Daar is helemaal nietsquote:Op maandag 8 november 2010 10:35 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mooie auto!Was ook de eerste auto van m'n broer, die had 'm in het knalrood
Stiekem moest hij best huilen toen ie een nieuwere corsa ging kopen
Sorryquote:Op maandag 8 november 2010 11:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar is helemaal nietsaan ja! Daar kom je nog wel achter als jij ooit afscheid moet gaan nemen van je micra!
Mijn eerste auto was een Astra F, 1.7D. Opties: stuurwiel, versnellingspook en rechterbuitenspiegel. Heeft me overal gebracht waar ik heen wilde, en liep lachend 1 op 18 met zowat 1200 kilo leeggewicht. Deed wel 0 naar 100 in een flinke kop koffie en 100 naar 0 in nog langer, maar heej, het reed! God wat heb ik een schik gehad in dat ding, als jong van 18 lag de wereld aan mijn voetenEn who needs cruise control! Het gaspedaal ging gewoon zo stroef dat ie heel gemakkelijk in precies dezelfde stand te houden was. Dan bult op maar iets langzamer en bult af iets sneller, so be it
Ik heb hem gekregen van m'n ouders, want geen mens wilde hem nog hebben. Ik heb er plezier van gehad totdat de teller 375000km aangaf, toen werd de radiator, stuurbekrachtigingspomp (jawel!), wielophanging, vering en versnellingsbak slecht. En onderhand had ik genoeg gespaard voor wat anders, en zo moest mijn teergeliefde tractor (zo klonk het ding, een teringherrie dat ie maakte
) plaatsmaken voor het huidige golfje. En jazeker, dat heeft stiekem echt wel een paar traantjes gekost
Er zat ook een radio in, en 2 boxen. Maar die zaten in de portieren, en de box aan de linker kant was van ouderdom gaan haperen. Als je daar geluid uit wilde hebben moest je er een keer flink op rammen tijdens het rijden. En na een flinke hobbel... weerquote:Op maandag 8 november 2010 11:39 schreef Purdey het volgende:
[..]
SorryNu ik erover nadenk lijkt het me onmenselijk om mijn micra te moeten missen
Stom hé, dat je zo gehecht raakt aan een stuk blik op wielen. Heel lief verhaal wat je schrijft
@Marco: Jee, wat een waslijst zegIk hoop dat het allemaal vergoed wordt, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.. Asociaal gewoon om jou zo'n auto te verkopen
![]()
Okay, maar zo van buiten zag hij er goed uit. Remschrijven waren nogal roestig en na het rijden helemaal schoon, dus zagen er goed uit, vloeistoffen waren op dat moment allemaal wel redelijk in orde. Olie stond wel op min. maar ging ervan uit dat dat zou worden bijgevuld tijdens de afleveringsbeurt(leek me wel zo logisch.)quote:Op maandag 8 november 2010 12:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Marco001: Met een beetje sjoege van auto's had je een aantal van die dingen ook zelf kunnen ontdekken voor je het ding kocht natuurlijk. Zo moeilijk is een vloeistofniveau aflezen op een potje toch niet? Of een peilstok eruit trekken? Naar remmen is zelf ook wel te kijken, desnoods ga je er voor op de grond liggen.
Edit:
Memories![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |