abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 12:15:25 #126
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_96289846
Die Perry klinkt niet raar ofzo.
When all else fails, you always have delusion.
pi_96290396
quote:
19s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:34 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Murat-jan die boos werd als je allah ofzo zei,dat vond hij discriminatie.
Murat-jan? :D

Is dat een kakkineuze Turk of zo? _O-
pi_96290592
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Op de middelbare school zat er een jongen bij mij in de klas die echt heel op regeltjes kickte.
Daardoor had hij erg rare gewoontes die ik me niet goed herinner. Maar wat ik me nog wel kan herinneren is dat ze op school de snoepautomaten hadden vervangen met automaten die alleen op chipknip werkte.
In die tijd had niet elke pinpas standaard een chipknip, en hij had als enige wel een chipknip. Je mocht zijn pas lenen als je de volgende dag meteen het geld terug gaf. Deed je dat niet dan rekende hij rente over het openstaande bedrag, hij had er zelfs een schrift voor om het bij te houden.
Het mooiste is nog dat iedereen het ook pikte en de eventuele rente betaalde (en dat terwijl hij echt de grootste nerd ever was, dus fysiek niets voorstelde)
Die gaat later bij de FIOD werken
pi_96294425
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:32 schreef k_man het volgende:

[..]

Murat-jan? :D

Is dat een kakkineuze Turk of zo? _O-
Ja,ik zat nieuw op school en ik dacht echt WATTEFUCK hoe kan je zo heten,en je niet eens schamen.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96294674
Ook bij ons op het speciale onderwijs,was het normaal dat een kind flipte en dat de leraar hem dan ''meesleurde'',kinderen die huilend en gillend door de gangen rende,etc,etc,etc...
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_96295328
mafste klasgenoten op de middelbare school moeten toch wel die gast met stemmetjes in z'n hoofd zijn (hij reageerde dan op deze stemmetjes alsof jij iets gezegt had, als je dan aangaf niets gezegt te hebben flipte hij volledig en begon met zijn hoofd op de tafel te rammen |:( )

en het meisje dat zich voor de trein geworpen heeft.....
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_96296130

Er zat iemand op de middelbare school en die leek sprekend op Maya van der Broeke. Ze was dik, maar ze had altijd hele strakke kleding aan en was ondergeplamuurd onder de make-up. Ze was een echte slet en maakte opmerkingen dat ze een natte poes had enzo. Ze liep altijd met een vriendin; die zag er qua uitelijk heel normaal en onopvallend uit, maar gedroeg zich net zo sletterig.

Toen ik gym had, liep ze samen met die vriendin de kleedkamer binnen. Er zat een Marokkaanse jongen bij mij in de klas en die begon ze te pijpen. Toen ze daarmee net begonnen was, liep de gymleraar de kleedkamer binnen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:24:25 #133
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_96304432
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Toen ik gym had, liep ze samen met die vriendin de kleedkamer binnen. Er zat een Marokkaanse jongen bij mij in de klas en die begon ze te pijpen. Toen ze daarmee net begonnen was, liep de gymleraar de kleedkamer binnen.
WTF. Ook gewoon waar iedereen bij was? :?
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:27:53 #134
319210 feesbeeest
Rastafari
pi_96304611
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]

Er zat iemand op de middelbare school en die leek sprekend op Maya van der Broeke. Ze was dik, maar ze had altijd hele strakke kleding aan en was ondergeplamuurd onder de make-up. Ze was een echte slet en maakte opmerkingen dat ze een natte poes had enzo. Ze liep altijd met een vriendin; die zag er qua uitelijk heel normaal en onopvallend uit, maar gedroeg zich net zo sletterig.

En hoe is het verder afgelopen >:)
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 18:29:05 #135
9859 crew  Karina
Woman
pi_96304682
Bij mijn eerste baan was mijn manager (al heette dat toen nog niet zo) er van overtuigd dat homo's te genezen waren met pillen :')

Nu werkte er ook een homo daar, zoon van de baas, waar ik goed mee bevriend was, dat maakte het nog grappiger, want die vent begon ook altijd over hem, dat zijn vader hem kon laten genezen door een dokter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:38:51 #136
319210 feesbeeest
Rastafari
pi_96305128
2 jongetjes in de 2de, ze waren een tweeling.

Laten we ze piet en pat noemen.

Beiden zo lelijk als de pest, gore bek, douchen 1x per week, lelijke kleding

Als je op de 1e schooldag zo aankomt dan vraag je om gepest te worden.
En dat gebeurde ook. Gespuugd in brood, boeken vernielen, schrift bekladden, tassen wegtrappen etc etc.

Na ongeveer 2maanden zijn ze beiden van school weggehaald.

Piet had geprobeerd zelfmoord te plegen :{
Jah Rastafari Pride
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:39:42 #137
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_96305173
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:38 schreef feesbeeest het volgende:

En dat gebeurde ook. Gespuugd in brood, boeken vernielen, schrift bekladden, tassen wegtrappen etc etc.

Dat is toch gewoon gemeen :{
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:45:29 #138
319210 feesbeeest
Rastafari
pi_96305463
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:39 schreef waj1 het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon gemeen :{
Eigenlijk wel ja :)

Mij boeide het eigenlijk totaal niet.
Jah Rastafari Pride
pi_96308537
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:27 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

En hoe is het verder afgelopen >:)
Het ging een beetje raar allemaal. Die twee wijven kwamen de kleedkamer binnen en de meeste jongens waren daardoor een beetje overrompeld. Toen liep Daphne naar die Marokkaan toe en zei iets van "je hebt borsthaar, dat vind ik wel lekker geil". En daarna van "hoe groot is die pik?" Hij haalde zijn leuter tevoorschijn en toen bukte ze om hem te pijpen. Juist op het moment dat ze net begonnen was, kwam de leraar binnen en hij zei iets van "wegwezen".

Er werd opmerkelijk weinig daarna over gesproken. Niemand hoefde naar de rector ofzo. Maar dat had denk meer te maken omdat die marokkaan nogal een probleemgeval was. Iedereen liet hem maar om hem vooral niet uit de tent te lokken. Uiteindelijk werd hij wel van school gestuurd.

Ik kan me niet herinneren wat er met die Daphne was gebeurd. Ze zat niet bij mij in de klas. Maar toen het gebeurde was ze 15 jaar.
pi_96443076
Nog even een opvolger van mij:

In groep 4 van de basisschool was er een meisje dat op het schoolplein hoekje haar kut liet zien aan klasgenoten. (niet uit sexueel oogpunt natuurlijk, maar toch)

In groep 8 een jaloerse klasgenoot die jaloers was op een jongen die iets had met het meisje dat hij graag wilde hebben. Deze jongen heeft grote stenen naast de metrorails gepakt en toen die klasgenoot waar ie jaloers op was bekogeld.

Tevens in groep 8 een Surinaamse klasgenoot die bij een hoer een 5 gulden munt in zn hand hield en er voor het raam mee ging staan, de hoer wilde het geld toen uit z'n hand pakken maar hij trok z'n hand snel terug waardoor die hoer bijna van haar kruk afviel. Dit is dezelfde klasgenoot die ook een keer uit een boom gepoept heeft.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:29:21 #141
319210 feesbeeest
Rastafari
pi_96443251
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:22 schreef ohwyeah het volgende:
Nog even een opvolger van mij:

In groep 4 van de basisschool was er een meisje dat op het schoolplein hoekje haar kut liet zien aan klasgenoten. (niet uit sexueel oogpunt natuurlijk, maar toch)

In groep 8 een jaloerse klasgenoot die jaloers was op een jongen die iets had met het meisje dat hij graag wilde hebben. Deze jongen heeft grote stenen naast de metrorails gepakt en toen die klasgenoot waar ie jaloers op was bekogeld.

Tevens in groep 8 een Surinaamse klasgenoot die bij een hoer een 5 gulden munt in zn hand hield en er voor het raam mee ging staan, de hoer wilde het geld toen uit z'n hand pakken maar hij trok z'n hand snel terug waardoor die hoer bijna van haar kruk afviel. Dit is dezelfde klasgenoot die ook een keer uit een boom gepoept heeft.
Klinkt als een echte baas _O_
Jah Rastafari Pride
pi_96453224
In mijn leven heb ik aardig wat gekken gezien, maar twee bleven mij echt bij.

Eén jonge die ik kende droeg altijd t-shirts, zowel in de winter als de zomer. Die jongen studeerde ICT en was superieur in programmeren. Echter was hij een keer (misschien wel de eerste keer) op een feest, daar keek hij de hele avond alleen maar naar de draaitafels, mixer en bekabeling. Nadat hij dit 3 uur lang had volgehouden ging hij naar huis zonder ook maar één iemand gesproken te hebben. Ik hoorde dat hij uit eindelijk op zijn 20ste zijn eigen huis heeft gekocht door zijn programmeer kwaliteiten. Met mensen communiceren kon hij niet, maar computers/apparatuur waren zijn beste maatjes.

Daarnaast kende ik een stagiaire die in zijn eigen wereld leefde. Hij was typische narcist, loog over alles en beschouwde zichzelf als superieur. Een collega maakte keer een foto van hem, waarop hij bedreigde met een arrestatie (zijn vader was politie agent). Volgens hem schond het bedrijf zijn portretrecht. Tegen mij schepte hij altijd op dat universiteiten voor hem in de rij stonden, terwijl hij op het MBO zat. Zijn meest eigenaardige trek was het potje zout, die hij altijd meenam. Als hij dan een appel at, gooide hij na iedere hap zout over de appel. Dit deed hij ook als wij op vrijdag patat haalde, daar gooide hij zowat een halve zoutpot overheen.
pi_96453594
de spiegel !!!
pi_96465625
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef Karina het volgende:
Bij mijn eerste baan was mijn manager (al heette dat toen nog niet zo) er van overtuigd dat homo's te genezen waren met pillen :')

Nu werkte er ook een homo daar, zoon van de baas, waar ik goed mee bevriend was, dat maakte het nog grappiger, want die vent begon ook altijd over hem, dat zijn vader hem kon laten genezen door een dokter.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- HELD _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:05:10 #145
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96465780
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:38 schreef feesbeeest het volgende:

Mongolen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:52:06 #146
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_100637113
Ik had ooit een klasgenoot die vroeg of hij wat C64 spelletjes van me kon kopieren.
Afgesproken dat ik op zaterdag bij hem langs zou komen.
Ik bel aan en word hartelijk ontvangen door zijn moeder die me een stuk vlaai in de handen stopt.
Verder zie ik in de woonkamer nog wat kadopapier op de grond liggen. Nu begon ik wat argwaan te krijgen. Even later komt zijn kleine broertje aangerend en vraagt aan mijn klasgenoot wat hij van mij heeft gekregen. Ja hoor, klasgenoot blijkt jarig en heeft hierover niks gezegd.

Later bleek dat hij wat mensen had uitgenodigd en dat niemand naar zijn verjaardag wou komen.
Toen heeft hij maar gevraagd of ik wou langs komen om te computeren zonder te vermelden dat hij jarig was.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_100640860
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Waaghals het volgende:
Ik had ooit een klasgenoot die vroeg of hij wat C64 spelletjes van me kon kopieren.
Afgesproken dat ik op zaterdag bij hem langs zou komen.
Ik bel aan en word hartelijk ontvangen door zijn moeder die me een stuk vlaai in de handen stopt.
Verder zie ik in de woonkamer nog wat kadopapier op de grond liggen. Nu begon ik wat argwaan te krijgen. Even later komt zijn kleine broertje aangerend en vraagt aan mijn klasgenoot wat hij van mij heeft gekregen. Ja hoor, klasgenoot blijkt jarig en heeft hierover niks gezegd.

Later bleek dat hij wat mensen had uitgenodigd en dat niemand naar zijn verjaardag wou komen.
Toen heeft hij maar gevraagd of ik wou langs komen om te computeren zonder te vermelden dat hij jarig was.
Triest
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:50:00 #148
351374 tryhard
I'm trying.. I'm rea
pi_100641584
Ik heb in het verleden twee collega's gehad die ontzettend naar de zweet stonken en van mening waren dat 1 maal per week douchen voldoende was... Leuk dan zit ik er naast te werken en strekte de ene collega zich uit, een straal van 3 meter om hem heen stonk het ontiegelijk naar zweet en dat bleef echt een hele minuut hangen... En dat deed hij meerdere keren per dag. Getver :{w
Stop trying and just do it!
pi_100644103
In groep 8 had ik een klasgenote die nogal snel boos werd, je hoefde haar naam maar te zeggen en ze pakte haa 30 cm liniaal van hout en ging door de klas achter je aan rennen, ze trok het raam zelfs open en klom erdoorheen als iemand buiten iets deed wat haar niet aanstond.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:54:42 #150
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_100644139
heel wat mooie typetjes gezien.
Deze staat me toch echt bij.

Fukking asociale hoogbegaafde gozer, maar altijd zeer goed gekleed en zooitje vrienden. Had zelf een hazenlip. Maar met z'n grote bek bereikte hij aardig wat. Hij zat trouwens een klas hoger dan ik. Tot de dag van het feest waar iedereen van gehoord heeft daar. Op dat feest waren ze nml kkbezopen en haalde die gast het in z'n hoofd om een bezopen iemand onder de koude douche te gooien en vervolgens een bierfles in z'n hol te schoppen! (ik was er overigens niet bij) Dit was natuurlijk helemaal geëscaleerd en hele rechtszaak enzo. Maar natuurlijk wel kkziek. Hij werd van school geschorst, maar mocht de examens enzo wel ergens maken oid. Verder weet ik niet wat voor straf die nog meer heeft gekregen... Het slachtoffer heeft het wel overleefd. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')