je hebt wel ergens een quote knop, maar goed, erg duidelijk vind ik het allemaal nog niet, zal wel wennen zijn...quote:Op zondag 7 november 2010 19:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar zeg je ook wat ja. Nou moet je denk ik (in ieder geval voorlopig) gewoon maar de tekst kopiëren en dan quoten.
Je kunt toch meerdere lay-outs kiezen? Laten ze de oude daar dan ook maar tussen zitten.
die had ik net ook denk ik... beetje vaag scherm en was ineens weg? ach ja, boeie, via mobiel ziet het er uiteindelijk toch weer anders uitquote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En die irritante message als je 2 minuten niets doet...
Ja maar als je die melding uitzet, blijft 'ie gewoon nog komen. En dan kijk je bij de instellingen, staat 'ie weer aangevinkt.quote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die had ik net ook denk ik... beetje vaag scherm en was ineens weg? ach ja, boeie, via mobiel ziet het er uiteindelijk toch weer anders uit
Wie?quote:Op zondag 7 november 2010 19:16 schreef Braddie het volgende:
Kom er godverdomme net achter dat PRINCE!!! in het gelredome staat.
godverde....
Waar? Kostdat?quote:Op zondag 7 november 2010 19:12 schreef Doodkapje het volgende:
Gaat er nog iemand van jullie naar Deftones / Coheed and Cambria op 24 nov?
013, Tilburg. 59 euro.quote:
Ik heb deze week nachtdienst dus voor mij word het allemaal niksquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef -Menn0- het volgende:
013dinsdag ook Stone Sour maar geen zin om dat takke end alleen te reizen!
Ik kreeg van een vreemd mens aids, dat was echt fantastisch.quote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef TeleluvR het volgende:
Tegen vreemde mensen praten krijg je ook geen aids van..
Ik heb mijn aids opgestuurd naar postalgold, ik heb nu een Russische import bruidquote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik kreeg van een vreemd mens aids, dat was echt fantastisch.
Maarrrrr.... Hoe was het?quote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn aids opgestuurd naar postalgold, ik heb nu een Russische import bruid
Nee het gaat me meer om de 2 uur heen reizen en 2 uur terug reizen in m'n eentje waar ik geen zin in heb. Tijdens het concert maakt het geen drol uit want je gaat toch niet met elkaar praten tijdens een concert. Maja ben er nog niet helemaal uit....quote:Op zondag 7 november 2010 21:10 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon doen man. Het is een band waar je erg fan van bent, wat kan jou het dan schelen als je alleen gaat. Je bent trouwens heus niet de enige bij het concert hoor
Ben vaak genoeg alleen naar concerten geweest. Net zo leuk als met anderen. Je komt er uiteindelijk voor de band, en niet alleen omdat het zo gezellig is...
Nja ok... Ben zelf wel paar keer alleen naar het zuiden geweest voor concerten. Opzich wel lekker. Radio hard, halverwege bij de pomp even zeiken en een bak koffie en weer doorscheuren. Geen problemen mee.quote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee het gaat me meer om de 2 uur heen reizen en 2 uur terug reizen in m'n eentje waar ik geen zin in heb. Tijdens het concert maakt het geen drol uit want je gaat toch niet met elkaar praten tijdens een concert. Maja ben er nog niet helemaal uit....
quote:Op zondag 7 november 2010 23:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja ok... Ben zelf wel paar keer alleen naar het zuiden geweest voor concerten. Opzich wel lekker. Radio hard, halverwege bij de pomp even zeiken en een bak koffie en weer doorscheuren. Geen problemen mee.
Maar ben dan ook een mens wat alles prima alleen kan doen, soms ben ik juist graag op mezelf met zo weinig mogelijk mensen om me heen. ADD
Ja, daar hadden we het indertijd nog over gehad ja, dat is best mogelijk.quote:Op zondag 7 november 2010 23:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij toen zien staan bij Bullet for my Valentine in 013, je stond toen vlakbij de ouders van mijn exvriendinnetje (wist niet zeker, daarom niet even op je afgestapt)
Groot, korte broek en je stond dichtbij de geluidsmensenquote:Op zondag 7 november 2010 23:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het indertijd nog over gehad ja, dat is best mogelijk.
Groot, dikke kop en korte broek... volgens mij droeg ik zelfs een muts
Ja, vanaf het podium gezien rechts, ter hoogte van de geluidsman, bijna bovenaan de trap.quote:Op zondag 7 november 2010 23:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Groot, korte broek en je stond dichtbij de geluidsmensen
Ach, toffe gig was dat! En ook enorm vette voorprogrammas (Bleeding Through, Lacuna Coil, maar wat waren de andere 2?)
Ach, ik weet het allemaal niet meer verder, waar enzo.quote:Op zondag 7 november 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, vanaf het podium gezien rechts, ter hoogte van de geluidsman, bijna bovenaan de trap.
Bleeding Through en Black Tide vond ik niet bijster, toen. Zal ze binnenkort nog eens beluisteren. Lacuna Coil was erg gaaf, wat een stem heeft die vrouw!
30 november staan ze [BfmV] er weer, zie ik net
Escape The Fate en Funeral For A Friend.quote:Op zondag 7 november 2010 23:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ach, ik weet het allemaal niet meer verder, waar enzo.
Black Tide was het ja! Ook erg gaaf
Misschien ga ik nog een keertje, is het voorprogramma al bekend?
genoeg mensen die dat wel gaan doen, irritante mensen die dat zijn...quote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee het gaat me meer om de 2 uur heen reizen en 2 uur terug reizen in m'n eentje waar ik geen zin in heb. Tijdens het concert maakt het geen drol uit want je gaat toch niet met elkaar praten tijdens een concert. Maja ben er nog niet helemaal uit....
Mensen zijn sowieso irritantquote:Op maandag 8 november 2010 06:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
genoeg mensen die dat wel gaan doen, irritante mensen die dat zijn...
heb je in ieder geval geen last van mensen die slayer gaan roepenquote:Op maandag 8 november 2010 06:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Mensen zijn sowieso irritant
Ik ga maar zonder publiek optreden veel gaver
Of er staan muzikanten in de zaalquote:Op maandag 8 november 2010 06:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heb je in ieder geval geen last van mensen die slayer gaan roepen
quote:Op maandag 8 november 2010 07:58 schreef Metalfreak het volgende:
Vanavond naar Alter Bridge in Amsterdam*zin in*
of van die mensen die je muziek af gaan kraken...quote:Op maandag 8 november 2010 07:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Of er staan muzikanten in de zaal
"Wat ze nu spelen is helemaal niet zo moeilijk hoor, kan ik ook wel!"quote:Op maandag 8 november 2010 08:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
of van die mensen die je muziek af gaan kraken...
Goed plan, maar ik begin met Bad Religion en Bullet For My Valentinequote:
Hehe, BfmV staat 30 nov in Tilburg he? Ga je erheen?quote:Op maandag 8 november 2010 09:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed plan, maar ik begin met Bad Religion en Bullet For My Valentine
Weet nog niet eigenlijk...is wel erg stoer... eerst eens kijken hoeveel loon er morgen binnenkomtquote:Op maandag 8 november 2010 11:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hehe, BfmV staat 30 nov in Tilburg he? Ga je erheen?
Ja, dat zie je vooral bij van die muzikantenbands zoals Dream Theater. Van die gasten die heel erg gaan laten zien dat ze mee kunnen tellen met de uberabstracte 17/23ste maat.quote:Op maandag 8 november 2010 08:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
"Wat ze nu spelen is helemaal niet zo moeilijk hoor, kan ik ook wel!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Ghehe oepsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gejat van internet
Echt heel erg degelijk ding!
Had ik niet verwacht
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:Op maandag 8 november 2010 16:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ghehe oepsJa Jack and Danny was toch wel een goed merk? Net zoals dat Harley Benton ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gejat van internet
Echt heel erg degelijk ding!
Had ik niet verwachtOp dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Ja, het huismerk van musicstore. Degelijke chinese importgitarenquote:Op maandag 8 november 2010 16:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja Jack and Danny was toch wel een goed merk? Net zoals dat Harley Benton ofzo?
Bedankt voor de GASquote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Die Fender blacktop serie zitten ook leuke gitaartjes tussen
[ afbeelding ]
Ja, ook een leuk projectje, heb namelijk alle onderdelen liggen nu!quote:Op maandag 8 november 2010 16:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Ze zijn nog behoorlijk betaalbaar moet ik zeggen
Ze cadeau krijgen is nog veel beterquote:Op maandag 8 november 2010 16:49 schreef The_Dean het volgende:
Gitaren [of instrumenten] kado geven is vet
Idd.quote:Op maandag 8 november 2010 16:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze cadeau krijgen is nog veel beter
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Idd.
Maar gitaarspelen is echt kút man!
Het is dat ik koude vingers en geen microfoon heb...quote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan
Ik dacht zaterdag even dat ik op het punt stond snaren te breken, ging hard! Maar gelukkig viel het meequote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef genakt het volgende:
ik had een nachtmerrie dat me gitaar kapot was
gelukkig is hij nog heel
Ja, hok was volquote:Op maandag 8 november 2010 17:09 schreef KaMo het volgende:
Ik houd altijd wel van kleine zaaltjes, mits er volk is
koel maar wat kijk je boosquote:Op maandag 8 november 2010 17:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik dacht zaterdag even dat ik op het punt stond snaren te breken, ging hard! Maar gelukkig viel het mee
Het was er wel warm! En klein.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JEUJ!
Die gast stond me steeds recht in de bek te flitsenquote:
Veel plezier manquote:Op maandag 8 november 2010 18:07 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen naar Stone Sour!! Kan het niet maken om niet naar mn helden te gaan!
Spring van het drumpodium afquote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef The_Dean het volgende:
Kan je zanger zo hoog springen, of staat hij op de bassdrum
quote:
Een gewoon account aanmakenquote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe kan je een artiesten profiel maken op hyves ? Kan het echt niet vinden
Tof zeg, en ik kan ze hier gewoon opslaan hoor!quote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef Cynic het volgende:
Iemand heeft op Baroeg Open Air hele mooie foto's gemaakt. Een keer wat anders dan de standaard concertfoto's.
Ze staan hier http://www.oseven-fotogra(...)open-air-rotterdam/#
Bij "The Wounded"
Hij is wel zo slim geweest dat ik geen rechtstreeks linkje kan vinden en de foto's kan ik ook niet opslaan. Maar eens een keer een mailtje sturen of hij ze wil opsturen, ik zou ze wel graag hebben.
Oh? Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Tof zeg, en ik kan ze hier gewoon opslaan hoor!
Hoiquote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef Bartisik het volgende:
Zal ik hier dan ook maar eens gaan lezen en reageren![]()
Heb jaren gitaar gespeeld (4 jaar akoestisch, 7-8jaar elektrisch) met bandjes waar het nooit fatsoenlijk van de grond gekomen is. Ik ben 2 jaar geleden langzaam gestopt met spelen; geen les meer en geen bandje om voor te oefenen.
Nu vind ik weer dat ik weer eens moet gaan oefenen, want de gitaar staat nu alleen te verstoffen. Misschien weer een bandje opzoeken, samenspelen is toch veel leuker.
Dus kom ik ook maar eens kijken
Was bij mij een kwestie van midden op de foto rechts klikkenquote:Op maandag 8 november 2010 22:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh? Hoe doe je dat dan?
Ik ben echt niet (meer) goed met computers
Cool manquote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef Cynic het volgende:
Iemand heeft op Baroeg Open Air hele mooie foto's gemaakt. Een keer wat anders dan de standaard concertfoto's.
Ze staan hier http://www.oseven-fotogra(...)open-air-rotterdam/#
Bij "The Wounded"
Hij is wel zo slim geweest dat ik geen rechtstreeks linkje kan vinden en de foto's kan ik ook niet opslaan. Maar eens een keer een mailtje sturen of hij ze wil opsturen, ik zou ze wel graag hebben.
Die Viper Baritonquote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Tof zeg, en ik kan ze hier gewoon opslaan hoor!
[ afbeelding ]
Wat voor strat is dat daar links? (Naast je amp-gebeuren)quote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Was bij mij een kwestie van midden op de foto rechts klikken![]()
Familiefoto:
[ afbeelding ]
Oorspronkelijk een Strat van de blokker voor 100 euro.quote:Op maandag 8 november 2010 23:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat voor strat is dat daar links? (Naast je amp-gebeuren)
quote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Was bij mij een kwestie van midden op de foto rechts klikken![]()
Familiefoto:
[ afbeelding ]
quote:
Niet dat er nog snaren op zitten, of een brug, of stemmechaniekenquote:Op maandag 8 november 2010 23:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
pfff ik was al bang
gelukkig maar
quote:Op maandag 8 november 2010 23:29 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niet dat er nog snaren op zitten, of een brug, of stemmechanieken
Ik ga hem denk is bespeelbaar maken, en dan doneren aan de zanger van mijn band. en dan kijken of hij een optreden overleefd!quote:Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
ga eens goed voor die gitaar zorgen
Vast wel die gitaar heeft al eerder op de planken geheerst!quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik ga hem denk is bespeelbaar maken, en dan doneren aan de zanger van mijn band. en dan kijken of hij een optreden overleefd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |