Oh dat zal het zijnquote:Op maandag 8 november 2010 19:14 schreef huize het volgende:
Dat komt omdat je tieten hebt, zijn mannen meteen een stuk aardiger voor je
Truequote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef huize het volgende:
Mja nieuwe dingen maken zenuwachtig toch.
Eh nee, want ik ga over 3 weken naar mijn eigen filiaalquote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dan zul je vast op de goede plaats zitten. !
Oke, naja dat zal ook snel wennen zijn dan!quote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh nee, want ik ga over 3 weken naar mijn eigen filiaal
Komt wel goedquote:Op maandag 8 november 2010 19:52 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Oke, naja dat zal ook snel wennen zijn dan!
Ik moet nog enorm veel doen voor het weekend. Heb dit weekend eigenlijk niets te doen volgens mij.quote:Op maandag 8 november 2010 19:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu al zin in het weekend
Mijn week is net begonnen maar ben echt helemaal kapot.quote:Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet nog enorm veel doen voor het weekend. Heb dit weekend eigenlijk niets te doen volgens mij.
Wat heb je op de maandag dan allemaal al gedaan?quote:Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn week is net begonnen maar ben echt helemaal kapot.
Om te beginnen best druk weekend gehad. Om 1 uur gaan slapen en vanmorgen om half 6 ging de wekkerquote:Op maandag 8 november 2010 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je op de maandag dan allemaal al gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |