Haha hoezo zou ik dat niet aandurven?quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef huize het volgende:
Durf je dat wel aan als minderjarige in Heerlen....
Jij nu al.. wauw.quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef huize het volgende:
Hehe![]()
En nu i shit you not, ga ik pitten!
Ik ga met de gangsters van Elsloo dus dat komt helemaal goed.quote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef huize het volgende:
Tis Heerlen weetje. Daar lopen de gansters van Hoensbroek endergelijke rond.
Veel plezierquote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ga met de gangsters van Elsloo dus dat komt helemaal goed.
quote:
Niet gekliktquote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
speciaal voor jullie:
omdat huize mij er gisteren de hele avond mee heeft zitten irriteren en ik het nu niet uit mn kop krijg
quote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eindelijk de mobiele layout goed aan de praat. Kan ik ook vanuit bed fokken.
Godverdomme, wat doe je, waarom klik ikquote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
speciaal voor jullie:
omdat huize mij er gisteren de hele avond mee heeft zitten irriteren en ik het nu niet uit mn kop krijg
Wat hij zegtquote:Op maandag 8 november 2010 23:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Godverdomme, wat doe je, waarom klik ik!
Met handen en allesss? GEEF ME DETAILS.quote:Op maandag 8 november 2010 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn nu live bij me onder de lakens.
Handjes boven de dekens natuurlijk. Wie weet wat er gebeurt als dat niet het geval is.quote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Met handen en allesss? GEEF ME DETAILS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |