jeugdsentiment van de eignaar misschien??quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De ene winkel is klein oud en versleten, de andere winkel is nieuw heeft scan apparaten gratis wifi, is modern, groot etc..
LOLquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet. Lees maar eens goed.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:09 schreef Paul-89 het volgende:
Als ik nu een bericht post komt ie niet meer automatisch in beeld maar moet ik eerst refreshen.
Meer mensen daar last van ?
Ja, ik!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:09 schreef Paul-89 het volgende:
Als ik nu een bericht post komt ie niet meer automatisch in beeld maar moet ik eerst refreshen.
Meer mensen daar last van ?
Spofietie bedoel je!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:11 schreef Waalwijker het volgende:
Oja, Michiel moest net Spotify installeren voor Gerard.
in dit topic niet, vorige topic wel...quote:
is opgelost, bugje heb ik een uurtje geleden al gemeldquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was 't na een dikke week al gewend en nu gaat ie raar doen. Bugje.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:15 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hé?quote:
de voorzitster van de dyslexievereniging is ook binnenquote:
No, wee can'd!quote:
Ja, za kon ie wel wer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de voorzitster van de dyslexievereniging is ook binnen
You can't wee? Daar heeft Alane nog een liedje over gezongen... als je de songtekst-versie van Gerard erbij pakt dan.quote:
ohnee, togiequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
ik zie een gooisch meisje in de studio :s
ze blijven bij Dalet, maar ik zal ze dat niet adviserenquote:
Mja, er zijn ook niet echt alternatieven met dezelfde functionaliteiten enzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze blijven bij Dalet, maar ik zal ze dat niet adviseren
beter laat dan nooit schoonheid!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef Briggy het volgende:
![]()
![]()
Weeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeend!!!
![]()
![]()
![]()
beetje laat![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen zie ik een Windows 2000-opstartscherm.
Oud!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen zie ik een Windows 2000-opstartscherm.
pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pics!
ik ook btw!;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elders op dezelfde verdieping staat een hele wand vol CD's... en nog wat stapels hier en daar op de grond, dus genoeg keuze.quote:
hoeveel stof ligt er al opquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Elders op dezelfde verdieping staat een hele wand vol CD's... en nog wat stapels hier en daar op de grond, dus genoeg keuze.
Moeten ze alleen wel dat kantoor in kunnen, want men zal nu wel naar huis zijn.
Hoe gaat dat trouwens, die singles enz. worden die door 3FM omgezet naar de computer of komen die digitaal binnen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Elders op dezelfde verdieping staat een hele wand vol CD's... en nog wat stapels hier en daar op de grond, dus genoeg keuze.
Moeten ze alleen wel dat kantoor in kunnen, want men zal nu wel naar huis zijn.
Verschil nogal per DJ enzo. Veel staat volgens mij in Dalet, maar er zijn er ook nog veel die MD's gebruiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe gaat dat trouwens, die singles enz. worden die door 3FM omgezet naar de computer of komen die digitaal binnen?
Ja ik zoek hem nogquote:
Oke, is Dalet trouwens niet een beetje 'niet van deze tijd'?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Verschil nogal per DJ enzo. Veel staat volgens mij in Dalet, maar er zijn er ook nog veel die MD's gebruiken.
Nee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ik zoek hem nog.
[..]
Oke, is Dalet trouwens niet een beetje 'niet van deze tijd'?
Er zijn weinig alternatieven voor Dalet qua functionaliteit. Alle grote radiostation in NL gebruiken Dalet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ik zoek hem nog.
[..]
Oke, is Dalet trouwens niet een beetje 'niet van deze tijd'?
Ah oke, ik dacht dat het er wel uit was zo langzaam aan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Er zijn weinig alternatieven voor Dalet qua functionaliteit. Alle grote radiostation in NL gebruiken Dalet.
dat wilde ik net zeggen!quote:
NOFX voor 22.00 is dan ook niet bepaald gebruikelijk...quote:
Ik zit net zo lekker onder m'n fleece dekentje, heerlijk chill, heb geen zin om mijn jurk te fotograferen, te uploaden, te linken. Veeeeeels te veel werk op een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen!
waar blijven btw die pics van je jurk nou?
Lang leve een ICT afdeling die niet meer werktquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Waarom duurt dat installeren van Spotify op Gerards PC zo lang? Zou makkelijk zijn als ze die snel installeren en daaruit muziek draaien.
NPO ICT is 24/7 bereikbaar, en volgens mij doordeweeks nog wel tot redelijk laat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lang leve een ICT afdeling die niet meer werkt.
dan kom ik wel ff langs. pm je adres maar ffquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit net zo lekker onder m'n fleece dekentje, heerlijk chill, heb geen zin om mijn jurk te fotograferen, te uploaden, te linken. Veeeeeels te veel werk op een vrijdagavond.
Ja die waar ik zit ook, maar of we altijd even hard werken is een tweedequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:36 schreef Sirolf het volgende:
NPO ICT is 24/7 bereikbaar, en volgens mij doordeweeks nog wel tot redelijk laat.
20 graden en zonnig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:37 schreef Kanariegeel het volgende:
Wat voor weer wordt het nou morgen?
Kutter dan vandaag.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:37 schreef Kanariegeel het volgende:
Wat voor weer wordt het nou morgen?
Er is veel bewolking en vanavond en vannacht regent het op veel plaatsen in het land. In de vroege ochtend trekt de regen naar het zuidoosten weg en klaart het van het noorden uit op. De minimumtemperatuur wordt ongeveer 9 graden, maar in het zuidoosten blijft het met een graad of 12 duidelijk zachter. De zuidwestenwind neemt in het midden en zuiden van het land vanavond nog even flink toe tot vrij krachtig boven land en hard langs de Zeeuwse en Zuid-Hollandse kust. Bovendien komen er ook nog flinke windvlagen voor. In het noorden staat minder wind.quote:
Ja, diezelfde Ramon heeft namelijk ook een nachtprogramma op 3FM.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
is dit dezelfde Ramon van Hallo Nederland!!!?
http://twaud.io/zNR
hilarisch interviewquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, diezelfde Ramon heeft namelijk ook een nachtprogramma op 3FM.
http://open.spotify.com/user/gerardekdomquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:49 schreef Young_David het volgende:
Ik wil die spotify playlistjes van Ekdom :-)
Die komen pas over een half jaar aan danquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
die brieven waren ook mooi. zullen we onderbroeken naaar Ekdom gaan sturen?
dan ga ik ze niet wassenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die komen pas over een half jaar aan dan
Google >> guikmusicquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef Qunix het volgende:
http://www29.zippyshare.com/v/83160338/file.html
Wat blijft hij toch f*cking lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Doe je handen omhoog voor die motoren-stad in de Verenigde Staten!
Je hebt het over jezelf?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:54 schreef gerbenp het volgende:
Al die rukkertjes gelijk bij een Dalet crash weer zeg
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:54 schreef gerbenp het volgende:
Sorry man, VLC blijft beter manquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:54 schreef gerbenp het volgende:
Ah!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Daar stond die al tijden geleden een keer op, en zippyshare vandaar.
webcam is bij deze show een enorme aanraderquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
Ik kijk dit voor 't eerst sinds lange tijd weer eens op de webcam.
"Discotheek de Ontplofte Blauwe Aap"![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
de bril van Rab![]()
![]()
ekdom: ik had vroeger ook zon bril....BIJ SCHEIKUNDE!
ik hoop alleen dat ze niet te grappig willen doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:08 schreef Waalwijker het volgende:
Ik kijk echt uit naar Jeroen en Dennis, echt leuke gasten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:08 schreef Waalwijker het volgende:
Ik kijk echt uit naar Jeroen en Dennis, echt leuke gasten.
Magger Jick.quote:
wordt Ze Vois niet herhaald ofzo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk. Maar ik wil ook The Voice of Holland kijken. Dilemma's dilemma's.
dat nummer ken ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:11 schreef Cee het volgende:
"Die is van Jeremy Jackson", godskolere Tjibbe.
Mwah, ik kan het natuurlijk opnemen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
yostitjibbe was lekekr bezig
[..]
wordt Ze Vois niet herhaald ofzo?
Ja, dat is wel erg.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
zou Nicole het wel leuk vinden dat Gerard dat allemaal publieke tentoonspreidt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
Dat wappert nog even door, dat heb ik thuis ook wel is..
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
JA ik weet wie het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
respect!quote:
+ Duurt het +/- 3 seconden voor ze een grap snapt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Waalwijker het volgende:
Dat mens daarachter is zeker te ijdel om die koptelefoon normaal op te doen?
Idd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef alors het volgende:
Robin is jaren 90! Net als al het goede.
maar ik zou dr wel een trucje op kenne!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+ Duurt het +/- 3 seconden voor ze een grap snapt.
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_Huilende_Professor (1982)quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef alors het volgende:
quote:In deze serie komt voor het eerst de robot Robin voor, die door Bassie uit een wekker en een radio wordt gemaakt.
Zou ze ook een doos met een rooie knop hebben?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik zou dr wel een trucje op kenne!
iik denk van welquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zou ze ook een doos met een rooie knop hebben?
ZOMG is die serie al zo oudquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_Huilende_Professor (1982)
[..]
3rdRock!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iik denk van wel
heb btw 2 miniappelflappen. wie het eerst 3rdRock roept krijgt er 1!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef alors het volgende:
*geeft miniappelflap*quote:
from the sun!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iik denk van wel
heb btw 2 miniappelflappen. wie het eerst 3rdRock roept krijgt er 1!
Ik zie 'm nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*geeft miniappelflap*
eet smakelijk!
te laat....en fout....jammerrrrrrjoh!quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
te laat....en fout....jammerrrrrrjoh!
Veel belangrijker, waarom hebben pedobear en ceiling cat dezelfde sinterklaasmijter op?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef JDude het volgende:
Lol, welke fokker sms'te net naar ekstraweekend?
smsen niet, maar er gaat wel afentoe een tweet die kant opquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef JDude het volgende:
Lol, welke fokker sms'te net naar ekstraweekend?
quote:
quote:
quote:
diegene gebruikte de oude lay-out, de OP stond er ook niet direct op.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Wie heeft het topic weer uit Tv/radio gehaald?
Dat filter wordt nu toch automatisch al ingevuld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |