Niet zo raar als de klasgenoten die hier veelal worden omschreven en zeg maar een beetje gek in d'r hoofd zijn. Maar zeker wel raar in de zin van dat het geval een gevalletje apart was. En daardoor natuurlijk een bekende verschijning was op school.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:56 schreef Mirel het volgende:
[..]
Klinkt niet als een rare jongen, integendeel.
Typ even lekker een verhaal ipv een nutteloze kick?quote:
Ik vrees van nietquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Typ even lekker een verhaal ipv een nutteloze kick?
Had hij toevallig ook last van insomnia en bezocht hij graag therapeutische praatgroepen?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:58 schreef Infection het volgende:
Een klasgenoot van me uit de derde klas op de middelbare school, genaamd Ruben. Iedereen noemde hem Menno (vraag me niet waarom want dat weet ik niet). Maar, hij had een denkbeeldig vriendje die hij tijdens de les in elkaar aan het meppen was. Oftewel, hij zat telkens in het niets te slaan...
autistische jongentje dat zijn tas door het raam gooide van de 3de verdieping omdat iemand godverdomme riepquote:
Hoe kan je in godsnaam vergeten je aan te kleden voordat je de gymzaal inloopt? Of dit is geen echt verhaal, of hij deed het expres.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:17 schreef dan13lv het volgende:
[..]
autistische jongentje dat zijn tas door het raam gooide van de 3de verdieping omdat iemand godverdomme riep![]()
zelfde jongen:
vet stoer doen over zijn nieuwe gymkleren, komt ie de gymzaal binne ( iedereen zat al op de bankt naar hem te kijken), begint er iemand te lachen, iemand maakt de opmerking ben je niet iets vergeten en hij kijkt naar beneden, juist ( stond daar in zijn nakie)![]()
![]()
hele klas ging stuk
verhaal is waar, 30 leerlingen en een lachende leraar kunnen het bevestigenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:30 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam vergeten je aan te kleden voordat je de gymzaal inloopt? Of dit is geen echt verhaal, of hij deed het expres.
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef Gwywen het volgende:
Ik had ooit een collega die keurig twee keer per week een plant water gaf zonder er ooit achter te komen dat het een plastic plant was.
Sterker nog, hij was ervan overtuigd dat die plant er altijd zo stralend bij stond doordat hij er zo goed voor zorgde.
wat voor school?quote:
WOW u have a god?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef Id_do_her het volgende:
Schiet me er nog een klasgenoot binnen. Hij was een marokkaan met soms wat rare trekjes. Zo had ik weleens een gesprek met hem en zei hij zoiets als:
"Mijn vriendin heeft haar been gebroken."
Dan zei: "Wow, hoe is het nu met haar?"
Hij: "Met wie?"
Je kon altijd wel met hem lachen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Had hij toevallig ook last van insomnia en bezocht hij graag therapeutische praatgroepen?![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:35 schreef waj1 het volgende:
Er zat 1 iemand in mijn klas die was autistisch en die moest
in zijn broek pissen tijdens een wiskunde proefwerk omdat hij het
niet snapte.
Jij hebt echt op een tekenfilm-school gezeten. Die van mij was ongelooflijk saai qua dat soort dingen, maar wel heel erg leuk. Ongeveer 3/4de van mijn basisschool-klas heeft HAVO of hoger gehaald.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:40 schreef Littlecreep het volgende:
Basisschool best een 'opvallende' klas. Eén van de jongens was zo ontzettend druk dat hij in groep 4 door onze leraar achter 'het schotje' werd gezet. Dat betekende dat hij afgesloten was van de klas achter een schot en zo niemand kon afleiden. Dat is tot ongeveer midden groep 6 volgehouden.
Daarnaast een meisje dat opeens in complete woede kon uitbarsten. Ene moment rustig en opeens lag haar tafel ondersteboven, spullen over de vloer en rende ze naar huis om na een half uur rustig terug te komen. Rookte al zwaar in groep 8. Als ik er zo nog eens over nadenk zal de thuissituatie nooit echt goed geweest zijn.
Ook in groep 8 nog een jongen gehad die in de pauzes in de zandbak nog met zijn auto'tjes zat te spelen. Ooit eens naar een feestje van hem geweest. Daar mocht al niet eens wijzen naar zijn auto's, want dan ging die compleet door het lint.
De leraar maakte de klas dan weer af. Die legde breuken uit door doodsimpel een schoteltje mee te nemen naar school en kapot te gooien. Stond daarmee elke ochtend zingend de leerlingen welkom te heten en liep zelfs de avondvierdaagse op instappers. Wat een onvervalste held was die man.
Mijn school lag precies in het midden van drie grote 'volkswijken' met hier en daar een normaal stuk ertussen. Was een leuke mengeling, denk er met veel plezier aan terugquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:47 schreef potienza het volgende:
[..]
Jij hebt echt op een tekenfilm-school gezeten. Die van mij was ongelooflijk saai qua dat soort dingen, maar wel heel erg leuk. Ongeveer 3/4de van mijn basisschool-klas heeft HAVO of hoger gehaald.
Winterswijk?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:57 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Mijn school lag precies in het midden van drie grote 'volkswijken' met hier en daar een normaal stuk ertussen. Was een leuke mengeling, denk er met veel plezier aan terug![]()
Ook wel 'grappig' waren twee broers die in lagere klassen zaten dan ik. Vrij stereotiep pispaaltjes. Tuinbroeken, lelijk montuur bril etc. Op zich deden wij nooit zoveel kwaad, maar als je ze alleen maar verkeerd aan keek na school, renden ze huilend terug naar huis. Dat was aan de overkant met tot gevolg dat de moeder elke dag op hoge poten naar het schoolplein kwam om ons verrot te schelden. Wat wij natuurlijk alleen maar grappig vonden
Ik ook ongeveer. Misschien een typisch verschijnsel en valt het meer op als beide tweelingen sully nerd zijn? En dan ook nog op precies dezelfde manier?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:46 schreef luciferist het volgende:
[..]
Wow ik herinner me een tweeling met exact hetzelfde verhaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |