Verschil nogal per DJ enzo. Veel staat volgens mij in Dalet, maar er zijn er ook nog veel die MD's gebruiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe gaat dat trouwens, die singles enz. worden die door 3FM omgezet naar de computer of komen die digitaal binnen?
Ja ik zoek hem nogquote:
Oke, is Dalet trouwens niet een beetje 'niet van deze tijd'?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Verschil nogal per DJ enzo. Veel staat volgens mij in Dalet, maar er zijn er ook nog veel die MD's gebruiken.
Nee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ik zoek hem nog.
[..]
Oke, is Dalet trouwens niet een beetje 'niet van deze tijd'?
Er zijn weinig alternatieven voor Dalet qua functionaliteit. Alle grote radiostation in NL gebruiken Dalet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ik zoek hem nog.
[..]
Oke, is Dalet trouwens niet een beetje 'niet van deze tijd'?
Ah oke, ik dacht dat het er wel uit was zo langzaam aan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Er zijn weinig alternatieven voor Dalet qua functionaliteit. Alle grote radiostation in NL gebruiken Dalet.
dat wilde ik net zeggen!quote:
NOFX voor 22.00 is dan ook niet bepaald gebruikelijk...quote:
Ik zit net zo lekker onder m'n fleece dekentje, heerlijk chill, heb geen zin om mijn jurk te fotograferen, te uploaden, te linken. Veeeeeels te veel werk op een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen!
waar blijven btw die pics van je jurk nou?
Lang leve een ICT afdeling die niet meer werktquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Waarom duurt dat installeren van Spotify op Gerards PC zo lang? Zou makkelijk zijn als ze die snel installeren en daaruit muziek draaien.
NPO ICT is 24/7 bereikbaar, en volgens mij doordeweeks nog wel tot redelijk laat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lang leve een ICT afdeling die niet meer werkt.
dan kom ik wel ff langs. pm je adres maar ffquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit net zo lekker onder m'n fleece dekentje, heerlijk chill, heb geen zin om mijn jurk te fotograferen, te uploaden, te linken. Veeeeeels te veel werk op een vrijdagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |