Ach, ik weet het allemaal niet meer verder, waar enzo.quote:Op zondag 7 november 2010 23:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, vanaf het podium gezien rechts, ter hoogte van de geluidsman, bijna bovenaan de trap.
Bleeding Through en Black Tide vond ik niet bijster, toen. Zal ze binnenkort nog eens beluisteren. Lacuna Coil was erg gaaf, wat een stem heeft die vrouw!
30 november staan ze [BfmV] er weer, zie ik net
Escape The Fate en Funeral For A Friend.quote:Op zondag 7 november 2010 23:49 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ach, ik weet het allemaal niet meer verder, waar enzo.
Black Tide was het ja! Ook erg gaaf
Misschien ga ik nog een keertje, is het voorprogramma al bekend?
genoeg mensen die dat wel gaan doen, irritante mensen die dat zijn...quote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee het gaat me meer om de 2 uur heen reizen en 2 uur terug reizen in m'n eentje waar ik geen zin in heb. Tijdens het concert maakt het geen drol uit want je gaat toch niet met elkaar praten tijdens een concert. Maja ben er nog niet helemaal uit....
Mensen zijn sowieso irritantquote:Op maandag 8 november 2010 06:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
genoeg mensen die dat wel gaan doen, irritante mensen die dat zijn...
heb je in ieder geval geen last van mensen die slayer gaan roepenquote:Op maandag 8 november 2010 06:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Mensen zijn sowieso irritant
Ik ga maar zonder publiek optreden veel gaver
Of er staan muzikanten in de zaalquote:Op maandag 8 november 2010 06:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heb je in ieder geval geen last van mensen die slayer gaan roepen
quote:Op maandag 8 november 2010 07:58 schreef Metalfreak het volgende:
Vanavond naar Alter Bridge in Amsterdam*zin in*
of van die mensen die je muziek af gaan kraken...quote:Op maandag 8 november 2010 07:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Of er staan muzikanten in de zaal
"Wat ze nu spelen is helemaal niet zo moeilijk hoor, kan ik ook wel!"quote:Op maandag 8 november 2010 08:15 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
of van die mensen die je muziek af gaan kraken...
Goed plan, maar ik begin met Bad Religion en Bullet For My Valentinequote:
Hehe, BfmV staat 30 nov in Tilburg he? Ga je erheen?quote:Op maandag 8 november 2010 09:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed plan, maar ik begin met Bad Religion en Bullet For My Valentine
Weet nog niet eigenlijk...is wel erg stoer... eerst eens kijken hoeveel loon er morgen binnenkomtquote:Op maandag 8 november 2010 11:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hehe, BfmV staat 30 nov in Tilburg he? Ga je erheen?
Ja, dat zie je vooral bij van die muzikantenbands zoals Dream Theater. Van die gasten die heel erg gaan laten zien dat ze mee kunnen tellen met de uberabstracte 17/23ste maat.quote:Op maandag 8 november 2010 08:15 schreef wimjongil het volgende:
[..]
"Wat ze nu spelen is helemaal niet zo moeilijk hoor, kan ik ook wel!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Ghehe oepsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gejat van internet
Echt heel erg degelijk ding!
Had ik niet verwacht
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |