Gister kreeg ik een mail dat die ingepakt werd en vannacht dat die verzonden is. Dus ik begrijp niet echt wat je probeert duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet ik veel, FRS gaat hem echt nog niet leveren :/.
Je hebt geen brievenbus?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:58 schreef ferryve het volgende:
Ik voel een griepje op komen, alleen wat kut is heb hem al ik weet niet hoelang geleden op bol besteld.
Zal je net zien niemand thuis, volgende dag probberen niemand thuis en dan die dag erna pas ophalen.
Hoe kan ik zo fucking stom zijn, beter dat ik hem gewoon weer in de winkel haal
Wel jammer, soms is het wel leuk om te quickscopen. Zo op zijn tijd.quote:
Camperquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:03 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb ook wel is gequickscoped, maar ik ben meer een hardscoper want dat vind ik veel realistischer en zo kan je lekker in het gras tijdens SnD de bom verdedigen. Wie plant krijgt een kogel door zijn hoofd.
Volgens mij heb je dat niet met de variable zoom scope.quote:
quote:
Jij met je Barrett + ACOGquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:31 schreef KoningStoma het volgende:
Als het maar niet de acog scope beïnvloedt
.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:31 schreef KoningStoma het volgende:
Als het maar niet de acog scope beïnvloedt
Dat is dus van voor die patch.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef Parvus het volgende:
[..]
.
kom je weer goed weg met je laffe wapen
Daar heb jij toch geen last van met je controller?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
Maar dat kan niet in BO, omdat de snipers niet meer dan 2 keer per seconde kunnen schieten.
Oja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is dus van voor die patch.
Ik vind het trouwens leuk dat weinig mensen hetzelfde kunnen als ik met de baret.![]()
Hoezo camper? In Search and Destroy heeft elk team een eigen taak, hoe je die invult moet je zelf weten als je maar doet wat je moet doen. Als ik moet verdedigen, tuurlijk blijf ik rond A of B hangen, waarom zou ik hun opzoeken. Als ik moet aanvallen, dan zul je mij ook nooit stil zien liggen hoor. Campers zijn juist mensen die niks voor het team doen, en alleen om k/d ratio malen.quote:Camper
quote:Random gamer: "Will there be grenade launchers in Black Ops?"
JD2020 (Black Ops Community Manager): "Yes, definitely."
Random gamer: "Will there be quickscoping in Black Ops?"
JD2020 (Black Ops Community Manager): "No. Quickscoping is a cheap way to play. We're specifically going to gimp quickscoping, sorry. Play straight-up!"
Wtf is er aan de hand met die kerel z'n ammo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef Parvus het volgende:
[..]
.
kom je weer goed weg met je laffe wapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |