Veel plezier manquote:Op maandag 8 november 2010 18:07 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen naar Stone Sour!! Kan het niet maken om niet naar mn helden te gaan!
Spring van het drumpodium afquote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef The_Dean het volgende:
Kan je zanger zo hoog springen, of staat hij op de bassdrum
quote:
Een gewoon account aanmakenquote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe kan je een artiesten profiel maken op hyves ? Kan het echt niet vinden
Tof zeg, en ik kan ze hier gewoon opslaan hoor!quote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef Cynic het volgende:
Iemand heeft op Baroeg Open Air hele mooie foto's gemaakt. Een keer wat anders dan de standaard concertfoto's.
Ze staan hier http://www.oseven-fotogra(...)open-air-rotterdam/#
Bij "The Wounded"
Hij is wel zo slim geweest dat ik geen rechtstreeks linkje kan vinden en de foto's kan ik ook niet opslaan. Maar eens een keer een mailtje sturen of hij ze wil opsturen, ik zou ze wel graag hebben.
Oh? Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Tof zeg, en ik kan ze hier gewoon opslaan hoor!
Hoiquote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef Bartisik het volgende:
Zal ik hier dan ook maar eens gaan lezen en reageren![]()
Heb jaren gitaar gespeeld (4 jaar akoestisch, 7-8jaar elektrisch) met bandjes waar het nooit fatsoenlijk van de grond gekomen is. Ik ben 2 jaar geleden langzaam gestopt met spelen; geen les meer en geen bandje om voor te oefenen.
Nu vind ik weer dat ik weer eens moet gaan oefenen, want de gitaar staat nu alleen te verstoffen. Misschien weer een bandje opzoeken, samenspelen is toch veel leuker.
Dus kom ik ook maar eens kijken
Was bij mij een kwestie van midden op de foto rechts klikkenquote:Op maandag 8 november 2010 22:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh? Hoe doe je dat dan?
Ik ben echt niet (meer) goed met computers
Cool manquote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef Cynic het volgende:
Iemand heeft op Baroeg Open Air hele mooie foto's gemaakt. Een keer wat anders dan de standaard concertfoto's.
Ze staan hier http://www.oseven-fotogra(...)open-air-rotterdam/#
Bij "The Wounded"
Hij is wel zo slim geweest dat ik geen rechtstreeks linkje kan vinden en de foto's kan ik ook niet opslaan. Maar eens een keer een mailtje sturen of hij ze wil opsturen, ik zou ze wel graag hebben.
Die Viper Baritonquote:Op maandag 8 november 2010 22:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Tof zeg, en ik kan ze hier gewoon opslaan hoor!
[ afbeelding ]
Wat voor strat is dat daar links? (Naast je amp-gebeuren)quote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Was bij mij een kwestie van midden op de foto rechts klikken![]()
Familiefoto:
[ afbeelding ]
Oorspronkelijk een Strat van de blokker voor 100 euro.quote:Op maandag 8 november 2010 23:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat voor strat is dat daar links? (Naast je amp-gebeuren)
quote:Op maandag 8 november 2010 22:40 schreef KaMo het volgende:
[..]
Was bij mij een kwestie van midden op de foto rechts klikken![]()
Familiefoto:
[ afbeelding ]
quote:
Niet dat er nog snaren op zitten, of een brug, of stemmechaniekenquote:Op maandag 8 november 2010 23:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
pfff ik was al bang
gelukkig maar
quote:Op maandag 8 november 2010 23:29 schreef KaMo het volgende:
[..]
Niet dat er nog snaren op zitten, of een brug, of stemmechanieken
Ik ga hem denk is bespeelbaar maken, en dan doneren aan de zanger van mijn band. en dan kijken of hij een optreden overleefd!quote:Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
ga eens goed voor die gitaar zorgen
Vast wel die gitaar heeft al eerder op de planken geheerst!quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik ga hem denk is bespeelbaar maken, en dan doneren aan de zanger van mijn band. en dan kijken of hij een optreden overleefd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |