abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93811526
Ja wel een aantal: een klasgenoot die trekjes had van zwakbegaafdheid en af en toe volledig kon uitbarsten tegen anderen waarbij z'n kop zo rood werd als een tomaat.

En een Surinaamse klasgenoot die goed kon klimmen en vervolgens uit een boom heeft staan schijten.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:19:59 #102
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93813913
Wat een aap? ;) Dit soort types waren op onze school altijd normaal. Je had inderdaad de jongens die zo boos konden worden dat de tranen ze in de ogen schoot en dat ze knalrood werden. En je had de domme sletjes en de kansloze sulletjes. En de nietszeggende overal doorheenkruipers met simpele truien.

Tja. In groep 8 kreeg je onderscheid tussen hoogopgeleid en laagopgeleid, waarbij laatstgenoemde groep zich ging onderscheiden door coolcat en wonderwoman en acryl kleding van de markt te kopen en 3 lagen make-up. Met blond dood haar. Om vervolgens zogenaamd te zoenen en naar bed te gaan met de stoere jongens. Toen keek ik daar tegenop, nu denk ik: t zal je kind maar zijn geweest. Ach, de tijden dat de domme kids nog cool waren (dachten te zijn) :)
pi_93822206
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:46 schreef luciferist het volgende:

[..]

Wow ik herinner me een tweeling met exact hetzelfde verhaal!
Naar mijn weten was het geen tweeling. Althans, we noemden ze wel de tweeling, maar volgens mij was het geen tweeling. Situatie is op een gegeven moment een beetje uit de hand gelopen. Eén van de twee had verzonnen dat wij hem hadden geslagen. Toen kwam moeder weer boos aan en zei in vrij duidelijke termen dat we dat niet weer hoefden te doen, want anders...

Nou ja, dat zei ze in bijzijn van een van de moeders van één van mijn vrienden. Wat uitliep op een gigantische ruzie.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 18:22:26 #104
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_93823926
Waarom heb ik nou niet van die leuke klasgenoten (gehad)? ;(
pi_93859851
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef Jirdo het volgende:
Ik ook nooit. ;( Behalve een jongen die altijd "strafregels" voor zichzelf in zijn schrift schreef als: Sorry dat ik besta, en dat dan 50x. Maar dat is eerder zielig dan grappig.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_93860502
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ik ook nooit. ;( Behalve een jongen die altijd "strafregels" voor zichzelf in zijn schrift schreef als: Sorry dat ik besta, en dat dan 50x. Maar dat is eerder zielig dan grappig.
Het zou wel weer grappig worden als je zijn schrift had gestolen en er vijftig maal in had geschreven: "Sorry dat ik je schrift heb gestolen".
pi_93862534
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef jeloen het volgende:

[..]

wat voor school?

Middelbare school :')
pi_93862592
mensen die zo gehandicapt zijn dat ze achter de laptop in de klas rollercoaster tycoon spelen :')
pi_93863667
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef dan13lv het volgende:
mensen die zo gehandicapt zijn dat ze achter de laptop in de klas rollercoaster tycoon spelen :')
Rollercoaster tycoon was juist tof altijd.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:17:24 #110
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93863841
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:51 schreef dan13lv het volgende:
Nee nog erger is het wanneer ze Dance Dance Revolution spelen met de pijltjes wat dan zo snel gaat als de ziekte.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_93863870
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:13 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Rollercoaster tycoon was juist tof altijd.
Railroad Tycoon was veel beter.
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:28:43 #112
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_93864294
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:17 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Railroad Tycoon was veel beter.
Socios. :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_93865854
quote:
8s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef Jirdo het volgende:
Ik had ze ook niet. Je moet maar denken dat het ook wel iets zegt over je eigen niveau, als je klasgenoten hebt die balanceren op het randje van zwakzinnigheid. Dus prijs jezelf maar gelukkig dat je ze niet had. :+
pi_93865940
Sukkelige klasgenote heb er meer dan genoeg gekregen!
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:07:36 #115
338028 BobbanzIsBack
Back In Action!
pi_93866096
Collega,

Wintersport 2011 kwam er een meisje bij de snowboard groep, we namen gewoon les. 1e dag liepen we een druk restaurant binnen en opeens was ze weg, bleek ze in de sneeuw met haar handen tegen het hoofd aan het slaan was, ze kon niet tegen drukte. Paar dagen later gingen we off -piste en zagen we verder een weiland met koeien, zegt ze opeens; 't ruikt hier naer schaep! En nog meer van die achterlijke opmerkingen, haar moeder had ons uurtje of 2 achtervolgd want die wou kip vleugels aan d'r kind geven. ;S
pi_93871444
Meisje in groep 6, wij hadden bij ons op school altijd een boom met een gat erin, iedere pauze gingen zij zand en bladeren in het gat doen, toen ik vroeg waarom ze het deed gaf ze als antwoord "ja, zo maak ik de boom weer beter"
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:16:45 #117
309102 Jirdo
Eindbaas
pi_93881773
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:02 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik had ze ook niet. Je moet maar denken dat het ook wel iets zegt over je eigen niveau, als je klasgenoten hebt die balanceren op het randje van zwakzinnigheid. Dus prijs jezelf maar gelukkig dat je ze niet had. :+
Dat dan weer wel inderdaad.
pi_93938375
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik denk dat ik zelf wel de mafkees was in de klas :') . Bepaald niet modebewust, grote bril, dik en ook best vreemd(ik ben licht autistisch, en in de puberteit kwam dat eruit).

Maar alles is goedgekomen :P
Goedgekomen in de zin van ''Fok! gevonden''?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 00:34:19 #119
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_93939769
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 19:13 schreef NextTVH het volgende:
Meisje in groep 6, wij hadden bij ons op school altijd een boom met een gat erin, iedere pauze gingen zij zand en bladeren in het gat doen, toen ik vroeg waarom ze het deed gaf ze als antwoord "ja, zo maak ik de boom weer beter"
Kinderfantasie :) Ik mis de tijd dat ik uren kon tuttelen met dingen uit de natuur.
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 10:15:39 #120
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_93947007
Sil was een beetje een vreemde jongen. Hij had standaard een broek aan die eigenlijk net iets te kort was. En lippen alsof ze waren opgespoten. Vooral de bovenlip. En een leren boekentas, dus echt zo'n ouderwets ding. Daar zat wel een band aan zodat je de tas om kon hangen, maar Sil pakte hem altijd aan het 'handvat' vast dat bovenop zat.

En omdat Sil altijd al zijn boeken bij zich had, ook voor de vakken die die dag niet werden gegeven, was die tas loodzaar, wat betekende dat hij helemaal scheef liep naar 1 kant om te compenseren voor het gewicht dat aan zijn andere kant hing.

Sil was een beetje een zielige jongen. Niet omdat hij zich met opzet zo gedroeg, maar je merkte gewoon dat ie niet helemaal 100% was. Hij kon wel heel goed leren, en bijna altijd hele hoge punten. Dat was ook direct een probleem, want als hij dan bv een keer maar een 8 haalde, dan ging ie huilen en schelden op de leraar van het betreffende vak. En in zijn broek plassen. Hij kon ook extreem kwaad worden om helemaal niks.

Later is hij naar een andere school gegaan, volgens mij voor speciaal onderwijs, en hebben we hem nooit meer gezien.

We hadden ook nog Eugenie. Dat was een meisje, dat eruit zag alsof ze ternauwernood een ongeluk in een tunnel had overleefd. Of eigenlijk net niet had overleefd. Ook zij kon goed studeren, maar ze had altijd fantasieverhalen. Zo was zij verkracht door onze Natuurkundeleraar. Beweerde zij. Daar is nog wel onderzoek naar gedaan want probeer maar eens te bewijzen dat dat niet zo is.

Daarnaast liep zij rond (ja echt waar) met een brievenopener in haar sok omdat zij op weg naar huis een keer was 'lastig gevallen', zo beweerde zij. Letterlijk, een brievenopener in haar sok. Ook riep ze dat ze een vriend had van ergens in de 40, die motor reed. Toen wij vroegen om bewijs kwam zij met een foto van die gast, maar dat was een hele oude, vergeelde foto. Van een vent op een motor inderdaad. Maar dat was haar opa in zijn jongere jaren. :') Ja, Eugenie was echt een draak van een wijf.

En dan hadden we nog een zielige jongen op school. Ik heb er nooit bij in de klas gezeten en hij zat een paar klassen lager. Het was heel duidelijk aan hem te zien dat ze thuis geen overschot aan geld hadden. Oude kleren, die dun waren en eigenlijk al versleten. Het erge was, dat als je 5 cent of een dubbeltje door de gang/aula/wat dan ook gooide, dat hij er achteraan rende. Letterlijk. Hij stoof er op af. Het resultaat was dat toen dat eenmaal ontdekt was, iedereen natuurlijk stuivers ging rondgooien.

Hij rende dan hele pauzes door de aula heen die bomvol zat om die stuiver te vinden, etc. Hoewel dat in het begin natuurlijk leuk was was het in werkelijkheid ontzettend zielig. Hij heeft niet lang op school gezeten, hij was na een jaar weer weg. Verhaal ging dat zijn ouders het niet meer konden betalen. Ik heb nooit geweten hoe hij heette of wat er met hem gebeurd is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_93948674
heb 6 jaar met een jongen op vwo gezeten die elke dag een wit shirt en blauwe spijkerbroek droeg.
alleen als het vroor had hij over dat witte t-shirt nog een houthakkershemd.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_93950716
Ik zat met een jongen in de klas in groep 8, die altijd het woordgrapje; 'Ik heb een stijve........... (10 secondes later) nek' zei.
Dag in dag uit, vond dat de leerkracht geen recht had om hem straf te geven omdat hij niks verkeerds deed. Tot we een invalkracht troffen en hij voor straf 1000 x 'Ik heb een stijve nek' moest neerpennen! :D
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_93971223
-iemand piste in zijn broek tijdens toets
-een meisje kon niet praten in het openbaar
pi_93989109
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 01:45 schreef Inlognaam het volgende:
Weliswaar geen klasgenoot, maar wel een schoolgenoot: Perry.

Perry was berucht op onze school. Iedereen kende 'm, iedereen moest vast ook wel om 'm lachen af en toe. Perry was een uiterst nette jongen. Zoon van bejaarde ouders, heel correct opgevoed en zeer beschaafd. Misschien wel een beetje te, want op de lagere school school ging ie al naar school met zo'n ouderwetse leren boekentas. Echt zo'n typisch ding, geen rugtus als iedereen maar echt zo'n schooltas.

Perry kwam ook naar school op regenlaarzen als het had geregend. Als enige op de hele middelbare school van 1400 leerlingen. En Perry was altijd netjes gekleed, bleef altijd uiterst correct. Een 9 zou ongetwijfeld niet voldoende voor 'm zijn bij een proefwerk.

Iedereen zou denken dat Perry geen vrienden zou hebben, maar Perry kon het kennelijk goed vinden met de meiden want met valentijnsdag had Perry altijd een mooie bos bij elkaar met kaartjes. ( Ideaal om aan zn moeder te geven denk ik dan :D, maar of het nu echt interesse was van de meiden of dat ie gewoon in de zeik genomen werd dat weet ik eigenlijk niet???)
Oh ja, die viel inderdaad wel erg op. :D
Hij was geloof ik ook nog een keer tot koning gekroond op het Kerstbal. 8-)
pi_96288389
Murat-jan die boos werd als je allah ofzo zei,dat vond hij discriminatie.
en altijd had hij het over turkije,want oh wat was het daar mooi!
Maar,hij hield ook van beatboxen,tenminste zijn manier daarvan,gevolg: tijdens de les: Poef tikke tsji ,poef poef tikke tsjie.

Best grappig,want hij was uiteindelijk wel aardig.

[ Bericht 58% gewijzigd door Mr.Mackey. op 03-05-2011 14:22:01 ]
Dont do drugs,Mkaaayy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')