TS heeft daar niet gepost hoor..?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik moet toch echt eens wat vaker de posthistory controleren voordat ik reageer
Oh ik zit scheel te kijken, dat komt door het ontbreken van de avatarquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:36 schreef Sosha het volgende:
[..]
TS heeft daar niet gepost hoor..?Toch?
Vergelijk het tijdstip van de OP eensquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:36 schreef Sosha het volgende:
[..]
TS heeft daar niet gepost hoor..?Toch?
Een dag later tussen 14.00 en 15.00, oeh wat toevallig?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Vergelijk het tijdstip van de OP eens
Ik zou zeggen: lemming. En een geslaagde, want door het vooruitzicht van geld winnen trapt iedereen erin.
Dat mag mijn werkgever dan weer betalen, voordeel van loondienstquote:[b] Op zaterdag 6 november 2010 15:36 schreef BrandX het volgende:[/b
Ik ben aan het sparen om MBA te gaan doen. Ik heb nog ¤ 15.325,-- nodig.
En nee, geen gein.
P.S.: Niet echt, want de mensen die reageren nemen 't waarschijnlijk niet echt serieus. Ik niet althans. De meesten hier zijn sceptisch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Vergelijk het tijdstip van de OP eens
Ik zou zeggen: lemming. En een geslaagde, want door het vooruitzicht van geld winnen trapt iedereen erin.
Vanuit mijn huidige functie gaat het minimaal 2-3 jaar duren voordat ik in aanmerking kom voor 50% betaling ervan. MBA is namelijk niet in lijn in de functie waarin ik nu zit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat mag mijn werkgever dan weer betalen, voordeel van loondienst
Of om je bekeuring mee te betalenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zou graag het geld willen hebben omdat ik mijn droom van piloot wil waarmaken en ik niet al te veel te makken heb.
Hoezo deze conclusie?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:12 schreef Maruna het volgende:
dus fake.
Want?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:12 schreef Maruna het volgende:
dus fake.
Daar heb ik nog wel genoeg voor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Of om je bekeuring mee te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |