TS heeft daar niet gepost hoor..?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik moet toch echt eens wat vaker de posthistory controleren voordat ik reageer
Oh ik zit scheel te kijken, dat komt door het ontbreken van de avatarquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:36 schreef Sosha het volgende:
[..]
TS heeft daar niet gepost hoor..?Toch?
Vergelijk het tijdstip van de OP eensquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:36 schreef Sosha het volgende:
[..]
TS heeft daar niet gepost hoor..?Toch?
Een dag later tussen 14.00 en 15.00, oeh wat toevallig?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Vergelijk het tijdstip van de OP eens
Ik zou zeggen: lemming. En een geslaagde, want door het vooruitzicht van geld winnen trapt iedereen erin.
Dat mag mijn werkgever dan weer betalen, voordeel van loondienstquote:[b] Op zaterdag 6 november 2010 15:36 schreef BrandX het volgende:[/b
Ik ben aan het sparen om MBA te gaan doen. Ik heb nog ¤ 15.325,-- nodig.
En nee, geen gein.
P.S.: Niet echt, want de mensen die reageren nemen 't waarschijnlijk niet echt serieus. Ik niet althans. De meesten hier zijn sceptisch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Vergelijk het tijdstip van de OP eens
Ik zou zeggen: lemming. En een geslaagde, want door het vooruitzicht van geld winnen trapt iedereen erin.
Vanuit mijn huidige functie gaat het minimaal 2-3 jaar duren voordat ik in aanmerking kom voor 50% betaling ervan. MBA is namelijk niet in lijn in de functie waarin ik nu zit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat mag mijn werkgever dan weer betalen, voordeel van loondienst
Of om je bekeuring mee te betalenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zou graag het geld willen hebben omdat ik mijn droom van piloot wil waarmaken en ik niet al te veel te makken heb.
Hoezo deze conclusie?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:12 schreef Maruna het volgende:
dus fake.
Want?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:12 schreef Maruna het volgende:
dus fake.
Daar heb ik nog wel genoeg voor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Of om je bekeuring mee te betalen
Neenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:01 schreef ukga het volgende:
Ik heb zojuist een PM gehad van de TS!!!
mag je PM's posten hier of niet?
Ja doe dat maar, ik kan mijn schulden afbetalen én iets leuks doen voor mijn ouders voor 50.000quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:41 schreef Montagui het volgende:
10.000,- is al wel genoeg, voor het overige kan ik me nog wel wat goede doelen of instellingen bedenken.
Of misschien kan je het verdelen over meerdere fokkers?
ik vind jou een leugenaar, kun jij mijn bevinding ontkrachten?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:29 schreef barrydevliegenier het volgende:
ik loop hier nou al een tijdje mee op fok, en dit alles met 1 reden, ik bestudeer reacties van users. hier heb ik een reden voor:
Ik hou het even kort en wil het niet te langdradig maken, maar ga nu wel vertellen wat na al die tijd mijn doel was hier op fok.
Het zit namelijk zo, ik heb in April dit jaar, 4 miljoen euro gewonnen bij de duitse lotto. (geen btw) Ik weet niet wat ik met het geld moet, en mijn vrouw wil er ook niks van weten, wij hebben nogal een conservatieve instelling, en onze omgeving is nou niet bepaald goedgezind als het gaat om grove bedragen geld.
Nou heb ik 2 miljoen overgemaakt op verschillende goede doelen, deze houdt ik voor mezelf.
1 miljoen heb ik samen gedeeld met familie en kennissen.
En nou komt het: ik ben nogal gek van gedragsbestudering, zit m`n hele volwassene jaren ook al in de psychologie en op dit moment op een organisatie die samenwerkt met de overheid, geen hoog-intellectuele baan, maar wel heel interessant.
Nu wil ik graag via verschillende fora dit geld weggeven, Dus vandaar dit topic ook op Fok!
De user die ik het meest aansprekelijk vindt reageren, krijgt dit bedrag.
Deze vraag stel ik dus op verschillende fora, ook op buitenlandse.
Maar mocht jij mij het beste kunnen overtuigen waarom je dit geld nodig hebt, dan geef ik het weg.
Dit doe ik niet zomaar, maar dit heeft ook te maken met een project waar ik mee bezig ben, betreft mijn werk. Dus laat van je horen.
Ik wil niet al te veel reageren, maar zal hier even iets over plaatsen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:00 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind jou een leugenaar, kun jij mijn bevinding ontkrachten?
waarom plaats je dit dan alleen op FOK!?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:29 schreef barrydevliegenier het volgende:
Nu wil ik graag via verschillende fora dit geld weggeven,
Want hij kan ergens anders niet een andere nick hebben?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
waarom plaats je dit dan alleen op FOK!?
Is niet alleen op Fok! geplaatst, ik heb alles wat ik kwijt wilde in de opening gezet, lees maar door, staat alles wel in.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
waarom plaats je dit dan alleen op FOK!?
ik heb dus gewaagdquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:05 schreef barrydevliegenier het volgende:
[..]
Ik wil niet al te veel reageren, maar zal hier even iets over plaatsen.
Je kunt hier over deze bevinding nadenken, en zelf een conclusie trekken, en ik zeg alleen: Wie niet waagt, wie niet wint!
Scherpquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:20 schreef seetjai het volgende:
![]()
Waarom doe je uberhaupt mee met de lotto als je alles weg gaat geven
Hoezo niet. hij wilt me een aanzienlijk bedrag geven wegens mijn 550 euro boete!!!! (eerder genoemd in dit topic)quote:
Altijd? Vaak? Hoe vaak zie je exact zo'n topic dan? :pquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef FiveseveN het volgende:
Het is inderdaad erg interessant om de reacties te bekijken. Vaak lees ik alle commentaren ook op andere fora.
Gratis geld is altijd leuk. Erover fantaseren ook. Succes met je project.
Ik ben nog steeds sceptisch, maar... jij had gepmd toch, ipv hier te posten..?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:21 schreef ukga het volgende:
[..]
Hoezo niet. hij wilt me een aanzienlijk bedrag geven wegens mijn 550 euro boete!!!! (eerder genoemd in dit topic)
Je moet op steekwoorden uit de tekst zoeken, dan kom je er al gauw achter dat dit verhaal alleen op FOK! staat. Omdat TS zojuist zei dat het weldegelijk op andere fora is geplaatst (hij kon ook zeggen dat hij dat later pas later zal doen) kan TS zich alleen nog geloofwaardig maken door een linkje naar zo'n ander forum te plaatsen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:11 schreef Sosha het volgende:
[..]
Want hij kan ergens anders niet een andere nick hebben?
Ja, ook ik heb gegoogled
Na jouw vorige post heb ik datzelfde gedaan en inderdaad niets anders gevonden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je moet op steekwoorden uit de tekst zoeken, dan kom je er al gauw achter dat dit verhaal alleen op FOK! staat. Omdat TS zojuist zei dat het weldegelijk op andere fora is geplaatst (hij kon ook zeggen dat hij dat later pas later zal doen) kan TS zich alleen nog geloofwaardig maken door een linkje naar zo'n ander forum te plaatsen.
Verder reageer ik ook niet, maar zal het je op proberen te lossen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:20 schreef seetjai het volgende:![]()
Waarom doe je uberhaupt mee met de lotto als je alles weg gaat geven
nee, de TS heeft mij gePMtquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:22 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds sceptisch, maar... jij had gepmd toch, ipv hier te posten..?
Nou om nog 1 verhaal van deze zeer sceptische fokkers uit de wereld te helpen, zoals in mijn opening staat, heb ik dit verhaal op verschillende fora geplaatst (buitenland) en is Fok! inderdaad het enige nederlandstalige forum waar ik mee bezig ben geweest, en zoals ik ook al in de opening heb gezegd houdt ik de verschillende fora voor mezelf. Verder vindt ik het niet zo interessant om dit soort sceptisch commentaar te krijgen. Ik doe hier toch niks mee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je moet op steekwoorden uit de tekst zoeken, dan kom je er al gauw achter dat dit verhaal alleen op FOK! staat. Omdat TS zojuist zei dat het weldegelijk op andere fora is geplaatst (hij kon ook zeggen dat hij dat later pas later zal doen) kan TS zich alleen nog geloofwaardig maken door een linkje naar zo'n ander forum te plaatsen.
Dat lijkt mij leuk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb een uber plan, we gaan met heel FOK! bier drinken
Tja.. iemand hierboven - naam even kwijt - zegt al geld toegezegd te hebben gekregen vanwege een boete van 550 euro... vond het niet een bijster opvallend verhaal eigenlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:31 schreef kepler het volgende:
Al je gewonnen geld weggeven
Ik zou gewoon een onbewoond eiland kopen, zeilboot en een volleybal
Toch zou ik graag bewijs zien van dit verhaal
ik mag geen PM's posten, maar ik heb terug gemailt o het nouw erkelijk een grap was, want ik kan die 550 wel leuk gebruiken namelijk.s cheelt me toch weer een boetequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:32 schreef Sosha het volgende:
[..]
Tja.. iemand hierboven - naam even kwijt - zegt al geld toegezegd te hebben gekregen vanwege een boete van 550 euro... vond het niet een bijster opvallend verhaal eigenlijk
Blijft een intrigerend topic.
Tja, toezeggen is iets anders dan daadwerkelijk krijgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:32 schreef Sosha het volgende:
[..]
Tja.. iemand hierboven - naam even kwijt - zegt al geld toegezegd te hebben gekregen vanwege een boete van 550 euro... vond het niet een bijster opvallend verhaal eigenlijk
Blijft een intrigerend topic.
Ik zeg ook niet dat het bewijs is, maar het is het enige 'tastbare' dat we tot nu toe hebben haha.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Tja, toezeggen is iets anders dan daadwerkelijk krijgen.
Dat laatste heb je helemaal niet gezegd, en er is ook geen reden om dat voor jezelf te houden. Als je hoaxt, bereid het dan in ieder geval goed voor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:28 schreef barrydevliegenier het volgende:
[..]
zoals in mijn opening staat, heb ik dit verhaal op verschillende fora geplaatst (buitenland) en is Fok! inderdaad het enige nederlandstalige forum waar ik mee bezig ben geweest, en zoals ik ook al in de opening heb gezegd houdt ik de verschillende fora voor mezelf.
Met deze user heb ik geen contact gehad over PM, er is hem dus niks GPM`Dquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:34 schreef ukga het volgende:
[..]
ik mag geen PM's posten, maar ik heb terug gemailt o het nouw erkelijk een grap was, want ik kan die 550 wel leuk gebruiken namelijk.s cheelt me toch weer een boete
tot nu toe niks terug gehad van TS
Kom eens met een scan van je lot danquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:40 schreef barrydevliegenier het volgende:
[..]
Met deze user heb ik geen contact gehad over PM, er is hem dus niks GPM`D
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:31 schreef SuperKaasNacho het volgende:
in before
Ik kreeg 450 euro van FOK! dat was fantastisch
Hij verwachtte alleen kleine bedragen te winnen om weg te kunnen geven aan goede doelen? Anders weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Leandra het volgende:
Ik ben erg nieuwsgierig hoe het kon dat TS per ongeluk meespeelde aan een loterij waarvan hij helemaal niets wilde winnen...
En zo ja, waar kan ik vinden of ik ook meespeel zonder het te weten?
Ik kan het niet rijmen dat mevrouw Barry niets van het geld wil weten maar dat ze wel maandelijks/wekelijks geld uitgaven aan de lotto....quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:02 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hij verwachtte alleen kleine bedragen te winnen om weg te kunnen geven aan goede doelen? Anders weet ik het ook niet.
Je bent 15, je hoeft je eigen eten nog niet te betalen van je hongerloontje.... iemand van 30 die voor het wettelijk minimum werkt is een stuk triester, die heeft letterlijk een hongerloontje.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:08 schreef koenie95 het volgende:
ik zou graag een klein deel willen hebben, dit omdat ik nu voor een hongerloontje (3,07)
bij de AH werk.
Sterke comeback nadat hij heeft beweerd jou geen pm te hebben gestuurdquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:22 schreef ukga het volgende:
TS als ik voor middernacht geen 2milli op me bank heb staan, ga ik kittens doodschieten!
TS is miljonair maar werkt wel als uitzendkracht voor de Randstadquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:10 schreef barrydevliegenier het volgende:
Ik ben laatst uitgezonden door randstad om een waterglijbaan te maken
Hij zegt toch ook dat hij zelf (vrijwel) niks met het geld wil doen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:25 schreef ukga het volgende:
[..]
TS is miljonair maar werkt wel als uitzendkracht voor de Randstad
waarom doe je dan mee aan een loterijquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:30 schreef Sosha het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat hij zelf (vrijwel) niks met het geld wil doen?
Laten we daar maar van uitgaan hèquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef ukga het volgende:
[..]
waarom doe je dan mee aan een loterij
bullshit dus
Meneer Barry is 22. Weet niet hoe snel er sprake is van trouwen tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan het niet rijmen dat mevrouw Barry niets van het geld wil weten maar dat ze wel maandelijks/wekelijks geld uitgaven aan de lotto....
Als hij in de bible belt woont is het niet eens vreemd...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:43 schreef Wootism het volgende:
[..]
Meneer Barry is 22. Weet niet hoe snel er sprake is van trouwens tegenwoordig
Wie heeft het over thuiszitten?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:20 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik zei toch 'een leven waar je voldoening uit haalt'? Gewoon lekker blijven werken dus. Man, je verveelt je kapot als je voor je dertigste al fulltime thuis zit.
Even in je spambox kijken. Coca Cola, Microsoft, en nog een bergje lotto's. Moet je wel even een mailtje naar Nigeria sturen om je prijs te claimen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Leandra het volgende:
Ik ben erg nieuwsgierig hoe het kon dat TS per ongeluk meespeelde aan een loterij waarvan hij helemaal niets wilde winnen...
En zo ja, waar kan ik vinden of ik ook meespeel zonder het te weten?
Dat laatste geldt voor mij iets genuanceerder... Mijn verstand weet dat het niet waar is, mijn gevoel hoopt dat het wel waar isquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:34 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Even in je spambox kijken. Coca Cola, Microsoft, en nog een bergje lotto's. Moet je wel even een mailtje naar Nigeria sturen om je prijs te claimen.
On-topic: interessant topic. Al ben ik best skeptisch over het waarheidsgehalte, het is wel interessant om te zien hoe uiteenlopend mensen erop reageren... en ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk een serieuze reactie hebben gegeven. Iets zegt me dat dat er meer zijn dan dat het lijkt. De meesten hebben nu waarschijnlijk zoiets van "ik zeg gewoon dat ik het niet geloof, maar stiekem geloof ik er toch wel in dat het echt is, en dat ik geld krijg".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |