Ja.quote:
Wtfoks ?quote:
Dat is makkelijker voor de ''intellectuelen'' onder ons.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind het dan wel weer kleinzerig om steeds van die inkopper-muziekjes eronder te zetten. Gospel, apres-ski muziek, kamper-muziek. Stempel, stempel, stempel.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
Doe dan iets leukers! "Dog poo" of "Sock boo".
De twee gospelmutsjes die geen kindertjes aan willen stoten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het even gemist, wie heeft bedacht dat het Screw You moest worden dan?
zij samen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het even gemist, wie heeft bedacht dat het Screw You moest worden dan?
bij 3fm doen ze toch geen bliepjes?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Susi het volgende:
Ze konden ook het hele liedje met bliepjes doen, zoals op 3FM.
3FM is gewoon met Fuck You hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Susi het volgende:
Ze konden ook het hele liedje met bliepjes doen, zoals op 3FM.
Ik precies andersom! En ze trekt er ook een rare kop bij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Ghostfury het volgende:
Ik vind die vrouw leuker zingen. Veel funkier.
Zal wel 538 zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
bij 3fm doen ze toch geen bliepjes?
En dan wel het woord shit gebruiken trouwens. Wat een kneusquote:
Of dierengeluidenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
Doe dan iets leukers! "Dog poo" of "Sock boo".
Bij Ekdom hebben ze dat een keer gedaan, was meesterlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
bellen, triangles, bliepjes, alles eigenlijk wel... maar ook lang niet altijdquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:37 schreef miieejj het volgende:
[..]
Hier neem ik aanstoot aan.quote:
Oh daar ga ik de volgende keer op lettenquote:
Stoot maarquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik dacht even dat Angela wilde zeggen "dit vond ik belachelijk"
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
echt gewoon opzouetn
ga dan maar lekker aan de eo jongerendag next talent meedoen ofzo
Fok he fokquote:
Als een heipaal.quote:
Dat is wat anders hequote:
Past niet echt in de context.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Maak er dan 'love you' van als je per se op de truttige tour wil gaan.
'Hug you'quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef Guanabana het volgende:
And I love you, and I love her tooooo!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef Guanabana het volgende:
FLASH?? WAAAR?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef fratsman het volgende:
Wie maakte een paar weken geleden de opmerking dat die kale op een duim met een bril op leek?![]()
O oke. Schrok al.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die kale met die bril. Da's een Duim.
Een duim .. ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, die kale met die bril. Da's een Duim.
Wie het kleine niet eert...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind van Velzen best lekker en zou hem misschien geven, erg he jongens
Eerst stelten bestellen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Best wel. Hij kan maar een beetje terug geven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zing dat eens hardop, klinkt best grappig
quote:
Ik kan me daar echt niets bij voorstellen, met zo een ukkie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Oral B!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef miieejj het volgende:
.. goh. zullen we eens kijken of we nog leuke reclame tegen komen![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik vraag me af of hij ook een kleine lul heeft, of een normale.
lolwut.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Mijn tandenborstelquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef miieejj het volgende:
tandenpoetsen? ik weet wel hoelang ik tanden moet poetsen
Lul niet???? Wat is dat voor een uitspraak voor een moderator???quote:
Want je bent een ex van hem?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Best wel. Hij kan maar een beetje terug geven.
Als hij een normale heeft, dan komt die tot op zijn knieen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Guanabana het volgende:
als je er heel opsmeert mischien..quote:
Ik gok een normale, aangezien zijn groeistoornis pas na zijn zestiende kwam of iets.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Een lekker bekkie heeft ie wel ja!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Echt he, screw Symph.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lul niet???? Wat is dat voor een uitspraak voor een moderator???
Moet jij niet het goede voorbeeld geven?
Ik vond hem slecht. En zeker met zijn principes van VOH.
Dus pas je een beetje aan. Ik noem jouw uitspraken ook geen shit of bagger en dat je je kop moet houden, want dan heb ik een ban aan mijn reet wegens crew-bashen.
Dat zei iemand anders pas ook tegen mequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij een normale heeft, dan komt die tot op zijn knieen.
LekkerMoeilijk ben jij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus pas je een beetje aan. Ik noem jouw uitspraken ook geen shit of bagger en dat je je kop moet houden, want dan heb ik een ban aan mijn reet wegens crew-bashen.
volgens mij ben ik hier gewoon mezelf en ik vind dat je ut je nek lult.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik voel je.quote:
Nee joh die had hij al veel eerder rond zijn 6e ofzo, anders was hij wel langer geweest denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik gok een normale, aangezien zijn groeistoornis pas na zijn zestiende kwam of iets.
Voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ken je Jaap niet? Jaap de Klokkeluider.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:46 schreef miieejj het volgende:
Wie is jaap?? kennen jullie een ene jaap ??
Bij Van der Vorst Ziet Sterren zei hij dat hij vanaf z'n 4e al achterliep op zijn leeftijdsgenootjes hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik gok een normale, aangezien zijn groeistoornis pas na zijn zestiende kwam of iets.
wat slechtquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj, die heeft opgetreden in de HMH en dus kan je dat gebruiken voor je X Factor reclame
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je Jaap niet? Jaap de Klokkeluider.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Voorbeeld geven
Ja want het is hier een kleuterschool, je bent echt simpel ja
Who's my daddyquote:
Was bij De zomer voorbij geloof ik dat ie dat andere zei, maar daar zei hij ook dat ie eigenlijk Rob heette (en dat is dus niet zo).quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Bij Van der Vorst Ziet Sterren zei hij dat hij vanaf z'n 4e al achterliep op zijn leeftijdsgenootjes hoor.
Ja, die is doorquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef miieejj het volgende:
Is dat meisje met die rare ogen door eigenlijk .. ???
is al doorquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:48 schreef Maartel het volgende:
Als Raffaëlla er vanavond nou even uitvliegt kan ze zich gelijk opgeven voor X-factor
of ze gaat naar sbs als mysterie kanditaat bij popstarsquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:48 schreef Maartel het volgende:
Als Raffaëlla er vanavond nou even uitvliegt kan ze zich gelijk opgeven voor X-factor
En als dat afgelopen is begint de Mystery Popstar wel weer. Een mens moet toch bezig blijven hè.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:48 schreef Maartel het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:48 schreef Maartel het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze tussendoor ook nog het bed in moet duiken met dr man om zwanger te raken... anders klopt het geheel niet
En verliefd zijn op Jeroen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze tussendoor ook nog het bed in moet duiken met dr man om zwanger te raken... anders klopt het geheel niet
* Joooo-pi bidt ervoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maar ze kan nog een Sing-Off krijgen toch?
Ze is niet meer bij der manquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef miieejj het volgende:
Is dat meisje met die rare ogen door eigenlijk .. ???
Ik ook. Die film is episch mooi. Musical is siewosie tacky en gaat het alleen maar slechter maken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Een musical van Soldaat van OranjeIk weet niet hoor, maar ik vind dat gewoon stom.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
In het bubbelbad zitten kun je ook al zwanger van raken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou ja 6 kinderen van 6 andere mannen is ook weer zowatquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In het bubbelbad zitten kun je ook al zwanger van raken.
gleequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In het bubbelbad zitten kun je ook al zwanger van raken.
Ow, dan kan het welquote:
Die heeft lovende recensies gekregenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook. Die film is episch mooi. Musical is siewosie tacky en gaat het alleen maar slechter maken.
LS hequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Voorbeeld geven
Ja want het is hier een kleuterschool, je bent echt simpel ja
Ja soms krijgen de wanstaltigste producties geweldige recensies.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Die heeft lovende recensies gekregen
Ik las 'pooien'.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga poolen morgenavond, moet er nu ineens aan denken.
quote:
Ik moest laggenquote:
Ben jij Jeroen van der Boom?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zullen wel zeggen dat het nummer niet zo geschikt is voor Lenny en hij daarom door is.
Altijdquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
En de winnaar is.....MARTIJN KRABBÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen. Schrik niet als je me ziet.
Je bent een dushi poeshiquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen. Schrik niet als je me ziet.
En dus gaat hij never nooit winnen... Raggae en Nederland gaat niet samenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
Lenny moet maar lekker Reggae blijven zingen, want iets anders kan hij niet.
Vaduzquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zullen wel zeggen dat het nummer niet zo geschikt is voor Lenny en hij daarom door is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |