Zou dat mogelijk zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:43 schreef rubje het volgende:
ff een vraagje aan de kenners: wat als het spel zuigt?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
wel zin in deze uitgebreide mappack
Frieslandquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
dat kan niet trollquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:43 schreef rubje het volgende:
Datquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
videotheek?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:08 schreef _GdR_ het volgende:
Zometeen ff langs een vriendin in de videotheek. Als ze geleverd zijn heb ik hem vanmiddag.
wij hebben een ruige videotheek. waar ze ALLES verkopen wat met een tv te maken heeft.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:14 schreef Roces18 het volgende:
daar hebben ze de trailer op videoband
hahahaha ja! ze verkopen er van die game stoelen met van die speakers erin enzoquote:
Er zit natuurlijk wel een kans in dat de Treyarch-uitvoering er anders uitziet dan de Infinity Ward-uitvoering ervan. Ik hoop alleen niet dat het er slechter uitziet. MW2 lijkt me toch lastig te overtreffen qua graphics.. Zeker omdat de game nu zoals gezegd door een ander bedrif wordt gemaakt.quote:ff een vraagje aan de kenners: wat als het spel zuigt?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:44 schreef Biskwietje het volgende:
Er zit natuurlijk wel een kans in dat de Treyarch-uitvoering er anders uitziet dan de Infinity Ward-uitvoering ervan. Ik hoop alleen niet dat het er slechter uitziet. MW2 lijkt me toch lastig te overtreffen qua graphics.. Zeker omdat de game nu zoals gezegd door een ander bedrif wordt gemaakt.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:47 schreef Biskwietje het volgende:
[OffTopic] Ik zit me toch een partij te kloten met die nieuwe layout. Kan niet meer terug naar de oude lijkt het wel, quote-knop is er niet, instellingen-knop werkt niet, edit-knop isser niet? [/OffTopic]
Addblocker uitzetten..quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:47 schreef Biskwietje het volgende:
[OffTopic] Ik zit me toch een partij te kloten met die nieuwe layout. Kan niet meer terug naar de oude lijkt het wel, quote-knop is er niet, instellingen-knop werkt niet, edit-knop isser niet? [/OffTopic]
Reageer anders gewoon niet Edwin Schubbenbak ( of hoe je kloon ook heetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |