gvd. Ik haat dit.quote:Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens natuurlijk. Wie weet wat er gebeurt als dat niet het geval is.
Gna gna.quote:Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat had je graag willen horen.
Inwear. H&M. Wehkamp. Sugarsugar.quote:Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef sproetjes het volgende:
waar kan ik nog leuk online jurkjes shoppen?
Asos.com?quote:Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef sproetjes het volgende:
waar kan ik nog leuk online jurkjes shoppen?
Zaten je boxers te strakquote:Op maandag 8 november 2010 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bestellen is heel eenvoudig, zeker als je een creditcard tot je beschikking hebt. Maatvoering is altijd lastiger. Laatst moest ik ook iets terugsturen om die reden
Leuk jurkjequote:Op maandag 8 november 2010 23:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bestellen is heel eenvoudig, zeker als je een creditcard tot je beschikking hebt. Maatvoering is altijd lastiger. Laatst moest ik ook iets terugsturen om die reden
quote:Op maandag 8 november 2010 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja alleen zag het er niet zo sexy uit met behaarde benen.
Ik hou wel van strakke boxers waar de vormen mooi uitkomen. Maar te strak is ook weer niet de bedoeling natuurlijk.quote:
Vormen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou wel van strakke boxers waar de vormen mooi uitkomen. Maar te strak is ook weer niet de bedoeling natuurlijk.
Is het gelukt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vormen.Even de oplader checken hier. brb.
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ze straks leegtrekken.
Volgens mij heb je het inmiddels al tot kunst verheven. Je houdt vast geen exposities van je werk.quote:
Ik ben er idd heul goed in. Ik kan het zelfs timen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het inmiddels al tot kunst verheven. Je houdt vast geen exposities van je werk.
Oefening baart kunst. Je kent jezelf gewoon goed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben er idd heul goed in. Ik kan het zelfs timen.
Jep. Heeft zeker voordelen kan ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oefening baart kunst. Je kent jezelf gewoon goed.
En met zn allen!quote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
speciaal voor jullie:
omdat huize mij er gisteren de hele avond mee heeft zitten irriteren en ik het nu niet uit mn kop krijg
ik had al niet veel zin, maar nu nog minderquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:52 schreef vosss het volgende:
En ik heb zin in donderdag. Het wordt wel koud in Maastricht geloof ik, max 7 graden en 70% kans op regen.
Life sucks. Werken zul jequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:32 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik had donderdag verlof, maar dat is ingetrokken door de baaseen collega heeft ontslag genomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |