Ja, dat is wel erg.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
zou Nicole het wel leuk vinden dat Gerard dat allemaal publieke tentoonspreidt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
Dat wappert nog even door, dat heb ik thuis ook wel is..
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
JA ik weet wie het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
respect!quote:
+ Duurt het +/- 3 seconden voor ze een grap snapt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Waalwijker het volgende:
Dat mens daarachter is zeker te ijdel om die koptelefoon normaal op te doen?
Idd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef alors het volgende:
Robin is jaren 90! Net als al het goede.
maar ik zou dr wel een trucje op kenne!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+ Duurt het +/- 3 seconden voor ze een grap snapt.
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_Huilende_Professor (1982)quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef alors het volgende:
quote:In deze serie komt voor het eerst de robot Robin voor, die door Bassie uit een wekker en een radio wordt gemaakt.
Zou ze ook een doos met een rooie knop hebben?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik zou dr wel een trucje op kenne!
iik denk van welquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zou ze ook een doos met een rooie knop hebben?
ZOMG is die serie al zo oudquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_Huilende_Professor (1982)
[..]
3rdRock!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iik denk van wel
heb btw 2 miniappelflappen. wie het eerst 3rdRock roept krijgt er 1!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef alors het volgende:
*geeft miniappelflap*quote:
from the sun!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iik denk van wel
heb btw 2 miniappelflappen. wie het eerst 3rdRock roept krijgt er 1!
Ik zie 'm nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
*geeft miniappelflap*
eet smakelijk!
te laat....en fout....jammerrrrrrjoh!quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
te laat....en fout....jammerrrrrrjoh!
Veel belangrijker, waarom hebben pedobear en ceiling cat dezelfde sinterklaasmijter op?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef JDude het volgende:
Lol, welke fokker sms'te net naar ekstraweekend?
smsen niet, maar er gaat wel afentoe een tweet die kant opquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef JDude het volgende:
Lol, welke fokker sms'te net naar ekstraweekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |