Dit is die modus waarin je tegen de computer speelt en dan kan dat ingesteld worden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wtf is er aan de hand met die kerel z'n ammo?
Dat kan, maar het is toch belachelijk dat quickscopen "goedkoop" zou zijn en noobtubes niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
En Tauch, ik speel liever tegen tubers dan quickscopers
Stiekem geniet jij er ook van om een noobtube vol de bunker bij Wasteland in te schieten, geef het maar toe Tauch!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat kan, maar het is toch belachelijk dat quickscopen "goedkoop" zou zijn en noobtubes niet?
Je kan toch ook offline tegen bots?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
Als je met xbl of met psn verbonden bent kan dat.
Je kan wel in je eentje of met split screen tegen bots, maar alleen als je verbonden bent.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je kan toch ook offline tegen bots?
dit is ftd niet gastquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:04 schreef Dibble het volgende:
Is er al wat nieuws over de Torent versie. Al gekraakt?
Had je nou mail van raptr gehad? Ik zit dinsdag om half 3 in de treinquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:44 schreef SoldMayor het volgende:
Yeah yeah yeah de nacht van ma. op di. tussen 12 en 1 heb ik hem.![]()
Nacht release intertoys in Oss + 15% korting en gratis headset
Wtf die email met prijzen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had je nou mail van raptr gehad? Ik zit dinsdag om half 3 in de trein
Quick scopen is compleet onrealistisch; launchers en claymores niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is het enige slechte aan het nerfen van quick scopen. De dubbele standaard die ze hebben. Quickscopen is cheap, maar noobtuben, launchers en claymores niet?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef Jorwol het volgende:
Check deze glitch, echt fucking belachelijk!![]()
![]()
![]()
Weet niet, kan altijd wel ergens. Ik ga er zelf niet mee aan de gang, heb 'm al besteld en maandag kun je toch nog niet gamen op de PC.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:11 schreef Oliver23 het volgende:
Zou er een winkel het aandurven om hem al maandag te verkopen?
Denk dat ze zich (helaas) allemaal aan het embargo houden.
Plus dat ze die ook 'generfd' hebben, dat je claymores/tubes niet terugkrijgt met scavanger enzo toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Quick scopen is compleet onrealistisch; launchers en claymores niet.
Ja die! Nja ik doe wel meequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wtf die email met prijzen?![]()
Zou wel lol zijn als je daar iets van wint.
Die 30 uur haal ik denk ik wel in 5 dagen![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:17 schreef badboynova het volgende:
woensdag heb je de grootste kans om hem in de winkel te kopen.
Wat ik bedoelde is, dat je op woensdag de meeste kans heb om een game te kopen als hij donderdag pas uit komt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]...
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=150302&page=22 is dus al verkocht
quote:
Je kan beter morgen proberen, want tot 7 nov krijg je 15% korting op games.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga maandag even langs een bart smit. Je kan het altijd proberen
we are here for you brother.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:23 schreef KoningStoma het volgende:
Morgen kom ik niet bij een bart smit in de buurt.
Niet officieel dus zo te zien. Vast dus een vriendje van iemand die in een FRS ofzo werkt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]...
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=150302&page=22 is dus al verkocht
En ik durf bijna te wedden dat die persoon de naam nick draagtquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet officieel dus zo te zien. Vast dus een vriendje van iemand die in een FRS ofzo werkt.
Oh?! Maar ik geef je weinig kans morgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
En ik durf bijna te wedden dat die persoon de naam nick draagt(niet onze nick)
leugens ik wil bewijs zien !!! wanneer is die verzonden?quote:
Zou dat mogelijk zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:43 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje aan de kenners: wat als het spel zuigt?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
wel zin in deze uitgebreide mappack
Frieslandquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
dat kan niet trollquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:43 schreef rubje het volgende:
Datquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
videotheek?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:08 schreef _GdR_ het volgende:
Zometeen ff langs een vriendin in de videotheek. Als ze geleverd zijn heb ik hem vanmiddag.
wij hebben een ruige videotheek. waar ze ALLES verkopen wat met een tv te maken heeft.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:14 schreef Roces18 het volgende:
daar hebben ze de trailer op videoband
hahahaha ja! ze verkopen er van die game stoelen met van die speakers erin enzoquote:
Er zit natuurlijk wel een kans in dat de Treyarch-uitvoering er anders uitziet dan de Infinity Ward-uitvoering ervan. Ik hoop alleen niet dat het er slechter uitziet. MW2 lijkt me toch lastig te overtreffen qua graphics.. Zeker omdat de game nu zoals gezegd door een ander bedrif wordt gemaakt.quote:ff een vraagje aan de kenners: wat als het spel zuigt?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:44 schreef Biskwietje het volgende:
Er zit natuurlijk wel een kans in dat de Treyarch-uitvoering er anders uitziet dan de Infinity Ward-uitvoering ervan. Ik hoop alleen niet dat het er slechter uitziet. MW2 lijkt me toch lastig te overtreffen qua graphics.. Zeker omdat de game nu zoals gezegd door een ander bedrif wordt gemaakt.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:47 schreef Biskwietje het volgende:
[OffTopic] Ik zit me toch een partij te kloten met die nieuwe layout. Kan niet meer terug naar de oude lijkt het wel, quote-knop is er niet, instellingen-knop werkt niet, edit-knop isser niet? [/OffTopic]
Addblocker uitzetten..quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:47 schreef Biskwietje het volgende:
[OffTopic] Ik zit me toch een partij te kloten met die nieuwe layout. Kan niet meer terug naar de oude lijkt het wel, quote-knop is er niet, instellingen-knop werkt niet, edit-knop isser niet? [/OffTopic]
Reageer anders gewoon niet Edwin Schubbenbak ( of hoe je kloon ook heetquote:
Wat ben je grappig zeg. En nu?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Addblocker uitzetten..
[..]
Reageer anders gewoon niet Edwin Schubbenbak ( of hoe je kloon ook heet)
Lachen?quote:
Kansloze vragen krijgen kansloze reacties. Bitch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef Biskwietje het volgende:
@Edwinuss
Hij bedoeld dat je op moet kutten met je kansloze commentaarpostjes. Ga maar weer aan je papa's piemel kluiven waar je thuishoort bitch.
jajajajaja Moet je niet gaan werken bij Tele2? Ohhhh Wacht...quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker om jezelf lachen. Zou ik ook doen.
OMGquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:18 schreef Biskwietje het volgende:
@Edwinuss
Hij bedoeld dat je op moet kutten met je kansloze commentaarpostjes. Ga maar weer aan je papa's piemel kluiven waar je thuishoort bitch.
En nu?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
jjajajajaja Moet je niet gaan werken bij Tele2? Ohhhh Wacht...
Dat is goed. Laten we het er vooral over hebben wat we moeten doen als het spel zuigt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:28 schreef SoldMayor het volgende:
We moeten nog wel ff deel 9 en 10 vol lullen voor dat het dinsdag is he?
Of welquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:30 schreef KoningStoma het volgende:
En we moeten er ook voor zorgen dat het huidige mw2 topic niet de laatste is.
?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is goed. Laten we het er vooral over hebben wat we moeten doen als het spel zuigt.
Jij enig idee?
ik blijf de ultieme teleur stelling van word at war in mn achterhoofd houden. treyarch zuigt. klaar. ik verwacht geen pareltje als MW1.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is goed. Laten we het er vooral over hebben wat we moeten doen als het spel zuigt.
Jij enig idee?
voor face paints prestige 11, jezus christus.quote:Prestige 1: Prestige Leaderboards and Custom Class 6
Prestige 3: Custom Class 7
Prestige 5: Custom Class 8
Prestige 7: Custom Class 9
Prestige 9: Custom Class 10
Prestige 11: Face Paints
Prestige 13: Clan Tag Colors
Prestige 14: Gold Camo
Prestige 15: Prestige Playlists
Dat dus eigenlijk..quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:18 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik blijf de ultieme teleur stelling van word at war in mn achterhoofd houden. treyarch zuigt. klaar. ik verwacht geen pareltje als MW1.
uiteraard koop ik hem zodra dat kan. maar ik verwacht niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |