Dat verhaal werd ik helemaal droevig van, wat zielig voor die jongenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:04 schreef Paxcon het volgende:
Dat verhaal over die verjaardag was inderdaad wel sneu.. Kun je nagaan hoe wanhopig hij was om zijn moeder niet teleur te stellen..
Damn, dat leek me een mooie gastquote:Op zondag 11 september 2011 18:14 schreef Kladschilder het volgende:
Op de basisschool had ik een gabber als gymleraar die ons op happy hardcore liet gymmen.
Tering, zat je op een school voor speciaal onderwijs ofzo?quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef dakraam het volgende:
Ook met een jongen in de klas gezeten die vol in zijn broek had gepoept en dan niet voorzichtig.. Nee, met alle bijgeluiden erbij die je je maar kon bedenken.Iedereen wist dat hij het was maar hij ontkende alles. 5 minuten later zegt hij ''Meneer ik heb hoofdpijn, mag ik me ziek gaan melden?''. Nou oke, misschien was hij wel ziek en dus niet echt iets om hem mee te gaan plagen.. Maar later dat jaar deed hij het gewoon weer. Toen is hij gewoon de klas uit gesprint, hij had ook zo'n wit-bruine broek aan en je zag zo'n grote bruine vlek in zijn broek. heel vies allemaal...
naja zeg, hoe denken jullie dat ik me voeldequote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat verhaal werd ik helemaal droevig van, wat zielig voor die jongen
Omg zo zieligquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Waaghals het volgende:
Ik had ooit een klasgenoot die vroeg of hij wat C64 spelletjes van me kon kopieren.
Afgesproken dat ik op zaterdag bij hem langs zou komen.
Ik bel aan en word hartelijk ontvangen door zijn moeder die me een stuk vlaai in de handen stopt.
Verder zie ik in de woonkamer nog wat kadopapier op de grond liggen. Nu begon ik wat argwaan te krijgen. Even later komt zijn kleine broertje aangerend en vraagt aan mijn klasgenoot wat hij van mij heeft gekregen. Ja hoor, klasgenoot blijkt jarig en heeft hierover niks gezegd.
Later bleek dat hij wat mensen had uitgenodigd en dat niemand naar zijn verjaardag wou komen.
Toen heeft hij maar gevraagd of ik wou langs komen om te computeren zonder te vermelden dat hij jarig was.
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:51 schreef Tante-Leen het volgende:
Wij hadden een jongen op de middelbare school die een bochel had, uitpuilende ogen en hij liep altijd met een trolley rondIk vond het altijd zo zielig dat hij elke pauze alleen zat en helemaal geen vrienden had. Maar hij bleek achteraf zelf een enorme klootzak te zijn, heel gemeen etc naar z'n klasgenoten toe.
Toen vond ik het al iets minder zielig dat iemand zijn trolley van de derde verdieping naar beneden had geflikkerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |