Jij denkt dat iemands nationaliteit dus meer invloed heeft op iemands handelen, dan het verkrijgen van een bak geld?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Zoals ik al heb gezegd vind ik van niet.
Ja. Politici krijgen geld van mensen, omdat die mensen zich met hun standpunten kunnen vinden. Mensen met een dubbel paspoort die voeren slechts de agenda uit van het land waar zij zich het meest verbonden mee voelen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemands nationaliteit dus meer invloed heeft op iemands handelen, dan het verkrijgen van een bak geld?
Ah, leg uit.quote:
De enige reden dat jij voor immigratie bent, is toch ook vanwege het feit dat je een Moslim bent. Dacht je nou echt dat ik het serieus neem, omdat je zogenaamd liberaal bent? My ass. Wanneer het je uitkomt.quote:
Zijn dit soort sneren noodzakelijk voor je discussie?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:15 schreef mlg het volgende:
[..]
De enige reden dat jij voor immigratie bent, is toch ook vanwege het feit dat je een Moslim bent.
En om ervoor te zorgen dat zij bij hun standpunt blijven. Verder heb jij wel oneindig vertrouwen in de mensheid. Steekpenningen zijn doodnormaal in de politiek. Het is geen geheim dat invloed kan worden gekocht.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Politici krijgen geld van mensen, omdat die mensen zich met hun standpunten kunnen vinden.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn dit soort sneren noodzakelijk voor je discussie?
Het is geen sneer, en ik vind het ook heel begrijpelijk dat, dat van invloed is bij je standpunt. Daar is niks mis mee, het staat me alleen niet aan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn dit soort sneren noodzakelijk voor je discussie?
Ja, want zonder donaties blijft Geert niet bij z'n standpunten. Invloed kan worden gekocht ja, maar niet zo.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En om ervoor te zorgen dat zij bij hun standpunt blijven. Verder heb jij wel oneindig vertrouwen in de mensheid. Steekpenningen zijn doodnormaal in de politiek. Het is geen geheim dat invloed kan worden gekocht.
Nee ik spreek je aan omdat je er op wijst dat Mutant een moslim is terwijl dat geen zak te maken heeft met de discussie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Het is geen sneer, en ik vind het ook heel begrijpelijk dat, dat van invloed is bij je standpunt. Daar is niks mis mee, het staat me alleen niet aan.
Voor jou geldt, dat je alleen mij aanspreekt omdat mutant01 links is. So what?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:15 schreef mlg het volgende:
[..]
De enige reden dat jij voor immigratie bent, is toch ook vanwege het feit dat je een Moslim bent. Dacht je nou echt dat ik het serieus neem, omdat je zogenaamd liberaal bent? My ass. Wanneer het je uitkomt.
Dat heeft er wel mee te maken vanaf het punt dat ze de dubbele paspoorten erbij betrokken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee ik spreek je aan omdat je er op wijst dat Mutant een moslim is terwijl dat geen zak te maken heeft met de discussie.
Hij heeft wel gelijk. Zie het vaker hier op Fok!quote:
wat er in het verleden is gezegd draagt niks bij deze discussie,quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Zie het vaker hier op Fok!
Nee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft er wel mee te maken vanaf het punt dat ze de dubbele paspoorten erbij betrokken.
Zeg er dan nog even bij dat, dat voor iedereen geldt, dan voel ik me ook niet benadeelt. Of geldt dat wat ik tegen du_ke zei, ook voor jou? Ik sprak gewoon over hetzelfde onderwerp als mutant01 en Petertje2, dus.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
wat er in het verleden is gezegd draagt niks bij deze discussie
quote:Voor jou geldt, dat je alleen mij aanspreekt omdat mutant01 links is. So what?
Ja. Je bent niet een goede mod he?quote:
Het feit dat Mutant een moslim is heeft er gewoon niets mee te maken en er mee sneren naar hem tijdens een discussie is hier ongewenst. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Je bent niet een goede mod he?
Je hebt hebt dus gewoon een hekel aan democratie en je wilt je niet aan de wet houden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:08 schreef mlg het volgende:
Gewoon, omdat Arabieren niet mijn grootste vrienden zijn, en het al helemaal niet graag in de politiek zie. Bij een Zweedse maakt me dat niet veel uit. Ik maak me schuldig aan discriminatie, ik weet het, het kan me ook niks schelen.
Dat heeft er wel mee te maken, want hij zal zelf ook 2 paspoorten hebben wat zeer zeker belangrijk is bij het vormen van een mening en een plaats in de discussie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het feit dat Mutant een moslim is heeft er gewoon niets mee te maken en er mee sneren naar hem tijdens een discussie is hier ongewenst. Zo simpel is het.
Dat is een rare conclusie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Je hebt hebt dus gewoon een hekel aan democratie en je wilt je niet aan de wet houden.
Natuurlijk geldt dat voor iedereen, en iedereen heeft een mening en die mening mag je geven, maar houdt persoonlijke onderwerpen zoals religies, seksuele geaardheid of kan me niet schelen wat, buiten de discussie Ga elkaar gewoon niet persoonlijk te lijf.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Zeg er dan nog even bij dat, dat voor iedereen geldt, dan voel ik me ook niet benadeelt. Of geldt dat wat ik tegen du_ke zei, ook voor jou? Ik sprak gewoon over hetzelfde onderwerp als mutant01 en Petertje2, dus.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |