abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:55:42 #151
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_100644174
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:54 schreef MrBarros het volgende:
heel wat mooie typetjes gezien.
Deze staat me toch echt bij.

Fukking asociale hoogbegaafde gozer, maar altijd zeer goed gekleed en zooitje vrienden. Had zelf een hazenlip. Maar met z'n grote bek bereikte hij aardig wat. Hij zat trouwens een klas hoger dan ik. Tot de dag van het feest waar iedereen van gehoord heeft daar. Op dat feest waren ze nml kkbezopen en haalde die gast het in z'n hoofd om een bezopen iemand onder de koude douche te gooien en vervolgens een bierfles in z'n hol te schoppen! (ik was er overigens niet bij) Dit was natuurlijk helemaal geëscaleerd en hele rechtszaak enzo. Maar natuurlijk wel kkziek. Hij werd van school geschorst, maar mocht de examens enzo wel ergens maken oid. Verder weet ik niet wat voor straf die nog meer heeft gekregen... Het slachtoffer heeft het wel overleefd. :)
oja, ze hadden dit trouwens nog gefilmd en op youtube gezet! (KKDOM natuurlijk)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:54:20 #152
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100656758
kk man dat is egt ziek gozer
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:55:40 #153
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_100656815
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Waaghals het volgende:
Ik had ooit een klasgenoot die vroeg of hij wat C64 spelletjes van me kon kopieren.
Afgesproken dat ik op zaterdag bij hem langs zou komen.
Ik bel aan en word hartelijk ontvangen door zijn moeder die me een stuk vlaai in de handen stopt.
Verder zie ik in de woonkamer nog wat kadopapier op de grond liggen. Nu begon ik wat argwaan te krijgen. Even later komt zijn kleine broertje aangerend en vraagt aan mijn klasgenoot wat hij van mij heeft gekregen. Ja hoor, klasgenoot blijkt jarig en heeft hierover niks gezegd.

Later bleek dat hij wat mensen had uitgenodigd en dat niemand naar zijn verjaardag wou komen.
Toen heeft hij maar gevraagd of ik wou langs komen om te computeren zonder te vermelden dat hij jarig was.
dat vind ik een beetje zielig ;(
When all else fails, you always have delusion.
pi_100660787
Ik had een klasgenoot die een keer een potlood in iemands hoofd heeft gestoken, die jongen was zich van geen kwaad vewust. Moest naar t ziekenhuis zelfs geloof ik
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:11:40 #155
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_100662705
Wij hadden op de middelbare school een jongen die we 'stuiverduiker' noemden. Die kerel dook op elke 5 cent die hij vond. Op een gegeven moment begon iedereen stuivers overal heen te gooien als die gast er aan kwam :D
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:38:24 #156
223565 Benelli
Hallo Dikke Rupsen!
pi_100672323
Zoéén had ik er ook op school! Alleen raapte hij zoveel kleingeld op dat hij er gewoon nog lekker aan verdiende ook :') Hij had zelfs zo'n uitschuifbaar stokje met een magneet eraan, zodat hij niet hoefde te bukken :P

Wel enorm aardige jongen trouwens, kon goed met m opschieten :D
Op een Solex, op een Solex, zit je als een miljonair.
Je hoeft alleen maar op te stappen en dan maar fietsen, zonder trappen.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:24:12 #157
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_100675794
Op de middelbare school een kerel die een keer te laat kwam voor de les. Hij had als smoes dat hij werd achtervolgd door een helikopter. Had wel vaker van dit soort verhaaltjes. Vreemde kerel.

Verder een kasgenoot die iedere pauze in de kantine DDR (dance dance revolution) aan het spelen was op zijn laptop. Dit deed hij met de pijltjes tot deze verrot waren en verder ging met de WASD knoppen tot deze weer verrot werden enz. Die kerel was echt super goed. Had thuis ook zo'n metalen DDR plaat staan die hij een keer meenam.

Verder ook de standaard verhalen van rondvliegende tafels en stoelen.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_100675904
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:38 schreef Benelli het volgende:
Zoéén had ik er ook op school! Alleen raapte hij zoveel kleingeld op dat hij er gewoon nog lekker aan verdiende ook :') Hij had zelfs zo'n uitschuifbaar stokje met een magneet eraan, zodat hij niet hoefde te bukken :P

Wel enorm aardige jongen trouwens, kon goed met m opschieten :D
concierge op mijn school vertelde een keer tegen mij dat de concierges al het gevonden kleingeld bewaarden en ze konden er 2x per jaar van uit eten (5 concierges) t ziet er misschien wel gek uit maar degene die het raapt is wss degene die het laatst lacht, al ziet het er wel erg armoedig uit :p
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:54:40 #159
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_100680401
Iemand ooit een klasgenootje gehad die op z'n blote voeten naar school kwam... Gewoon omdat ie dat leuk vind ofzo... :) wat een kerel!
pi_100680440
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:54 schreef MrBarros het volgende:
Iemand ooit een klasgenootje gehad die op z'n blote voeten klompen naar school kwam... Gewoon omdat ie dat leuk vind ofzo... :) wat een kerel!
En dan de trekker voor de school neerzetten. Wat een baas!
pi_100723315
een docent werd boos op een jongen, hij verhief zijn stem ook, die jongen schrok en zijn gezicht krimptte helemaal, hij werd rood en moest toen helemaal janken en schreeuwen tegen die leraar. die leraar zei sorry en hij vroeg of hij een snoepje wildde, maar toen moest hij nog meer schreeuwen en janken.

die jongen was een tweeling die ook bij me in de klas zaten op de basischool, aardig maar een beetje raar. op de basischool was dit ook al een paar keer gebeurd met beide knakkers.

ze spelen beide WOW
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_100724121
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:02 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
ze spelen beide WOW
Steken ze ook weleens een afstandsbediening in hun reet?
pi_100725538
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:25 schreef mtchel112 het volgende:
Ik had een klasgenoot die een keer een potlood in iemands hoofd heeft gestoken, die jongen was zich van geen kwaad vewust. Moest naar t ziekenhuis zelfs geloof ik
Ik heb ooit een pen in mijn arm gestoken gekregen :') . Zo'n kut boer werd iets te pissig na een " je moeder " grap.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_100725858
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:11 schreef Tinos85 het volgende:
Wij hadden op de middelbare school een jongen die we 'stuiverduiker' noemden. Die kerel dook op elke 5 cent die hij vond. Op een gegeven moment begon iedereen stuivers overal heen te gooien als die gast er aan kwam :D
ah de verhit een stuiver met een aansteker en gooi hem dan de zaal in herinneringen O+
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_100742927
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:02 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
die jongen was een tweeling
Dat is wel heel raar ja, in je eentje. Meestal ben je dan slechts de helft van een tweeling.
pi_101797271
Ik vind die verhalen van kinderen waarbij niemand op de verjaardag komt wel zielig,ik ben nog jong,ik ga bij dat soort mensen op bezoek enzo als ik weet dat ze het zo hebben.
Is echt kk zielig.
En als je autisten ofzo kent die echt worden gepest,help ze,ga niet zielig doen.
Ik wil geen calimero ofzo zijn hoor,maar het is wel zo.
pi_101798082
Dat verhaal over die verjaardag was inderdaad wel sneu.. Kun je nagaan hoe wanhopig hij was om zijn moeder niet teleur te stellen.. ;(
pi_101799725
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ik ook nooit. ;( Behalve een jongen die altijd "strafregels" voor zichzelf in zijn schrift schreef als: Sorry dat ik besta, en dat dan 50x. Maar dat is eerder zielig dan grappig.
Dit overtreft nog het verjaardagsverhaal...
pi_101800633
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:44 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik vind die verhalen van kinderen waarbij niemand op de verjaardag komt wel zielig,ik ben nog jong,ik ga bij dat soort mensen op bezoek enzo als ik weet dat ze het zo hebben.
Is echt kk zielig.
En als je autisten ofzo kent die echt worden gepest,help ze,ga niet zielig doen.
Ik wil geen calimero ofzo zijn hoor,maar het is wel zo.
Op zich wel tof dat je dan de moeite neemt. Mij ook eens gebeurd dat er niemand kwam op de uitnodiging, maar dat was wel wat gewoners, geen verjaardag. Ik ben ook wel een keer als enige ergens op komen dagen. Vind het dan ook zo stom dat er dan niemand ''kan''.
pi_101808089
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Op zich wel tof dat je dan de moeite neemt. Mij ook eens gebeurd dat er niemand kwam op de uitnodiging, maar dat was wel wat gewoners, geen verjaardag. Ik ben ook wel een keer als enige e ergens op komen dagen. Vind het dan ook zo stom dat er dan niemand ''kan''.
Dat vindt ik dan echt kankerzielig,als je jarig bent dat er niemand komt,ik kom dan gewoon hoor,hoe stom het feestje,als er niemand komt ben ik er,en zorg nog voor een beetje lol.

Ik zit op Speciaal Onderwijs (ADHD) en daar heb je ook autisten die dan de hele tijd alleen staan,en als ik met vrienden praat,zeg ik meestal van kom er bij enzo.

Maar sommige rare mensen zijn wel grappig,als het maar niet sneu wordt
pi_101808150
Ik ken verder niemand die zo is, ik denk dat de meeste mensen mij opnoemen :')
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_101808176
Ik denk dat in het dorp de meeste mij noemen,maar dat omdat ze niks gewend zijn.
Maar ik had altijd ruzie met de leraar enzo,maar ik flipte niet hoor.
Ik denk overigens dat de kinderen uit mijn klas van toen het wel grappig vonden.
pi_101808202
Oh,en er schiet me een te binnen!

Juf ineke.

Ik zat in groep 6,en die juf ineke ging invallen,en ze was best streng,want bij alles wat er gebeurde moesten we naar groep 7 (die juf heette ook ineke ;P) en ons werk afmaken,
met als gevolg dat er ongeveer 20 kinderen daar zaten,en als je het af had mocht je terug,en als je wat deed daar weer heen. dus die kinderen uit groep 7 lagen helemaal plat en die juf flipte hem,dus boos worden op die invalster.
Dus toen stuurde ze ons steeds naar de gang,waar we uiteindelijk (op een of andere manier) een vechtpartij kregen.

Maar het was wel grappig!
pi_101809756
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:11 schreef Tinos85 het volgende:
Stuiverjongen op Blaise Pascal? :9
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 11 september 2011 @ 12:35:30 #175
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_101811487
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ik ook nooit. ;( Behalve een jongen die altijd "strafregels" voor zichzelf in zijn schrift schreef als: Sorry dat ik besta, en dat dan 50x. Maar dat is eerder zielig dan grappig.
Hahaha Konings!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')