Als die mensen na 30 jaar nog geen Nederlands spreken zal het niet veel uitmaken..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Nederlandse taal leren en tegelijkertijd bezuinigen op inburgeren en de taallessen zelf laten betalen.
Ja,ja mevrouw Sterk. Uw partij, het CDA, bezuinigt daar juist op.
Wie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waar heeft ze het over eigenlijk?
De Islam staat idd los van de Berbercultuur en tradities lijkt me. Sterker nog, ze botsen zelfs met elkaar in veel gevallen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef Boekenwurm het volgende:
Alsof religie los staat van cultuur en traditie...
Wtf?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Raven_ het volgende:
Lastig die Jessica Villerius. Haar verschijning (gestileerd haar, flink wat make-up en andere ongijn) clasht met de zinnige dingen die er uit komen. Hetzelfde geldt voor de docu.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Raven_ het volgende:
Lastig die Jessica Villerius. Haar verschijning (gestileerd haar, flink wat make-up en andere ongijn) clasht met de zinnige dingen die er uit komen. Hetzelfde geldt voor de docu.
Wat wil je hiermee bereiken trouwens?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Raven_ het volgende:
Zo'n documentaire heeft dergelijke cinematografische elementen naar mijn mening helemaal niet nodig om even krachtig te zijn.quote:Wat wil je hiermee bereiken trouwens?
De TV?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik heb een oplossing dat heel weinig tijd en geld kost.
Het begint met uit en eindigt op zetten.
Belachelijk goed filmwerk in haar documentaires trouwens. En inhoudelijk ook nog sterk. Haar uiterlijk is in haar geval echt een nadeel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:45 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Zo'n documentaire heeft dergelijke cinematografische elementen naar mijn mening helemaal niet nodig om even krachtig te zijn.
Wat zou je uiteen willen zetten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik boycot die man ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef marcodej het volgende:
Ah, morgen de niet-grappige Jurgan Raymann. Ik kijk niet.
Hoeveel procent is dat van zijn vermogen en rente daarop?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Joop die gewoon 125 miljoen euro heeft weggegeven aan kunst en cultuur.
Joop wordt dit jaar door Quote op 1,6 miljard euro geschat. In de tijd zijn die 125 miljoen euro nu meer waard, dus best een mooi bedrag, dacht ik zoquote:Op woensdag 10 november 2010 00:04 schreef static het volgende:
[..]
Hoeveel procent is dat van zijn vermogen en rente daarop?
Edit: en over hoeveel jaar?
quote:
Goede inhoudelijke bijdrages.quote:
Begin eens met "ongein" correct te spellen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Raven_ het volgende:
Wie wil ze hebben dan? Bovendien zijn het "gewoon" Nederlanders...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef NDAsilenced het volgende:
Ja excuus maar ik wilde de discussie niet aanzwengelen. Had er geen puf meer voor daarom ff een edit. Tussen m'n andere berichten de afgelopen 10 jaar zat vast wel eens een nuttige bijdragequote:Op woensdag 10 november 2010 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Goede inhoudelijke bijdrages.
Joop is altijd wel interessante man..Jammer dat de musicalkaartjes zo duur zijn. Al maakt hij mooie musicals.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Begonnen. Joop van den Ende
.
interessante man, ondanks z'n musicals.
nog nooit van gehoord,nu wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Daar zou ik ook wel een documentaire mee willen maken.![]()
Gatverdamme, die Mirjam Sterk begint ook steeds meer vieze lelijke CDA-koe te wordenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:47 schreef von_Preussen het volgende:
Was wel lullig voor mevr. Sterk, telkens als het beeld van Jessica Villerius op haar ging bracht haar dat op een onaantrekkelijke manier in beeld.
Wat zijn dat nou voor opmerkingen?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatverdamme, die Mirjam Sterk begint ook steeds meer vieze lelijke CDA-koe te worden.
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor opmerkingen?
Opmerkingen van waaruit de fysieke achteruitgang van mevr. Sterk aan de kaak worden gesteld.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor opmerkingen?
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Opmerkingen van waaruit de fysieke achteruitgang van mevr. Sterk aan de kaak worden gesteld.
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:12 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die bijt zo je snikkel er vanaf.
Ik zou haar kontje wel 's willen eerwraken!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Die lach. Ik ben helemaal verkocht.
Ik denk dat Mildred Roethof heel boos is nu.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Belachelijk goed filmwerk in haar documentaires trouwens. En inhoudelijk ook nog sterk. Haar uiterlijk is in haar geval echt een nadeel.
"Over de streep" van haar kan ik trouwens aanraden
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Opmerkingen van waaruit de fysieke achteruitgang van mevr. Sterk aan de kaak worden gesteld.
Eigenlijk wilde ik helemaal niet kijken, maar toen Jessica in beeld kwam bleef ik toch even plakken.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef pberends het volgende:
[..]
. Moeten ze Jessica er ook maar niet bij uitnodigen.
Nou. Boeiende gasten.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Ton Elias en Michel Rog
Elias (VVD) in debat met Rog (CNV) over ontslaan slecht functionerende leraren.
#
Jörgen Raymann
Nieuwe voorstelling 'Frede' over de angsten van Raymann en zijn alter ego's.
#
Humphrey Ludwig
In 'Veroordeeld' schrijft de ex-tbs-er over de psyche van een moordenaar.
Ik ook.quote:
De laatste dagen gaat P&W nergens meer over... totaal geen interessante gasten, gisteren ook al niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |