jeugdsentiment van de eignaar misschien??quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De ene winkel is klein oud en versleten, de andere winkel is nieuw heeft scan apparaten gratis wifi, is modern, groot etc..
LOLquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet. Lees maar eens goed.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:09 schreef Paul-89 het volgende:
Als ik nu een bericht post komt ie niet meer automatisch in beeld maar moet ik eerst refreshen.
Meer mensen daar last van ?
Ja, ik!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:09 schreef Paul-89 het volgende:
Als ik nu een bericht post komt ie niet meer automatisch in beeld maar moet ik eerst refreshen.
Meer mensen daar last van ?
Spofietie bedoel je!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:11 schreef Waalwijker het volgende:
Oja, Michiel moest net Spotify installeren voor Gerard.
in dit topic niet, vorige topic wel...quote:
is opgelost, bugje heb ik een uurtje geleden al gemeldquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was 't na een dikke week al gewend en nu gaat ie raar doen. Bugje.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:15 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hé?quote:
de voorzitster van de dyslexievereniging is ook binnenquote:
No, wee can'd!quote:
Ja, za kon ie wel wer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de voorzitster van de dyslexievereniging is ook binnen
You can't wee? Daar heeft Alane nog een liedje over gezongen... als je de songtekst-versie van Gerard erbij pakt dan.quote:
ohnee, togiequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
ik zie een gooisch meisje in de studio :s
ze blijven bij Dalet, maar ik zal ze dat niet adviserenquote:
Mja, er zijn ook niet echt alternatieven met dezelfde functionaliteiten enzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze blijven bij Dalet, maar ik zal ze dat niet adviseren
beter laat dan nooit schoonheid!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef Briggy het volgende:
![]()
![]()
Weeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeend!!!
![]()
![]()
![]()
beetje laat![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen zie ik een Windows 2000-opstartscherm.
Oud!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Ondertussen zie ik een Windows 2000-opstartscherm.
pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pics!
ik ook btw!;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elders op dezelfde verdieping staat een hele wand vol CD's... en nog wat stapels hier en daar op de grond, dus genoeg keuze.quote:
hoeveel stof ligt er al opquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Elders op dezelfde verdieping staat een hele wand vol CD's... en nog wat stapels hier en daar op de grond, dus genoeg keuze.
Moeten ze alleen wel dat kantoor in kunnen, want men zal nu wel naar huis zijn.
Hoe gaat dat trouwens, die singles enz. worden die door 3FM omgezet naar de computer of komen die digitaal binnen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Elders op dezelfde verdieping staat een hele wand vol CD's... en nog wat stapels hier en daar op de grond, dus genoeg keuze.
Moeten ze alleen wel dat kantoor in kunnen, want men zal nu wel naar huis zijn.
Verschil nogal per DJ enzo. Veel staat volgens mij in Dalet, maar er zijn er ook nog veel die MD's gebruiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe gaat dat trouwens, die singles enz. worden die door 3FM omgezet naar de computer of komen die digitaal binnen?
Ja ik zoek hem nogquote:
Oke, is Dalet trouwens niet een beetje 'niet van deze tijd'?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Verschil nogal per DJ enzo. Veel staat volgens mij in Dalet, maar er zijn er ook nog veel die MD's gebruiken.
Nee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ik zoek hem nog.
[..]
Oke, is Dalet trouwens niet een beetje 'niet van deze tijd'?
Er zijn weinig alternatieven voor Dalet qua functionaliteit. Alle grote radiostation in NL gebruiken Dalet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ik zoek hem nog.
[..]
Oke, is Dalet trouwens niet een beetje 'niet van deze tijd'?
Ah oke, ik dacht dat het er wel uit was zo langzaam aan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Er zijn weinig alternatieven voor Dalet qua functionaliteit. Alle grote radiostation in NL gebruiken Dalet.
dat wilde ik net zeggen!quote:
NOFX voor 22.00 is dan ook niet bepaald gebruikelijk...quote:
Ik zit net zo lekker onder m'n fleece dekentje, heerlijk chill, heb geen zin om mijn jurk te fotograferen, te uploaden, te linken. Veeeeeels te veel werk op een vrijdagavond.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen!
waar blijven btw die pics van je jurk nou?
Lang leve een ICT afdeling die niet meer werktquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Waarom duurt dat installeren van Spotify op Gerards PC zo lang? Zou makkelijk zijn als ze die snel installeren en daaruit muziek draaien.
NPO ICT is 24/7 bereikbaar, en volgens mij doordeweeks nog wel tot redelijk laat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lang leve een ICT afdeling die niet meer werkt.
dan kom ik wel ff langs. pm je adres maar ffquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit net zo lekker onder m'n fleece dekentje, heerlijk chill, heb geen zin om mijn jurk te fotograferen, te uploaden, te linken. Veeeeeels te veel werk op een vrijdagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |