Echt he, screw Symph.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lul niet???? Wat is dat voor een uitspraak voor een moderator???
Moet jij niet het goede voorbeeld geven?
Ik vond hem slecht. En zeker met zijn principes van VOH.
Dus pas je een beetje aan. Ik noem jouw uitspraken ook geen shit of bagger en dat je je kop moet houden, want dan heb ik een ban aan mijn reet wegens crew-bashen.
Dat zei iemand anders pas ook tegen mequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij een normale heeft, dan komt die tot op zijn knieen.
LekkerMoeilijk ben jij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus pas je een beetje aan. Ik noem jouw uitspraken ook geen shit of bagger en dat je je kop moet houden, want dan heb ik een ban aan mijn reet wegens crew-bashen.
volgens mij ben ik hier gewoon mezelf en ik vind dat je ut je nek lult.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik voel je.quote:
Nee joh die had hij al veel eerder rond zijn 6e ofzo, anders was hij wel langer geweest denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik gok een normale, aangezien zijn groeistoornis pas na zijn zestiende kwam of iets.
Voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ken je Jaap niet? Jaap de Klokkeluider.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:46 schreef miieejj het volgende:
Wie is jaap?? kennen jullie een ene jaap ??
Bij Van der Vorst Ziet Sterren zei hij dat hij vanaf z'n 4e al achterliep op zijn leeftijdsgenootjes hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik gok een normale, aangezien zijn groeistoornis pas na zijn zestiende kwam of iets.
wat slechtquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj, die heeft opgetreden in de HMH en dus kan je dat gebruiken voor je X Factor reclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |