Gezien de beperkte macht van een burgemeester voel ik daar niks voor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook voorstander van de gekozen burgemeester. En toch stem ik geen D66.
Ik ben tegen gekozen burgemeesters, straks hebben we Emile Ratelband als burgemeester van Arnhemquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:47 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook voorstander van de gekozen burgemeester. En toch stem ik geen D66.
Alleen daarom al ben ik voor!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben tegen gekozen burgemeesters, straks hebben we Emile Ratelband als burgemeester van Arnhem
Straks hebben we Aleid Wolfsen als burgemeester van Utrecht.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben tegen gekozen burgemeesters, straks hebben we Emile Ratelband als burgemeester van Arnhem
N.v.t., na veel gelul komt er een stemming, zelfs in de achterkamers der 2e en 1e kamerquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:55 schreef du_ke het volgende:
Veel onderwerpen zijn te ingewikkeld om met een simpel ja of nee over te beslissen. Dat bleek bij de Europese Grondwet al bijvoorbeeld.
Bij een uitonderhandeld verdrag gaat het by the way ook om een ja of een nee, ook in de kamer stemt met voor of tegenquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
N.v.t., na veel gelul komt er een stemming, zelfs in de achterkamers der 2e en 1e kamer
En dan is het gewoon de ja's en nee's tellen.
NL is intern een verdeelt landje, ieder voor zich, VOC gedrag wensen, maar in de EU is het gekke henkie die 'oh zo sociaal' de hoogste huur dokt.
NL kan geheel op zichzelf een relatief aards paradijs zijn. Zonder EU zelfs rijker dan nu.
Zo hoort dat ook.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
't Kan verkeren.
Blijkt trouwens maar weer dat ik objectief oordeel over politici, ook ter linkerzijde. Een goed idee is een goed idee.
Huilie Huilie. Boehoe snik snik.quote:Op zondag 7 november 2010 11:35 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook.
Maar doe je dat over 1 onderdeel van de PVV.... ben je direct een PVVaanhanger/tokkie/HenkIngrid/Nazi hier op Fok.
't kan verkeren
quote:Op zondag 7 november 2010 12:54 schreef IHVK het volgende:
Oh Sacher ik had laatst een discussie met VVD corpsballen.
Ze gebruikten argumenten als 'Partij van de Allochtonen' en 'wij hebben oud geld daarom stemmen we VVD' was wel lachen.
Door mensen die zich er wél in verdiept hebben en (mag ik hopen) het grotere geheel wél zien...quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Bij een uitonderhandeld verdrag gaat het by the way ook om een ja of een nee, ook in de kamer stemt met voor of tegen
Rita Verdonk!!!!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik jank ook hoor, alleen vind het leuk om anderen erop te wijzen als ze janken.quote:Op zondag 7 november 2010 13:58 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Perfecte weergave van hoe jij jankt op alles wat PVV klinkt.
Nu alleen nog nadenken.
Waar deed je dat dan? Ik zag alleen jezelf in de spiegel kijken.quote:Op zondag 7 november 2010 14:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik jank ook hoor, alleen vind het leuk om anderen erop te wijzen als ze janken.
Oké deze is wel raak.quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Waar deed je dat dan? Ik zag alleen jezelf in de spiegel kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |