quote:Op maandag 8 november 2010 16:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ghehe oepsJa Jack and Danny was toch wel een goed merk? Net zoals dat Harley Benton ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gejat van internet
Echt heel erg degelijk ding!
Had ik niet verwachtOp dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Ja, het huismerk van musicstore. Degelijke chinese importgitarenquote:Op maandag 8 november 2010 16:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja Jack and Danny was toch wel een goed merk? Net zoals dat Harley Benton ofzo?
Bedankt voor de GASquote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Die Fender blacktop serie zitten ook leuke gitaartjes tussen
[ afbeelding ]
Ja, ook een leuk projectje, heb namelijk alle onderdelen liggen nu!quote:Op maandag 8 november 2010 16:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Ze zijn nog behoorlijk betaalbaar moet ik zeggen
Ze cadeau krijgen is nog veel beterquote:Op maandag 8 november 2010 16:49 schreef The_Dean het volgende:
Gitaren [of instrumenten] kado geven is vet
Idd.quote:Op maandag 8 november 2010 16:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze cadeau krijgen is nog veel beter
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Idd.
Maar gitaarspelen is echt kút man!
Het is dat ik koude vingers en geen microfoon heb...quote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan
Ik dacht zaterdag even dat ik op het punt stond snaren te breken, ging hard! Maar gelukkig viel het meequote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef genakt het volgende:
ik had een nachtmerrie dat me gitaar kapot was
gelukkig is hij nog heel
Ja, hok was volquote:Op maandag 8 november 2010 17:09 schreef KaMo het volgende:
Ik houd altijd wel van kleine zaaltjes, mits er volk is
koel maar wat kijk je boosquote:Op maandag 8 november 2010 17:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik dacht zaterdag even dat ik op het punt stond snaren te breken, ging hard! Maar gelukkig viel het mee
Het was er wel warm! En klein.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JEUJ!
Die gast stond me steeds recht in de bek te flitsenquote:
Veel plezier manquote:Op maandag 8 november 2010 18:07 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen naar Stone Sour!! Kan het niet maken om niet naar mn helden te gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |