SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Geef mij maar de schuld ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:50 schreef Joysa het volgende:
Sorry voor TT![]()
Citizen wou me niet helpen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Citizen.Erased op 06-11-2010 15:02:17 ]
Ik ga maar weer eens werkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je je indenken hoe verveeld ik ben.
Oh nu voel ik me stom, maar mn inbox heb ik in die 3 maanden vaker leeg gemaakt?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:33 schreef Brerius het volgende:
[..]
Tsss trutje kijk eens effe naar je inbox![]()
oew die van de Jumbo is smerig zeg ai carambaquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:48 schreef friekin_ het volgende:
Tip van de dag: Aarbei sinaasappelsap werkt als katerbestrijding.
Wat had je verkeerd gedaan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Hallo lieve fokkertjes. Ben terug van mijn ban.
Ik was iets te fanatiek geweest in de nachtbaggerquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat had je verkeerd gedaan?
hoorde dat er gisteren een rij stond tot achterin de grote parkeerplaats...quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:59 schreef nattermann het volgende:
GOEDENAVOND, sjtraks noa de MONDIAL![]()
!
Wij gaan om half 11, hoop dat het dan nog meevaltquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:02 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hoorde dat er gisteren een rij stond tot achterin de grote parkeerplaats...
Jij hebt genoeg whiskey gehad zo te zienquote:Op zondag 7 november 2010 00:00 schreef the_legend_killer het volgende:
i zeg allemaal eens naar de 90's p[arty in de mondi. Met whiskey
Gesjelluuugquote:Op zondag 7 november 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja en ik ga nog even weg ook nog
Zoiets moet je ook zelf makenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:35 schreef solaire het volgende:
[..]
oew die van de Jumbo is smerig zeg ai caramba
Truste!quote:Op zondag 7 november 2010 02:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet maar naar bed geloof ik
trusten
Ik met een beetje geluk om acht uurquote:Op zondag 7 november 2010 08:56 schreef sproetjes het volgende:
Idem hier, zonder de koffie. Ik voel me nog steeds kak, wil niet werkengelukkig ben ik om 13.00 al klaar
Hier is het alleen lekker mistig.quote:Op zondag 7 november 2010 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bleh. Regen en dan moet ik zo ook weer gaan voetballen.
Had het toch liever droog gehouden.
quote:Op zondag 7 november 2010 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alweer afgelast![]()
Zo kan ik mijn goddelijke lichaam natuurlijk nooit in stand houden.
Same herequote:Op zondag 7 november 2010 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zie ik de komende tijd nog niet zo snel gebeuren, dus ik heb het voetbal wel nodig.
Dan zijn we aangewezen op onszelf.quote:
Op dat laatste maak ik ook nog kans.quote:Op zondag 7 november 2010 10:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Was het hier maar afgelast
Eerst met 2 spelen en daarna banken op 1. Heb ik helemaal gaan zin in maar het moet
Ja. Maar ik mis wel een harde pik om op te oefenenquote:Op zondag 7 november 2010 10:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zijn we aangewezen op onszelf.
Jij hebt je yoga nog om je in allerlei vreemde posities te wringen.
Hebben ze een een selectie van 18 man en dan zit je nog met 3 man van het 2de op de bank. Nouja ik ga nu maar. Hopelijk winnen met 2de.. de rest boeit me nietquote:Op zondag 7 november 2010 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op dat laatste maak ik ook nog kans.
Zijn die zo lastig te krijgen dan? of zie je vooral op tegen wat er met die harde pik meekomtquote:Op zondag 7 november 2010 10:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ik mis wel een harde pik om op te oefenen
Ik vond het nogal meevallen. Muntjes zijn nog geldig. www.mondial-newstyle.com voor foto'squote:Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef sproetjes het volgende:
is het veel veranderd? qua interieur? muntjes nog t zelfde?
Daar staan alleen die van tijdens de verbouwing op, ik wil het totale plaatje zien nu het af is.quote:Op zondag 7 november 2010 14:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik vond het nogal meevallen. Muntjes zijn nog geldig. www.mondial-newstyle.com voor foto's
Volgensmij is aanstaande vrijdag 16+partyquote:Op zondag 7 november 2010 15:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Daar staan alleen die van tijdens de verbouwing op, ik wil het totale plaatje zien nu het af is.
Ik voelde me gister tijdens het uitgaan ook erg oud. Van deurbeleid was volgens mij geen sprake. Helaas paste de muziek zich op een gegeven moment ook aan op het jongere publiek.quote:Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Volgensmij is aanstaande vrijdag 16+party
En? Afkickverschijnselen?quote:Op zondag 7 november 2010 16:38 schreef .ZilveR. het volgende:
OMG ik heb al een week ofzo niet meer op fok gekeken
Hm, dat is inderdaad altijd wel. Maar toch spannendquote:Op zondag 7 november 2010 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat vast allemaal meevallen als je eenmaal bezig bent.
Dat heb ik ook altijd, kan me dan daar enorm druk over maken.quote:Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, dat is inderdaad altijd wel. Maar toch spannend
Jao ik ookquote:Op zondag 7 november 2010 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd, kan me dan daar enorm druk over maken.
Die went welquote:Op zondag 7 november 2010 16:44 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Ik schrok alleen van de layout
Met een blije smiley?quote:
Niet lastig te krijgen. Maar ik heb geen zin in gezeik, gemiep, gedoe en gezeur.quote:Op zondag 7 november 2010 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn die zo lastig te krijgen dan? of zie je vooral op tegen wat er met die harde pik meekomt
Daar wordt je toch op de een of andere reden toch wel mee geconfronteerd op den duur.quote:Op zondag 7 november 2010 18:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Niet lastig te krijgen. Maar ik heb geen zin in gezeik, gemiep, gedoe en gezeur.
Neuh. Ik pas.quote:Op zondag 7 november 2010 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar wordt je toch op de een of andere reden toch wel mee geconfronteerd op den duur.
Captain Hackquote:Op zondag 7 november 2010 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
beetje van de wap van dat gratis bier. 2 maal gewonnen en nu eten
OMFG. Ik herkende al wat mensen. Is gvd in Weert opgenomenquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef friekin_ het volgende:
Limburgers op YouTube
Dit wordt een carnavalshit volgens mij.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
OMFG. Ik herkende al wat mensen. Is gvd in Weert opgenomen
Had ook niet echt zin om uit bed te komen. Heb me maar gedwongen eruit te komen en gelijk de douch in te stappen. Ben wel wakker nu!quote:
mooie stad hè :pquote:Op maandag 8 november 2010 07:34 schreef Joysa het volgende:
Roermond.. Lang gelefen dat ik hier was!
Oh dat zal het zijnquote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef huize het volgende:
Dat komt omdat je tieten hebt, zijn mannen meteen een stuk aardiger voor je
Truequote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef huize het volgende:
Mja nieuwe dingen maken zenuwachtig toch.
Eh nee, want ik ga over 3 weken naar mijn eigen filiaalquote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dan zul je vast op de goede plaats zitten. !
Oke, naja dat zal ook snel wennen zijn dan!quote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh nee, want ik ga over 3 weken naar mijn eigen filiaal
Komt wel goedquote:Op maandag 8 november 2010 19:52 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Oke, naja dat zal ook snel wennen zijn dan!
Ik moet nog enorm veel doen voor het weekend. Heb dit weekend eigenlijk niets te doen volgens mij.quote:Op maandag 8 november 2010 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu al zin in het weekend
Mijn week is net begonnen maar ben echt helemaal kapot.quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog enorm veel doen voor het weekend. Heb dit weekend eigenlijk niets te doen volgens mij.
Wat heb je op de maandag dan allemaal al gedaan?quote:Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn week is net begonnen maar ben echt helemaal kapot.
Om te beginnen best druk weekend gehad. Om 1 uur gaan slapen en vanmorgen om half 6 ging de wekkerquote:Op maandag 8 november 2010 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je op de maandag dan allemaal al gedaan?
Haha hoezo zou ik dat niet aandurven?quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef huize het volgende:
Durf je dat wel aan als minderjarige in Heerlen....
Jij nu al.. wauw.quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef huize het volgende:
Hehe![]()
En nu i shit you not, ga ik pitten!
Ik ga met de gangsters van Elsloo dus dat komt helemaal goed.quote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef huize het volgende:
Tis Heerlen weetje. Daar lopen de gansters van Hoensbroek endergelijke rond.
Veel plezierquote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ga met de gangsters van Elsloo dus dat komt helemaal goed.
quote:
Niet gekliktquote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
speciaal voor jullie:
omdat huize mij er gisteren de hele avond mee heeft zitten irriteren en ik het nu niet uit mn kop krijg
quote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eindelijk de mobiele layout goed aan de praat. Kan ik ook vanuit bed fokken.
Godverdomme, wat doe je, waarom klik ikquote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
speciaal voor jullie:
omdat huize mij er gisteren de hele avond mee heeft zitten irriteren en ik het nu niet uit mn kop krijg
Wat hij zegtquote:Op maandag 8 november 2010 23:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Godverdomme, wat doe je, waarom klik ik!
Met handen en allesss? GEEF ME DETAILS.quote:Op maandag 8 november 2010 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn nu live bij me onder de lakens.
Handjes boven de dekens natuurlijk. Wie weet wat er gebeurt als dat niet het geval is.quote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Met handen en allesss? GEEF ME DETAILS.
gvd. Ik haat dit.quote:Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens natuurlijk. Wie weet wat er gebeurt als dat niet het geval is.
Gna gna.quote:Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat had je graag willen horen.
Inwear. H&M. Wehkamp. Sugarsugar.quote:Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef sproetjes het volgende:
waar kan ik nog leuk online jurkjes shoppen?
Asos.com?quote:Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef sproetjes het volgende:
waar kan ik nog leuk online jurkjes shoppen?
Zaten je boxers te strakquote:Op maandag 8 november 2010 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bestellen is heel eenvoudig, zeker als je een creditcard tot je beschikking hebt. Maatvoering is altijd lastiger. Laatst moest ik ook iets terugsturen om die reden
Leuk jurkjequote:Op maandag 8 november 2010 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bestellen is heel eenvoudig, zeker als je een creditcard tot je beschikking hebt. Maatvoering is altijd lastiger. Laatst moest ik ook iets terugsturen om die reden
quote:Op maandag 8 november 2010 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja alleen zag het er niet zo sexy uit met behaarde benen.
Ik hou wel van strakke boxers waar de vormen mooi uitkomen. Maar te strak is ook weer niet de bedoeling natuurlijk.quote:
Vormen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou wel van strakke boxers waar de vormen mooi uitkomen. Maar te strak is ook weer niet de bedoeling natuurlijk.
Is het gelukt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vormen.Even de oplader checken hier. brb.
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ze straks leegtrekken.
Volgens mij heb je het inmiddels al tot kunst verheven. Je houdt vast geen exposities van je werk.quote:
Ik ben er idd heul goed in. Ik kan het zelfs timen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het inmiddels al tot kunst verheven. Je houdt vast geen exposities van je werk.
Oefening baart kunst. Je kent jezelf gewoon goed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben er idd heul goed in. Ik kan het zelfs timen.
Jep. Heeft zeker voordelen kan ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Je kent jezelf gewoon goed.
En met zn allen!quote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
speciaal voor jullie:
ik had al niet veel zin, maar nu nog minderquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:52 schreef vosss het volgende:
En ik heb zin in donderdag. Het wordt wel koud in Maastricht geloof ik, max 7 graden en 70% kans op regen.
Life sucks. Werken zul jequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:32 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik had donderdag verlof, maar dat is ingetrokken door de baaseen collega heeft ontslag genomen...
Hoorde 'm vorige maand ook. Misschien was dat de reden van het projectielkotsen een week lang.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een ongeïnspireerde bagger hoorde ik net toch op de radio.
Je vergeet die clip met dat kutkind op die tyfusfiets met dat onuitstaanbare achterlijke josti gefluit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die is wel om aan te horen.
Dat was voor deze bagger.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je vergeet die clip met dat kutkind op die tyfusfiets met dat onuitstaanbare achterlijke josti gefluit.
Lekker.quote:
Ja. De gruwel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij weet waar ik het over heb
Dat doet mijn bankrekening al voor mequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef sproetjes het volgende:
ik ga winterslapen tot november voorbij is
kutmaand
MW2 alleen de single player gedaan. Die vond ik wel erg vet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
Liefhebbers van MW2 hier? Sinds vandaag BO in bezit. Wat een kutgame.
Die vind ik dan ook wel sjiek joa. Morgen maar eens beginnen met die van Black Ops, misschien dat iets positiefs is aan die game. De multiplayer is exact hetzelfde als MW2, behoorlijk kut dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MW2 alleen de single player gedaan. Die vond ik wel erg vet.
Trustequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ik ga mijn bed eens zoeken.. (zonder GPS)
Welterusten allemoal!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook weer thuis. Bij een vriend en z'n vriendin gaan eten. Was wel erg gezellig. Zo'n vriendin moet ik me ook op de kop zien te tikken.
Zoek het toch elders. Over een tijdje ga ik weer eens een poging wagen zelfs.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
____! Misschien op Marktplaats.
Mooi dit. Hoe vrouwen gezien worden als opvullingquote:Op woensdag 10 november 2010 00:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek het toch elders. Over een tijdje ga ik weer eens een poging wagen zelfs.
Volgens mij vergis je je een beetje.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mooi dit. Hoe vrouwen gezien worden als opvulling
Neuh. Mannen zijn mannen.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je een beetje.
Jij ging slapenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Marktplaats heeft daadwerkelijk een dating afdeling
Ik heb momenteel één advertentie op MP staan, voor een auto, maar daar komen alleen Polen en negers op af
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar jij lag niet in mijn bed, dus wat heb ik daar te zoeken?
Fohnenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kom net onder de douche vandaan, eerst de haartjes ff droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |