Murat-jan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Murat-jan die boos werd als je allah ofzo zei,dat vond hij discriminatie.
Die gaat later bij de FIOD werkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Op de middelbare school zat er een jongen bij mij in de klas die echt heel op regeltjes kickte.
Daardoor had hij erg rare gewoontes die ik me niet goed herinner. Maar wat ik me nog wel kan herinneren is dat ze op school de snoepautomaten hadden vervangen met automaten die alleen op chipknip werkte.
In die tijd had niet elke pinpas standaard een chipknip, en hij had als enige wel een chipknip. Je mocht zijn pas lenen als je de volgende dag meteen het geld terug gaf. Deed je dat niet dan rekende hij rente over het openstaande bedrag, hij had er zelfs een schrift voor om het bij te houden.
Het mooiste is nog dat iedereen het ook pikte en de eventuele rente betaalde (en dat terwijl hij echt de grootste nerd ever was, dus fysiek niets voorstelde)
Ja,ik zat nieuw op school en ik dacht echt WATTEFUCK hoe kan je zo heten,en je niet eens schamen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Murat-jan?
Is dat een kakkineuze Turk of zo?
WTF. Ook gewoon waar iedereen bij was?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Toen ik gym had, liep ze samen met die vriendin de kleedkamer binnen. Er zat een Marokkaanse jongen bij mij in de klas en die begon ze te pijpen. Toen ze daarmee net begonnen was, liep de gymleraar de kleedkamer binnen.
En hoe is het verder afgelopenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Er zat iemand op de middelbare school en die leek sprekend op Maya van der Broeke. Ze was dik, maar ze had altijd hele strakke kleding aan en was ondergeplamuurd onder de make-up. Ze was een echte slet en maakte opmerkingen dat ze een natte poes had enzo. Ze liep altijd met een vriendin; die zag er qua uitelijk heel normaal en onopvallend uit, maar gedroeg zich net zo sletterig.
Toen ik gym had, liep ze samen met die vriendin de kleedkamer binnen. Er zat een Marokkaanse jongen bij mij in de klas en die begon ze te pijpen. Toen ze daarmee net begonnen was, liep de gymleraar de kleedkamer binnen.
Dat is toch gewoon gemeenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:38 schreef feesbeeest het volgende:
2 jongetjes in de 2de, ze waren een tweeling.
Laten we ze piet en pat noemen.
Beiden zo lelijk als de pest, gore bek, douchen 1x per week, lelijke kleding
Als je op de 1e schooldag zo aankomt dan vraag je om gepest te worden.
En dat gebeurde ook. Gespuugd in brood, boeken vernielen, schrift bekladden, tassen wegtrappen etc etc.
Na ongeveer 2maanden zijn ze beiden van school weggehaald.
Piet had geprobeerd zelfmoord te plegen
Eigenlijk wel jaquote:
Het ging een beetje raar allemaal. Die twee wijven kwamen de kleedkamer binnen en de meeste jongens waren daardoor een beetje overrompeld. Toen liep Daphne naar die Marokkaan toe en zei iets van "je hebt borsthaar, dat vind ik wel lekker geil". En daarna van "hoe groot is die pik?" Hij haalde zijn leuter tevoorschijn en toen bukte ze om hem te pijpen. Juist op het moment dat ze net begonnen was, kwam de leraar binnen en hij zei iets van "wegwezen".quote:
Klinkt als een echte baasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:22 schreef ohwyeah het volgende:
Nog even een opvolger van mij:
In groep 4 van de basisschool was er een meisje dat op het schoolplein hoekje haar kut liet zien aan klasgenoten. (niet uit sexueel oogpunt natuurlijk, maar toch)
In groep 8 een jaloerse klasgenoot die jaloers was op een jongen die iets had met het meisje dat hij graag wilde hebben. Deze jongen heeft grote stenen naast de metrorails gepakt en toen die klasgenoot waar ie jaloers op was bekogeld.
Tevens in groep 8 een Surinaamse klasgenoot die bij een hoer een 5 gulden munt in zn hand hield en er voor het raam mee ging staan, de hoer wilde het geld toen uit z'n hand pakken maar hij trok z'n hand snel terug waardoor die hoer bijna van haar kruk afviel. Dit is dezelfde klasgenoot die ook een keer uit een boom gepoept heeft.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef Karina het volgende:
Bij mijn eerste baan was mijn manager (al heette dat toen nog niet zo) er van overtuigd dat homo's te genezen waren met pillen![]()
Nu werkte er ook een homo daar, zoon van de baas, waar ik goed mee bevriend was, dat maakte het nog grappiger, want die vent begon ook altijd over hem, dat zijn vader hem kon laten genezen door een dokter.
Mongolen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:38 schreef feesbeeest het volgende:
2 jongetjes in de 2de, ze waren een tweeling.
Laten we ze piet en pat noemen.
Beiden zo lelijk als de pest, gore bek, douchen 1x per week, lelijke kleding
Als je op de 1e schooldag zo aankomt dan vraag je om gepest te worden.
En dat gebeurde ook. Gespuugd in brood, boeken vernielen, schrift bekladden, tassen wegtrappen etc etc.
Na ongeveer 2maanden zijn ze beiden van school weggehaald.
Piet had geprobeerd zelfmoord te plegen
Triestquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Waaghals het volgende:
Ik had ooit een klasgenoot die vroeg of hij wat C64 spelletjes van me kon kopieren.
Afgesproken dat ik op zaterdag bij hem langs zou komen.
Ik bel aan en word hartelijk ontvangen door zijn moeder die me een stuk vlaai in de handen stopt.
Verder zie ik in de woonkamer nog wat kadopapier op de grond liggen. Nu begon ik wat argwaan te krijgen. Even later komt zijn kleine broertje aangerend en vraagt aan mijn klasgenoot wat hij van mij heeft gekregen. Ja hoor, klasgenoot blijkt jarig en heeft hierover niks gezegd.
Later bleek dat hij wat mensen had uitgenodigd en dat niemand naar zijn verjaardag wou komen.
Toen heeft hij maar gevraagd of ik wou langs komen om te computeren zonder te vermelden dat hij jarig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |