Homo's en moslims zijn daarentegen makkelijker te herkennen op straat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En om homo te zijn. Maar als je homo of moslim bent dan kom je niet op een lijst. Als je doneert aan de PVV wel als het aan D66 ligt. Dat is gewoon een uitnodiging om ze aan te pakken, die rechtse rakkers.
Het zal allemaal wel meevallen, je doet net of elke PVV'er bewaakt moet wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet zozeer voor de PVV maar wel voor de donateurs. Laatst is al bewezen hoe gevaarlijk het kan zijn om kiesbaar te zijn namens die partij, en ik vrees dat dit nog maar het eerste 'incident' is.
Als het om grotere bedragen gaat heeft dat niets met politieke voorkeur te maken maar met het kopen van invloed. Des te meer reden om alles boven bijv. 10.000 euro openbaar te laten maken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:43 schreef Picchia het volgende:
Nee, ik wil daarmee zeggen dat het een keuze moet blijven of mensen hun politieke voorkeur naar buiten brengen. En als je plotseling alle transacties naar politieke partijen openbaar maakt dan hebben de donateurs deze keuze niet gehad.
Ben ik het niet mee eens. Joden herken je ook niet zomaar, en niet elke homo loopt in een roze pakje en een boa over straat te huppelen te zingen en te dansen als een drag queen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Homo's en moslims zijn daarentegen makkelijker te herkennen op straat.
Nog niet nee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel meevallen, je doet net of elke PVV'er bewaakt moet worden.
Dat zou overigens wel goed zijn, dan kan de AIVD ze gelijk in de gaten houden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zal allemaal wel meevallen, je doet net of elke PVV'er bewaakt moet worden.
Onzin. Het steunen van een politieke partij is in de regel verbonden aan een persoon zijn politieke voorkeur. En doneren staat niet gelijk aan het kopen van invloed. Je weet niet eens of donateurs überhaupt wel contact met de politici hebben gehad.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:45 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Als het om grotere bedragen gaat heeft dat niets met politieke voorkeur te maken maar met het kopen van invloed. Des te meer reden om alles boven bijv. 10.000 euro openbaar te laten maken.
Dit dus. Als ik een miljoen aan Cohen geef gaat hij ook niet in een keer prediken dat alle moslims dood moeten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Onzin. Het steunen van een politieke partij is in de regel verbonden aan een persoon zijn politieke voorkeur. En doneren staat niet gelijk aan het kopen van invloed. Je weet niet eens of donateurs überhaupt wel contact met de politici hebben gehad.
Maar dan zou je het dus ook niet erg vinden indien er een Islamitische partij forse donaties krijgt uit Saoedie Arabie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Onzin. Het steunen van een politieke partij is in de regel verbonden aan een persoon zijn politieke voorkeur. En doneren staat niet gelijk aan het kopen van invloed. Je weet niet eens of donateurs überhaupt wel contact met de politici hebben gehad.
Natuurlijk niet. Moet het bestaan van een partij afhangen van geld? Het lijkt me zelfs heel logisch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dan zou je het dus ook niet erg vinden indien er een Islamitische partij forse donaties krijgt uit Saoedie Arabie.
Ik zeg niet dat ik het niet erg vind, maar die domme redenering van petertje2 sloeg helemaal nergens op. Wat mij betreft mogen buitenlandse invloeden zoveel mogelijk geweerd worden uit de Nederlandse politiek.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar dan zou je het dus ook niet erg vinden indien er een Islamitische partij forse donaties krijgt uit Saoedie Arabie.
Dan stel ik voor dat de PVV ook nooit meer zeurt over een gebrek aan loyaliteit bij een dubbel paspoort.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:50 schreef mlg het volgende:
We weten allemaal dat de PVV voor Israel is, dus je kunt ook wel een beetje bedenken dat er van daaruit vast wel een beetje geld vandaan komt. Het is verder aan de kiezer of hij of zij ook voor Israel is, zo niet dan stemmen ze niet op je partij.
Je denkt dat AIVD de PVV niet in de gaten houdt?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:52 schreef Picchia het volgende:
Ik zeg niet dat ik het niet erg vind, maar die domme redenering van petertje2 sloeg helemaal nergens op.
Dat ligt heel anders. En jij mag voorstellen wat je wil.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:00 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat de PVV ook nooit meer zeurt over een gebrek aan loyaliteit bij een dubbel paspoort.
Jij bent precies hetzelfde hoor. En mogen wij geen mening hebben? Door mensen die ook vinden dat alleen hun mening serieus is krijgen we dus het gezeik van mensen die politici gaan bedreigen dmv hakenkruizen enzoquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:03 schreef KoosVogels het volgende:
De tegenstanders in dit topic zijn onmogelijk serieus te nemen. Wanneer het een linkse partij betrof die er dubieuze contacten op nahield, dan stonden zij vooraan te schreeuwen dat het allemaal niet door de beugel kan. Jullie maken potdomme al een probleem van een dubbel paspoort.
Nee. Dat ligt niet heel anders. Geld is veel machtiger dan een nationaliteit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat ligt heel anders. En jij mag voorstellen wat je wil.
Dat is jouw mening. Zoals ik al heb gezegd vind ik van niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt niet heel anders. Geld is veel machtiger dan een nationaliteit.
Ik ben geen tegenstander van d66, dus maak je daar maar geen zorgen over. Ik maak tevens geen probleem van een dubbel paspoort, alleen als die vanuit een islamitisch land is. Gewoon, omdat Arabieren niet mijn grootste vrienden zijn, en het al helemaal niet graag in de politiek zie. Bij een Zweedse maakt me dat niet veel uit. Ik maak me schuldig aan discriminatie, ik weet het, het kan me ook niks schelen. Ik heb voorkeuren, en dat is niet de islamitische.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:03 schreef KoosVogels het volgende:
De tegenstanders in dit topic zijn onmogelijk serieus te nemen. Wanneer het een linkse partij betrof die er dubieuze contacten op nahield, dan stonden zij vooraan te schreeuwen dat het allemaal niet door de beugel kan. Jullie maken potdomme al een probleem van een dubbel paspoort.
Waarom zou ik een huis bekladden met hakenkruizen? Ik ben voorstander van een verbale strijd, geen fysieke. Uiteraard mag jij je mening hebben, maar ik vind dat jullie er nogal een inconsequente visie op nahouden. Maar goed, wie ben ik?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent precies hetzelfde hoor. En mogen wij geen mening hebben? Door mensen die ook vinden dat alleen hun mening serieus is krijgen we dus het gezeik van mensen die politici gaan bedreigen dmv hakenkruizen enzo.
Ik zeg ook niet dat jij het doet, maar waarom zou iedereen het uberhaupt doen? Dat jij vindt dat ik en andere mensen een inconsequente mening hebben... tsja, dat is jouw mening en dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou ik een huis bekladden met hakenkruizen? Ik ben voorstander van een verbale strijd, geen fysieke. Uiteraard mag jij je mening hebben, maar ik vind dat jullie er nogal een inconsequente visie op nahouden. Maar goed, wie ben ik?
Eens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben geen tegenstander van d66, dus maak je daar maar geen zorgen over. Ik maak tevens geen probleem van een dubbel paspoort, alleen als die vanuit een islamitisch land is. Gewoon, omdat Arabieren niet mijn grootste vrienden zijn, en het al helemaal niet graag in de politiek zie. Bij een Zweedse maakt me dat niet veel uit. Ik maak me schuldig aan discriminatie, ik weet het, het kan me ook niks schelen. Ik heb voorkeuren, en dat is niet de islamitische.
Dus omdat jij het niet kan vinden met Arabieren is het hebben van een dubbel paspoort voor hen onaanvaardbaar? Dit is nou precies de reden dat ik tegen referenda ben.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben geen tegenstander van d66, dus maak je daar maar geen zorgen over. Ik maak tevens geen probleem van een dubbel paspoort, alleen als die vanuit een islamitisch land is. Gewoon, omdat Arabieren niet mijn grootste vrienden zijn, en het al helemaal niet graag in de politiek zie. Bij een Zweedse maakt me dat niet veel uit. Ik maak me schuldig aan discriminatie, ik weet het, het kan me ook niks schelen. Ik heb voorkeuren, en dat is niet de islamitische.
Jij denkt dat iemands nationaliteit dus meer invloed heeft op iemands handelen, dan het verkrijgen van een bak geld?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Zoals ik al heb gezegd vind ik van niet.
Ja. Politici krijgen geld van mensen, omdat die mensen zich met hun standpunten kunnen vinden. Mensen met een dubbel paspoort die voeren slechts de agenda uit van het land waar zij zich het meest verbonden mee voelen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemands nationaliteit dus meer invloed heeft op iemands handelen, dan het verkrijgen van een bak geld?
Ah, leg uit.quote:
De enige reden dat jij voor immigratie bent, is toch ook vanwege het feit dat je een Moslim bent. Dacht je nou echt dat ik het serieus neem, omdat je zogenaamd liberaal bent? My ass. Wanneer het je uitkomt.quote:
Zijn dit soort sneren noodzakelijk voor je discussie?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:15 schreef mlg het volgende:
[..]
De enige reden dat jij voor immigratie bent, is toch ook vanwege het feit dat je een Moslim bent.
En om ervoor te zorgen dat zij bij hun standpunt blijven. Verder heb jij wel oneindig vertrouwen in de mensheid. Steekpenningen zijn doodnormaal in de politiek. Het is geen geheim dat invloed kan worden gekocht.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Politici krijgen geld van mensen, omdat die mensen zich met hun standpunten kunnen vinden.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn dit soort sneren noodzakelijk voor je discussie?
Het is geen sneer, en ik vind het ook heel begrijpelijk dat, dat van invloed is bij je standpunt. Daar is niks mis mee, het staat me alleen niet aan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn dit soort sneren noodzakelijk voor je discussie?
Ja, want zonder donaties blijft Geert niet bij z'n standpunten. Invloed kan worden gekocht ja, maar niet zo.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En om ervoor te zorgen dat zij bij hun standpunt blijven. Verder heb jij wel oneindig vertrouwen in de mensheid. Steekpenningen zijn doodnormaal in de politiek. Het is geen geheim dat invloed kan worden gekocht.
Nee ik spreek je aan omdat je er op wijst dat Mutant een moslim is terwijl dat geen zak te maken heeft met de discussie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is geen sneer, en ik vind het ook heel begrijpelijk dat, dat van invloed is bij je standpunt. Daar is niks mis mee, het staat me alleen niet aan.
Voor jou geldt, dat je alleen mij aanspreekt omdat mutant01 links is. So what?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:15 schreef mlg het volgende:
[..]
De enige reden dat jij voor immigratie bent, is toch ook vanwege het feit dat je een Moslim bent. Dacht je nou echt dat ik het serieus neem, omdat je zogenaamd liberaal bent? My ass. Wanneer het je uitkomt.
Dat heeft er wel mee te maken vanaf het punt dat ze de dubbele paspoorten erbij betrokken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik spreek je aan omdat je er op wijst dat Mutant een moslim is terwijl dat geen zak te maken heeft met de discussie.
Hij heeft wel gelijk. Zie het vaker hier op Fok!quote:
wat er in het verleden is gezegd draagt niks bij deze discussie,quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Zie het vaker hier op Fok!
Nee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft er wel mee te maken vanaf het punt dat ze de dubbele paspoorten erbij betrokken.
Zeg er dan nog even bij dat, dat voor iedereen geldt, dan voel ik me ook niet benadeelt. Of geldt dat wat ik tegen du_ke zei, ook voor jou? Ik sprak gewoon over hetzelfde onderwerp als mutant01 en Petertje2, dus.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
wat er in het verleden is gezegd draagt niks bij deze discussie
quote:Voor jou geldt, dat je alleen mij aanspreekt omdat mutant01 links is. So what?
Ja. Je bent niet een goede mod he?quote:
Het feit dat Mutant een moslim is heeft er gewoon niets mee te maken en er mee sneren naar hem tijdens een discussie is hier ongewenst. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Je bent niet een goede mod he?
Je hebt hebt dus gewoon een hekel aan democratie en je wilt je niet aan de wet houden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:08 schreef mlg het volgende:
Gewoon, omdat Arabieren niet mijn grootste vrienden zijn, en het al helemaal niet graag in de politiek zie. Bij een Zweedse maakt me dat niet veel uit. Ik maak me schuldig aan discriminatie, ik weet het, het kan me ook niks schelen.
Dat heeft er wel mee te maken, want hij zal zelf ook 2 paspoorten hebben wat zeer zeker belangrijk is bij het vormen van een mening en een plaats in de discussie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het feit dat Mutant een moslim is heeft er gewoon niets mee te maken en er mee sneren naar hem tijdens een discussie is hier ongewenst. Zo simpel is het.
Dat is een rare conclusie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Je hebt hebt dus gewoon een hekel aan democratie en je wilt je niet aan de wet houden.
Natuurlijk geldt dat voor iedereen, en iedereen heeft een mening en die mening mag je geven, maar houdt persoonlijke onderwerpen zoals religies, seksuele geaardheid of kan me niet schelen wat, buiten de discussie Ga elkaar gewoon niet persoonlijk te lijf.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Zeg er dan nog even bij dat, dat voor iedereen geldt, dan voel ik me ook niet benadeelt. Of geldt dat wat ik tegen du_ke zei, ook voor jou? Ik sprak gewoon over hetzelfde onderwerp als mutant01 en Petertje2, dus.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |