Er is ooit een klokkehuis uitzending daarover geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:48 schreef dustinoo het volgende:
ben laatst nog in sunparks geweest.
daar zijn alle 3 glijbanen door het zelfde duitse bedrijf gemaakt.
Vast wel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:08 schreef KnockWT het volgende:
lijkt me wel gaaf om zo'n glijbaan in je achtertuin te hebben, zouden deze bedrijven dat tegen een goed prijsje gewoon doen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christusquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:10 schreef barrydevliegenier het volgende:
Ik ben laatst uitgezonden door randstad om een waterglijbaan te maken, het is wel mooi werk je bent ook telkens buiten en in het bos, als je een echte waterglijbaanvakman bent weet je wat ik bedoel, je moet ook nooit van onderen beginnen met maken maar van boven!
dus jij maakt en ontwerpt zulke glijbanen? lijkt me ook wel gaaf om te doen!! hoeveel kost het om een glijbaan te maken?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:10 schreef barrydevliegenier het volgende:
Ik ben laatst uitgezonden door randstad om een waterglijbaan te maken, het is wel mooi werk je bent ook telkens buiten en in het bos, als je een echte waterglijbaanvakman bent weet je wat ik bedoel, je moet ook nooit van onderen beginnen met maken maar van boven!
Ik ben de vakman dus ik maak ze alleen en ontwerp ze niet. Een project van 1 waterglijbaan, wat overigens niet vaak voorkomt, betaal je al gauw rond de 4500 euro, dan heb je wel een waterglijbaan die je hebt bijv. in een zwembad (kleintje)quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:16 schreef KnockWT het volgende:
[..]
dus jij maakt en ontwerpt zulke glijbanen? lijkt me ook wel gaaf om te doen!! hoeveel kost het om een glijbaan te maken?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand van randstad ze ook ontwerptquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:16 schreef KnockWT het volgende:
dus jij maakt en ontwerpt zulke glijbanen? lijkt me ook wel gaaf om te doen!! hoeveel kost het om een glijbaan te maken?
En ik heb geen vergunningen nodig voor een redelijke waterglijbaan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:19 schreef barrydevliegenier het volgende:
[..]
Ik ben de vakman dus ik maak ze alleen en ontwerp ze niet. Een project van 1 waterglijbaan, wat overigens niet vaak voorkomt, betaal je al gauw rond de 4500 euro, dan heb je wel een waterglijbaan die je hebt bijv. in een zwembad (kleintje)
je hebt hier een exploitatievergunning voor nodig jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef dockx het volgende:
[..]
En ik heb geen vergunningen nodig voor een redelijke waterglijbaan?
Of toestemming van de gemeente mocht hij hoger zijn dan een paar meter?
Oh jij bent die troll van dat geldverhaalquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:41 schreef barrydevliegenier het volgende:
[..]
je hebt hier een exploitatievergunning voor nodig ja
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:43 schreef dockx het volgende:
[..]
Oh jij bent die troll van dat geldverhaal![]()
Laat maar
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:29 schreef barrydevliegenier het volgende:
En nou komt het: ik ben nogal gek van gedragsbestudering, zit m`n hele volwassene jaren ook al in de psychologie en op dit moment op een organisatie die samenwerkt met de overheid, geen hoog-intellectuele baan, maar wel heel interessant.
nee, ik bedoel meer iets als dit:quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:35 schreef ChevyVanDude het volgende:
Bedoel je zoiets:http://gzdalang8.en.made-(...)r-Rides-GW-004-.html
wat is een ''exploitatievergunning'' dan preciesquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:41 schreef barrydevliegenier het volgende:
[..]
je hebt hier een exploitatievergunning voor nodig ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |