heb je weer op je knietjes gezetten achter het treinstationquote:
Ik heb gisteren ook hard gespeeld, op mijn LP, maar niks kapot en nergens bloed... dan doe je toch iets niet helemaal goedquote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister mn handen helemaal kapot gespeeld, pak ik net mn les paul zit er overal bloed.
neequote:Op zondag 7 november 2010 16:26 schreef Nmusic het volgende:
Hallo medegitaristen! Ik heb een vraagje, Ik speel op het moment op mijn akkoestische gitaar op 0.11 snaren maar ik wil overstappen om 0.13 kan dit zonder aanpassingen te maken aan mijn gitaar? Groetjes!
Ik denk dat je de halspen na de tijd dan even wat moet verstellen.quote:Op zondag 7 november 2010 16:26 schreef Nmusic het volgende:
Hallo medegitaristen! Ik heb een vraagje, Ik speel op het moment op mijn akkoestische gitaar op 0.11 snaren maar ik wil overstappen om 0.13 kan dit zonder aanpassingen te maken aan mijn gitaar? Groetjes!
Snaren voor een akoestische gitaar zijn doorgaans dikker dan voor een elektrische, dus 013 is niet zo heel gek dan.quote:Op zondag 7 november 2010 16:30 schreef genakt het volgende:
[..]
nee
en waarom 0.13 op een akoestische gitaar ?
Yamaha Tyros uitgelegt.quote:Op zondag 7 november 2010 16:14 schreef genakt het volgende:
[..]
heb je weer op je knietjes gezetten achter het treinstation
en quoten gaat ook ineens een stuk kutter, vroeger ging dat nog via rechtermuisklik open in nieuw tabblad, nu dus ook niet meer?quote:Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef Iemand91 het volgende:
net m'n actieve topics vernieuwd, nu dus definitief over naar de nieuwe layout.
Lelijk:
Daar zeg je ook wat ja. Nou moet je denk ik (in ieder geval voorlopig) gewoon maar de tekst kopiëren en dan quoten.quote:Op zondag 7 november 2010 19:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en quoten gaat ook ineens een stuk kutter, vroeger ging dat nog via rechtermuisklik open in nieuw tabblad, nu dus ook niet meer?
En die irritante message als je 2 minuten niets doet...quote:Op zondag 7 november 2010 19:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar zeg je ook wat ja. Nou moet je denk ik (in ieder geval voorlopig) gewoon maar de tekst kopiëren en dan quoten.
Je kunt toch meerdere lay-outs kiezen? Laten ze de oude daar dan ook maar tussen zitten.
je hebt wel ergens een quote knop, maar goed, erg duidelijk vind ik het allemaal nog niet, zal wel wennen zijn...quote:Op zondag 7 november 2010 19:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar zeg je ook wat ja. Nou moet je denk ik (in ieder geval voorlopig) gewoon maar de tekst kopiëren en dan quoten.
Je kunt toch meerdere lay-outs kiezen? Laten ze de oude daar dan ook maar tussen zitten.
die had ik net ook denk ik... beetje vaag scherm en was ineens weg? ach ja, boeie, via mobiel ziet het er uiteindelijk toch weer anders uitquote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En die irritante message als je 2 minuten niets doet...
Ja maar als je die melding uitzet, blijft 'ie gewoon nog komen. En dan kijk je bij de instellingen, staat 'ie weer aangevinkt.quote:Op zondag 7 november 2010 19:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die had ik net ook denk ik... beetje vaag scherm en was ineens weg? ach ja, boeie, via mobiel ziet het er uiteindelijk toch weer anders uit
Wie?quote:Op zondag 7 november 2010 19:16 schreef Braddie het volgende:
Kom er godverdomme net achter dat PRINCE!!! in het gelredome staat.
godverde....
Waar? Kostdat?quote:Op zondag 7 november 2010 19:12 schreef Doodkapje het volgende:
Gaat er nog iemand van jullie naar Deftones / Coheed and Cambria op 24 nov?
013, Tilburg. 59 euro.quote:
Ik heb deze week nachtdienst dus voor mij word het allemaal niksquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef -Menn0- het volgende:
013dinsdag ook Stone Sour maar geen zin om dat takke end alleen te reizen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |