Nou om nog 1 verhaal van deze zeer sceptische fokkers uit de wereld te helpen, zoals in mijn opening staat, heb ik dit verhaal op verschillende fora geplaatst (buitenland) en is Fok! inderdaad het enige nederlandstalige forum waar ik mee bezig ben geweest, en zoals ik ook al in de opening heb gezegd houdt ik de verschillende fora voor mezelf. Verder vindt ik het niet zo interessant om dit soort sceptisch commentaar te krijgen. Ik doe hier toch niks mee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je moet op steekwoorden uit de tekst zoeken, dan kom je er al gauw achter dat dit verhaal alleen op FOK! staat. Omdat TS zojuist zei dat het weldegelijk op andere fora is geplaatst (hij kon ook zeggen dat hij dat later pas later zal doen) kan TS zich alleen nog geloofwaardig maken door een linkje naar zo'n ander forum te plaatsen.
Dat lijkt mij leuk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb een uber plan, we gaan met heel FOK! bier drinken
Tja.. iemand hierboven - naam even kwijt - zegt al geld toegezegd te hebben gekregen vanwege een boete van 550 euro... vond het niet een bijster opvallend verhaal eigenlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:31 schreef kepler het volgende:
Al je gewonnen geld weggeven
Ik zou gewoon een onbewoond eiland kopen, zeilboot en een volleybal
Toch zou ik graag bewijs zien van dit verhaal
ik mag geen PM's posten, maar ik heb terug gemailt o het nouw erkelijk een grap was, want ik kan die 550 wel leuk gebruiken namelijk.s cheelt me toch weer een boetequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:32 schreef Sosha het volgende:
[..]
Tja.. iemand hierboven - naam even kwijt - zegt al geld toegezegd te hebben gekregen vanwege een boete van 550 euro... vond het niet een bijster opvallend verhaal eigenlijk
Blijft een intrigerend topic.
Tja, toezeggen is iets anders dan daadwerkelijk krijgen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:32 schreef Sosha het volgende:
[..]
Tja.. iemand hierboven - naam even kwijt - zegt al geld toegezegd te hebben gekregen vanwege een boete van 550 euro... vond het niet een bijster opvallend verhaal eigenlijk
Blijft een intrigerend topic.
Ik zeg ook niet dat het bewijs is, maar het is het enige 'tastbare' dat we tot nu toe hebben haha.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Tja, toezeggen is iets anders dan daadwerkelijk krijgen.
Dat laatste heb je helemaal niet gezegd, en er is ook geen reden om dat voor jezelf te houden. Als je hoaxt, bereid het dan in ieder geval goed voor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:28 schreef barrydevliegenier het volgende:
[..]
zoals in mijn opening staat, heb ik dit verhaal op verschillende fora geplaatst (buitenland) en is Fok! inderdaad het enige nederlandstalige forum waar ik mee bezig ben geweest, en zoals ik ook al in de opening heb gezegd houdt ik de verschillende fora voor mezelf.
Met deze user heb ik geen contact gehad over PM, er is hem dus niks GPM`Dquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:34 schreef ukga het volgende:
[..]
ik mag geen PM's posten, maar ik heb terug gemailt o het nouw erkelijk een grap was, want ik kan die 550 wel leuk gebruiken namelijk.s cheelt me toch weer een boete
tot nu toe niks terug gehad van TS
Kom eens met een scan van je lot danquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:40 schreef barrydevliegenier het volgende:
[..]
Met deze user heb ik geen contact gehad over PM, er is hem dus niks GPM`D
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:31 schreef SuperKaasNacho het volgende:
in before
Ik kreeg 450 euro van FOK! dat was fantastisch
Hij verwachtte alleen kleine bedragen te winnen om weg te kunnen geven aan goede doelen? Anders weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:01 schreef Leandra het volgende:
Ik ben erg nieuwsgierig hoe het kon dat TS per ongeluk meespeelde aan een loterij waarvan hij helemaal niets wilde winnen...
En zo ja, waar kan ik vinden of ik ook meespeel zonder het te weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |