Dit is die modus waarin je tegen de computer speelt en dan kan dat ingesteld worden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wtf is er aan de hand met die kerel z'n ammo?
Dat kan, maar het is toch belachelijk dat quickscopen "goedkoop" zou zijn en noobtubes niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
En Tauch, ik speel liever tegen tubers dan quickscopers
Stiekem geniet jij er ook van om een noobtube vol de bunker bij Wasteland in te schieten, geef het maar toe Tauch!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat kan, maar het is toch belachelijk dat quickscopen "goedkoop" zou zijn en noobtubes niet?
Je kan toch ook offline tegen bots?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
Als je met xbl of met psn verbonden bent kan dat.
Je kan wel in je eentje of met split screen tegen bots, maar alleen als je verbonden bent.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je kan toch ook offline tegen bots?
dit is ftd niet gastquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:04 schreef Dibble het volgende:
Is er al wat nieuws over de Torent versie. Al gekraakt?
Had je nou mail van raptr gehad? Ik zit dinsdag om half 3 in de treinquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:44 schreef SoldMayor het volgende:
Yeah yeah yeah de nacht van ma. op di. tussen 12 en 1 heb ik hem.![]()
Nacht release intertoys in Oss + 15% korting en gratis headset
Wtf die email met prijzen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had je nou mail van raptr gehad? Ik zit dinsdag om half 3 in de trein
Quick scopen is compleet onrealistisch; launchers en claymores niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is het enige slechte aan het nerfen van quick scopen. De dubbele standaard die ze hebben. Quickscopen is cheap, maar noobtuben, launchers en claymores niet?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef Jorwol het volgende:
Check deze glitch, echt fucking belachelijk!![]()
![]()
![]()
Weet niet, kan altijd wel ergens. Ik ga er zelf niet mee aan de gang, heb 'm al besteld en maandag kun je toch nog niet gamen op de PC.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:11 schreef Oliver23 het volgende:
Zou er een winkel het aandurven om hem al maandag te verkopen?
Denk dat ze zich (helaas) allemaal aan het embargo houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |