Dat doet mijn bankrekening al voor mequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef sproetjes het volgende:
ik ga winterslapen tot november voorbij is
kutmaand
MW2 alleen de single player gedaan. Die vond ik wel erg vet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
Liefhebbers van MW2 hier? Sinds vandaag BO in bezit. Wat een kutgame.
Die vind ik dan ook wel sjiek joa. Morgen maar eens beginnen met die van Black Ops, misschien dat iets positiefs is aan die game. De multiplayer is exact hetzelfde als MW2, behoorlijk kut dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MW2 alleen de single player gedaan. Die vond ik wel erg vet.
Trustequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef limbolandjgirl het volgende:
Ik ga mijn bed eens zoeken.. (zonder GPS)
Welterusten allemoal!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook weer thuis. Bij een vriend en z'n vriendin gaan eten. Was wel erg gezellig. Zo'n vriendin moet ik me ook op de kop zien te tikken.
Zoek het toch elders. Over een tijdje ga ik weer eens een poging wagen zelfs.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
____! Misschien op Marktplaats.
Mooi dit. Hoe vrouwen gezien worden als opvullingquote:Op woensdag 10 november 2010 00:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek het toch elders. Over een tijdje ga ik weer eens een poging wagen zelfs.
Volgens mij vergis je je een beetje.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mooi dit. Hoe vrouwen gezien worden als opvulling
Neuh. Mannen zijn mannen.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je je een beetje.
Jij ging slapenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Marktplaats heeft daadwerkelijk een dating afdeling
Ik heb momenteel één advertentie op MP staan, voor een auto, maar daar komen alleen Polen en negers op af
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar jij lag niet in mijn bed, dus wat heb ik daar te zoeken?
Fohnenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kom net onder de douche vandaan, eerst de haartjes ff droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |